ویتالیک بوترین از سه فرصت بزرگ برای صنعت رمزارزها در سال آینده رونمایی کرد

خانهاخبارویتالیک بوترین از...

آنچه می‌خوانید...

ویتالیک بوترین، خالق اتریوم به تازگی و در مصاحبه‌ای به فرصت‌های بزرگی که در حوزه ارزهای دیجیتال وجود دارند و در سال 2023 می‌توان به سراغ آنها رفت، اشاره کرد. به نقل از کوین تلگراف، وی در مصاحبه‌ خود با دیوید هافمن، مالک Bankless، دیدگاه خود از حوزه کریپتو در سال آینده را به اشتراک گذاشت و به نگرانی هافمن درباره اتمام موج پذیرش برنامه‌های غیرمتمرکز و کاهش فرصت‌ها برای توسعه‌دهندگان پاسخ داد.

سه فرصت بزرگ حوزه کریپتو از دید ویتالیک بوترین

بوترین با بی‌اعتنایی نسبت به دوره برزخی که هافمن به آن اشاره داشت درباره توسعه بیشتر در زیرساخت کیف پول‌ها صحبت کرد و گفت که این امر کار را برای مردم در حوزه کریپتو و ورود افراد بیشتر به این صنعت آسان‌تر می‌کند. وی در ادامه افزود، اگر بتوان کیف پولی ساخت که میلیاردها نفر کاربر داشته باشد خود یک فرصت بسیار بزرگ و خوب محسوب می‌شود.

- Advertisement -

دومین فرصت بزرگی که ویتالیک بوترین برای سال 2023 به آن اشاره کرد، ساخت استیبل کوین‌های جهانی و مقاوم در برابر ابرتورم است که بتواند دربرابر شرایط مختلف چه به صورت آنچین و چه از نظر اقتصاد کلان مقاومت کند. وی در ادامه افزود:

«اگر بتوان استیبل کوینی ساخت که از تمامی موانع مانند ابرتورم دلار آمریکا جان سالم به در ببرد، می‌توان فرصت بسیار خوبی را برای کاربران و سرمایه‌گذاران این حوزه ایجاد کرد.»

گفتنی است که بوترین درباره این راهکارهای اشاره شده هیچ پیشنهاد فنی ارائه نکرد. در پایان نیز وی گفت هر توسعه فنی که بتواند قدرت ورود به اتریوم را از فیسبوک، گوگل، توییتر و دیگر برنامه‌های انحصاری و متمرکز خارج کند، کمک زیادی به افزایش تسلط این ارز بر برنامه‌های مبتنی بر اینترنت خواهد داشت.

مطلب مفید: آیا دیفای واقعاً غیرمتمرکز است؟ بررسی دقیق مهم‌ترین ویژگی دیفای

ویتالیک بوترین درباره این فرصت فوق العاده اشاره داشت که اگر بتوان برای کار از طریق اتریوم وارد شد و فیسبوک و گوگل را به عنوان صاحبان ورود به اینترنت کنار گذاشت، فرصت بزرگی برای حوزه کریپتو و اتریوم ایجاد خواهد شد. وی در ادامه افزود که با افزایش رقابت و بلوغ بیشتر در بازار، فرصت‌های کامل کردن جاهای حالی در بازار وضوح کمتری پیدا کرده‌اند.

در هفته‌های اخیر خالق اتریوم مشغول به اشتراک گذاشتن یافته‌ها و توصیه‌های خود با اعضای جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. همچنین باید اشاره داشت که ویی نسبت آینده این صنعت بسیار خوش بین است. بوترین روز 5 دسامبر گفت که هویت مبتنی بر بلاکچین، دائوها و برنامه‌های ترکیبی بسیار وی را در رابطه با آینده اتریوم و تکنولوژی‌های غیرمتمرکز هیجان زده می‌کنند.

روز 3 دسامبر نیز وی از تریدرهای فعال در بازار کریپتو خواست تا دیدگاهی بلند مدتی داشته باشند و در عوض تمرکز کامل روی قیمت، بیشتر به توسعه‌های فنی در این حوزه توجه کنند. پس از فروپاشی FTX، بوترین به تریدرها و سرمایه‌گذاران توصیه کرد که میزان نفوذ افراد در پروتکل‌ها را مدنظر قرار دهند و درعوض افراد اعتماد بیشتری را نصیب کدهای شفاف و باز کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان