آدرس متعلق به ویتالیک بوترین 3.75 میلیون دلار اتریوم را اوایل هفته فروخت

خانهاخبارآدرس متعلق به...

آنچه می‌خوانید...

کیف پولی که بنابر داده‌ها متعلق به ویتالیک بوترین، هم‌بنیانگذار شبکه اتریوم است در روزهای ابتدایی هفته، 3000 توکن اتریوم خود را به فروش رسانده و آنها را در صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ به استیبل کوین تبدیل کرده است. به نقل از دی‌کریپت، این اقدام در نیمه شب شنبه و چند ساعت پس از اعلام ورشکستگی فصل 11 صرافی FTX صورت گرفت.

فروش 3.75 میلیون دلار اتریوم

بنابر داده‌های اتراسکن، این حرکت در قالب سه تراکنش 1000 اتریومی صورت گرفت که دارایی‌ها از کیف پولی با 4 حرف پایانی 52bo به یونی سواپ منتقل شدند و سپس به استیبل کوین‌های مختلف تبدیل شدند. در ابتدا این 3000 توکن به تتر، دای، USDC و رپد بیت کوین تبدیل شدند اما در نهایت همگی به یو اس دی سی تبدیل شدند.

ایوان وان نس، یکی از توسعه دهندگان برجسته اتریوم در پاسخ به شایعات ایجاد شده در رابطه با خالق اتریوم اشاره داشت که وی با بوترین صحبت کرده و او گفته که این کیف پول به من تعلق ندارد. در نتیجه این اخبار شایعه و جعلی است.

توییت اوان وان نس

صحبت‌های وان نس باعث شد تا تحلیلگران بلاکچینی وارد عمل شوند و به نکات قابل توجهی در این باره اشاره کنند. یکی از این افراد اشاره داشت که کیف پول مذکور تاکنون تراکنش‌های زیادی را با آدرس doxx’d داشته که متعلق به ویتالیک بوترین بوده و یکی دیگر از تحلیلگران نیز به تراکنش‌های داخل اتراسکن با کیف پولی که نام vb2 بر آن بود، اشاره داشت.

مطلب مفید: 5 فاکتور کلیدی که در هفته پیش رو برای بیت کوین باید مدنظر قرار دهید (23 آبان)

در همین رابطه وان نس پاسخ داد که اطلاعات آدرس ویتالیک من را گیج کرده است. وی افزود:

«یا من دروغ می‌گویم یا وتالیک بوترین. اگر من دروغ بگویم، بوترین می‌تواند خیلی راحت آن را افشا کند و من وجهه خود را از دست خواهم داد. اگر ویتالیک دروغ می‌گوید، احمقانه‌ترین موضوعی است که می‌تواند درباره آن دروغ بگوید.»

بوترین هفته گذشته و در جریان کنفرانس LaBit قبل از انتقال سرمایه‌ها به انتقاد از سم بنکمن فرید، مدیرعامل FTX پرداخت. وی در این کنفرانس گفت که امسال شاهد از بین رفتن پروژه‌های زیادی یودیم که دلیل آن نیز مدل بنیادی بد آنها بوده است.

پس از انتقال توکن‌های اشاره شده، کیف پول مذکور همچنان 3.3 میلیون دلار اتریوم دارد. این کیف پول همچنین نام دامنه سرویس نام اتریوم iiiiiii.eth را دارد. گفتنی است که این آدرس نام ذکر شده را نیز از طریق پرداختی در ماه مه و از طرف بوترین خریداری کرد.

اما این تمام ماجرا نیست، یکی دیگر از کیف پول‌های مرتبط به بوترین نیز هفته گذشته، 180 اتریوم و 8500 دلار تتر را به حسابی در صرافی کراکن انتقال داد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان