علیرغم شکایت 258 میلیارد دلاری، ایلان ماسک به حمایت از دوج کوین ادامه می‌دهد

خانهاخبارعلیرغم شکایت 258...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: صبح امروز، ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد در کره زمین باری دیگر در توییتر اعلام کرد که حمایت از دوج کوین را ادامه خواهد داد تا حتی شکایت قانونی 258 میلیارد دلاری علیه وی مبنی بر طرح هرمی رمز ارزی نیز نتواند وی را متوقف کند. روز 16 ژوئن، یک دادگاه بخش در نیویورک شکایتی را علیه ایلان ماسک و شرکت های تسلا و اسپیس ایکس دریافت کرد که در آن، ماسک و شرکت هایش متهم به راه اندازی یک طرح پانزی با استفاده از توکن های دوج کوین شده بودند.

فرد شاکی در این شکایت نامه به دلیل زیان های مالی که ماسک از این طریق به جامعه رسانده است، خواستار 258 میلیارد دلار غرامت شد و همچنین از دادگاه خواست تا معاملات دوج کوین در آمریکا را تحت قانون قمار کردن در آورد.

- Advertisement -
توییت ماسک

این شکایت قانونی خیلی مورد پسند اعضای جامعه کریپتو قرار نگرفت و کارافرینان این حوزه نیز چنین حرکتی را مورد تمسخر قرار دادند. ماسک نیز که به نظر تحت تاثیر این ادعاها قرار نگرفته بود، باری دیگر علاقه خود به محبوب ترین میم کوین بازار را نشان داد و در توییتی گفت که از حمایت دوج کوین دست نخواهد کشید.

روز 18 ژوئن، بیلی مارکوس، هم‌بنیانگذار دوج کوین که اکنون دیگر بخشی از این پروژه نیست دیدگاه خود برای آینده دوج را به اشتراک گذاشت و از توسعه دهندگان خواست تا تمرکزشان را روی کاربردی تر کردن شبکه و امنیت آن بگذارند. ماسک در پاسخ توییت مارکوس گفت که موافق است و دوج کوین باید بیشتر هویتی ارز گونه به خود بگیرد.

مطلب مفید: چگونه ربات معاملاتی انتخاب کنیم ؟ بهترین معیارهای یک ربات معاملاتی خوب چیست؟

ایلان ماسک در ادامه نیز اشاره کرد که علاقه دارد تا از دوج کوین در موارد پرداختی بیشتری بهره ببرد و این موضوع تنها به شرکت های تسلا و اسپیس ایکس ختم نشود. گفتنی است که هکرها و مجرمان سایبری مدتی است که با سوء استفاده از جایگاه ماسک در حال تبلیغ پروژه های کلاهبرداری هستند.

ویدیو تقلبی

اخیرا ویدیویی در اینترنت در حال دست به دست شدن است که در آن چهره ایلان ماسک روی بدن شخصی دیگر و در یک جلسه تد تاک قرار گرفته است. ماسک در این ویدیو به تبلیغ یک پلتفرم رمز ارزی می‌پردازد که به واسطه سرمایه گذاری در آن سود 30 درصدی دریافت می‌کنید. گفتنی است که خود ایلان ماسک به این ویدیو واکنش نشان داده است و خاطر نشان کرده است که شخص داخل ویدیو وی نیست.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.  

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان