عملکرد منحصر به فرد توکن‌های هواداری تیم‌های ملی در آستانه جام جهانی

خانهاخبارعملکرد منحصر به...

آنچه می‌خوانید...

در آستانه آغاز جام جهانی قطر، علیرغم ریزش بازار ارزهای دیجیتال، توکن‌های هواداری تیم‌های ملی حاضر در این رقابت با رشد همراه شده‌اند. به نقل از کوین تلگراف، با وجود روند نزولی در کل بازار، این توکن‌ها از تاریخ 10 نوامبر تاکنون با افزایش 170 درصدی همراه بوده‌اند. همانطور که اشاره شد مهم‌ترین دلیل این اتفاق مسابقات جام جهانی فوتبال است که از فردا آغاز خواهد شد.

افزایش قیمت توکن‌های هواداری در آستانه جام جهانی

توکن‌های هواداری، ارزهای دیجیتالی هستند که به طرفداران تیم‌های خاص اجازه می‌دهند در تصمیمات مربوط به تیم محبوب خود مشارکت داشته باشند. علاوه بر آن، برای تیم‌ها نیز خارج از منابع مالی سنتی فرصت‌های اسپانسری ایجاد می‌کنند. در ادامه نگاهی به سه توکن هواداری تیم‌های اسپانیا، برزیل و پرتغال خواهیم داشت که در این مدت عملکرد بسیار خوبی داشتند.

- Advertisement -

توکن هواداری تیم ملی اسپانیا (SNFT)

در بخش توکن‌های ورزشی، توکن تیم ملی اسپانیا یکی از بهترین عملکردها را از خود به نمایش گذاشته و پس از ثبت کف قیمتی 0.20، امروز به اوج 0.54 دلاری رسید تا در 9 روز اخیر رشد 170 درصدی را تجربه کرده باشد.

نمودار SNFT
نمودار SNFT

به نظر می‌رسد یکی از دلایل رشد بیشتر توکن اسپانیا نسبت به دیگر تیم‌ها، بازتاب شانس بیشتر این تیم برای قهرمانی در مسابقات جام جهانی باشد. با این حال باید اشاره داشت که شانس قهرمانی این تیم 800+ در نظر گرفته شده است، به عبارتی اگر با 100 دلار قهرمانی این تیم را پیش بینی کنید، در صورت رخداد آن، 800 دلار دریافت خواهید کرد.

از دید تکنیکالی، توکن هواداری اسپانیا در ناحیه‌ای خنثی قرار گرفته و RSI آن نیز در محدوده 58 و کمی پایین‌تر منطقه اشباع خرید است. بدین ترتیب می‌توان انتظار داشت که در طول تورنمنت و با توجه به عملکرد تیم ملی اسپانیا در مسابقات شاهد رشد بیشتر این ارز دیجیتال باشیم.

نمودار 4 ساعته توکن هواداری اسپانیا
نمودار 4 ساعته SNFT

برای مثال، بردهای پی در پی می‌تواند قیمت این ارز را از مقاومت 0.53 دلاری عبور دهد و در نهایت آن را به محدوده 0.718 دلاری برساند. با این وجود باید اشاره داشت که واکنش به سطح 0.53 دلاری می‌تواند اصلاح تا سطح 0.41 دلاری را به همراه داشته باشد. گفتنی است که اسپانیا در گروه E این رقابت‌ها قرار گرفته و در اولین بازی خود روز 23 نوامبر به مصاف کاستاریکا خواهد رفت.

توکن تیم ملی برزیل (BFT)

به نظر می‌رسد توکن هواداری تیم ملی برزیل از نظر عملکرد در رتبه دوم قرار داشته باشد. در 9 روز اخیر این ارز با رشد 130 درصدی همراه بوده و از کف 0.45 دلاری به اوج 1 دلاری رسیده است.

نمودار توکن هواداری برزیل
نمودار BFT

پیش بینی‌ها برای قهرمانی این تیم در جام جهانی از اسپانیا نیز بالاتر بوده و شانس آن 350 است. به عبارتی اگر با 100 دلار قهرمانی این تیم را پیش بینی کنید، 350 دلار دریافت خواهید کرد. چنین اتفاقی می‌تواند یک فاکتور بنیادی برای رشد BFT در هفته‌های آتی باشد. علاوه بر آن، RSI نیز در محدوده خنثی قرار گرفته که نشان از احتمال رشد بیشتر را دارد.

مطلب مفید: معامله بر اساس اخبار چطور انجام می‌شود؟ آیا این معامله سودآور خواهد بود؟

در حال حاضر این چشم خود را به مقاومت 1.05 دلاری دوخته و در صورت عبور از آن، شاهد حرکت به سمت هدف کوتاه مدت در 1.16 دلار خواهیم بود.

اگر در 18 دسامبر، برزیل قهرمان جام جهانی شود می‌توان انتظار رشد تا 1.31 دلار را نیز داشت. با این وجود باید اشاره داشت که احتمال بازگشت قیمت از سطح کنونی به محدوده حمایتی 0.82 دلاری نیز وجود دارد. گفتنی است که برزیل در گروه G مسابقات قرار دارد و روز 25 نوامبر در اولین مسابقه به مصاف صربستان خواهد رفت.

توکن هواداری تیم ملی پرتغال (POR)

در میان ارزهای دیجیتال هواداری، توکن تیم ملی پرتعال سومین عملکرد خوب را به نمایش گذاشته است و در 9 روز اخیر با رشد 100 درصدی همراه بوده است. این ارز پس از ثبت کف قیمتی 3.1 دلاری به اوج 6 دلاری رسیده است.

نمودار POR

احتمال قهرمانی این تیم به نظر 1600+ در نظر گرفته شده است. به عبارتی با پیش بینی 100 دلاری در قهرمانی این تیم، 1600 دلار دریافت خواهید کرد. توکن هواداری تیم پرتغال اکنون در حال آزمایش مقاومت 6 دلاری است و RSI آن نیز در محدوده 65 قرار و نزدیک اشباع خرید قرار گرفته است. اگر شاهد اصلاح قیمت باشیم، اولین هدف حمایت 4.80 دلاری خواهد بود. از سویی دیگر، موفقیت در مسابقات و یا قهرمانی می‌تواند باعث رشد قیمت تا محدوده 7 دلاری شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان