top banner adv

عملکرد مناسب و سریع خیریه کوینکس در زلزله خوی

عملکرد مناسب و سریع خیریه کوینکس در زلزله خوی
0
بازدید : 7434

افراد زیادی در چند سال اخیر وارد بازارهای مالی نوین نظیر ارز دیجیتال شده‌اند که افراد با توجه به تجربه خود عملکرد خاصی در این فضا داشته‌اند. با گذشت زمان اعتماد همه‌جانبه به این بازار اخذ می‌شود و یکی از دلایل آن همسو شدن برخی از صرافی‌ها با مردم بوده است.

شما با کدام صرافی‌ها در جهان کریپتوکارنسی آشنا هستید و از کارهای انسان دوستانه آن‌ها خبر دارید؟ در زلزله ماه گذشته در شهر خوی کمک‌های بسیار زیادی از طرف مردم و نهادهای مختلف ارسال شد. در این مطلب قصد داریم در مورد کمک‌های انسان دوستانه خیریه کوینکس در زلزله خوی بحث کنیم.

زلزله خوی

در اواخر دی ماه 1401 در نزدیکی شهر خوی زلزله‌ای رخ داد که سبب رعب و وحشت مردم این مناطق شد. متاسفانه این حادثه تنها در یک مرحله نبود و روزهای متوالی با پس‌لرزه‌های شدید همراه بود که نگرانی‌های مردم را مضاعف می‌کرد.

ریزش برف و بسته شدن راه‌های ارتباطی دلیلی بر عدم کمک‌رسانی سریع به مردم در روزهای سرد زمستانی بود اما همت والای مسئولان و مردم تمام موانع را پشت سر گذاشت. خیلی طول نکشید که چادرهای قابل نشیمن برای خانواده‌های منطقه زلزله‌زده فراهم شد.

بیشتر بخوانید : صرافی بیترکس گلوبال تمام فعالیت‌های خود را متوقف می‌کند

در این میان نباید از کمک‌های سازمان‌های مردم‌نهاد و خیریه‌ها غافل بود که سهم بزرگی در این یاری داشتند. با اتفاق زلزله ترکیه که جان بسیاری از انسان‌ها در آن بلا گرفته شد، دوربین توجه بسیاری از افراد به آن سمت رفت و توجه به مردم خوی کمی کمرنگ‌تر شد. مجموعه کوینکس که معتقد است جهان امروز به کمک بلاک‌چین، جهانی بهتر می‌شود نیز در این کمک‌ها سهمی داشته و رویداد خیریه‌ای ترتیب داد.

رویداد خیریه کوینکس برای زلزله خوی

بیشتر بخوانید : سقوط 26 درصدی قیمت FIL؛ چرا فایل کوین دامپ شد؟

صرافی کوینکس که برای افرادی که در خریدوفروش ارز دیجیتال فعالیت دارند، نامی آشنا است، در بسیاری از مواقع رویدادهای خیریه‌ای را ترتیب می‌دهد. در سال‌های گذشته در ایام نوروز رویداد خیریه کوینکس برای کمک‌رسانی به افراد فقیرنشین بود که بسته‌های غذایی را به مناطق محروم در برخی نقاط کشور رساندند.

تبلیغ حس انسان‌دوستی باید در سراسر جهان انجام شود که مجموعه‌های خوش‌نام و خوش آتیه جهانی باید در این کار پیش قدم باشند. تاسیس بیمارستان در مناطق محروم، تاسیس مدرسه، کمک به کشف استعدادهای پنهان و … باید در رسالت کاری برخی از موسسات بزرگ قرار بگیرد.

خوشبختانه کوینکس با این‌که در برابر برخی برندهای نامی در تولید محصولات مختلف برندی جدید است توانسته این رسالت انسانی را به خوبی اجرا کند. این مجموعه با رویدادهای خیریه مختلف کارهای بزرگی انجام داده که می‌توان به تاسیس بیمارستان در نیجریه، کشف استعدادها با کمک به ترویج عدالت آموزشی و … اشاره نمود.

در زلزله خوی نیز رویداد خیریه کوینکس ترتیب داده شد تا مردمی که به دلیل پس‌لرزه‌های شدید نمی‌توانستند به داخل خانه‌های خود برگردند یا خانه‌هایشان آسیب جدی دیده بود بتوانند در یک سرپناه موقت مستقر شوند. این مجموعه با ارسال چادر، پتو، بخاری برقی و … سعی داشت تا در این وضعیت بحرانی کمکی به این مردم کرده باشد.

خیریه کوینکس
رویداد خیریه کوینکس

خیریه کوینکس ، توسط افراد محلی مورد اعتماد، توانست خانواده های بی بضاعت، بی سرپرست و… را شناسایی و کمک های خود را در مسیر درست اهدا کند.

همچنین خیریه کوینکس از انجمن ناشنوایان و معلولین نخاعی که بیش از پیش به این کمک ها نیاز داشت و به فراموشی سپرده شده بودند نیز، حمایت کرد و مقداری از حمایت های خود را وقف افراد این انجمن کرد.

با صرافی کوینکس بیشتر آشنا شوید

با توجه به هجمه‌های زیادی که به بازارهای مالی به خصوص ارز دیجیتال که اغلب از سمت افراد ناآگاه زده می‌شد، مجموعه‌های خیر این بازار می‌توانند بر این تهمت‌ها جواب کوبنده‌ای باشند. افرادی که با کسب علم و دانش کافی به این بازار وارد شده‌اند، توانسته‌اند به موفقیت‌های چشمگیری دست یابند.

اگر شما نیز به دنبال صرافی امن و قابل اعتمادی هستید، بهتر است با کوینکس بیشتر آشنا شوید. صرافی‌های خارجی زیادی به کاربران ایرانی روی خوش نشان ندادند و در اکثر مواقع حساب آن‌ها را مسدود کرده‌اند. کوینکس از همان ابتدا با کاربران ایرانی با ملایمت برخورد داشت و اجازه داده تا از تمام امکاناتش تمام مردم استفاده کنند.

بیشتر بخوانید : جهش کاردانو در پی مشخص شدن تاریخ راه اندازی صرافی ساندی سواپ

امنیت بالا

اگر به دنبال مرجعی برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال هستید، کوینکس با به کارگیری برترین روش‌های محافظت از صفحات توانسته همیشه امانت‌دار کاربران باشد. با اینکه چندین بار این سایت مورد هجوم هکرها قرار گرفته و شبکه مختل شده‌است اما هرگز هیچ آسیبی به حساب کاربران وارد نشده و آن‌ها همیشه در امنیت بوده‌اند.

به همین دلیل برای نگهداری ارزهای دیجیتال خود می‌توانید به این مجموعه اعتماد کنید و از سودی که کسب می‌کنید نیز به مردم نیازمند کمک نمایید.

بیشتر بخوانید : بزرگترین رای دهنده حاکمیتی یونی سواپ با عرضه این صرافی در زنجیره BNB مخالفت کرد

کارمزد منصفانه

در خریدوفروش ارزهای دیجیتال یکی از موضوعات بسیار مهم برای کاربران نرخ کارمزد معاملات است که باید این نرخ را در صرافی‌های معتبر بررسی نمود. کوینکس برای اینکه بتواند اعتماد کاربران را بتواند جلب کند کمترین کارمزد را برای معاملات در نظر گرفته و به همین دلیل اکثر ایرانیان در این مجموعه فعالیت دارند.

با توجه به اینکه امکانات و ابزارهای زیادی در این صرافی تعریف شده و همواره این مجموعه حمایت خود را از ایرانیان اعلام کرده بیشتر علاقه‌مندان در این سایت حساب باز کرده‌اند. نرخ کارمزد برای معاملات حدود 0.2% است که با آشنایی با برخی راه‌ها می‌توان این کارمزد را به 0.1% رساند.

نسخه موبایل قدرتمند

با توجه به اینکه این روزها همه افراد به استفاده از تلفن همراه خود در انجام بسیاری امور عادت کرده‌اند، اپلیکیشن‌های موبایلی طرفداران زیادی دارند. برای فعالیت در بازار ارز دیجیتال صرافی‌های مختلفی نسخه موبایلی طراحی کرده‌اند تا کاربران بتوانند به‌راحتی و در هر زمان و مکان بتوانند از آن استفاده کنند.

کوینکس نیز یک اپلیکیشن قدرتمندی در نظر گرفته تا کاربران بتوانند در هر زمان دلخواه حساب خود را چک کنند و در صورت علاقه معامله دلخواه خود را باز نمایند. شما نیز می‌توانید این نسخه را در گوشی خود داشته باشید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

جمع بندی

در ماه گذشته زلزله‌ای در شهر خوی استان آذربایجان غربی اتفاق افتاد که مردم دچار رعب و وحشت شدند. با توجه به اینکه خانه‌های هم‌وطنان این منطقه قابل نشیمن نبود و پس‌لرزه‌های شدیدی را به دنبال داشت. باید هرچه سریع‌تر امکانات اولیه نظیر چادر و لوازم گرمایشی به آن‌ها می‌رسید.

رویداد خیریه کوینکس ترتیب داده شد تا لوازمی چون پتو، چادر ، بخاری برقی و… به دست مردم زلزله‌زده برسد. کوینکس رویدادهای خیریه‌ای زیادی ترتیب داده‌است تا حس انسان‌دوستی را در جهان ترویج دهد. هدف کوینکس از این رویدادها بهتر کردن جهان از طریق بلاک‌چین است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت کوینکس با این صرافی بیشتر آشنا شوید.

1
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x