جد مک کالب تا پایان هفته تمام دارایی های ریپل خود را به فروش خواهد رساند

خانهاخبارجد مک کالب...

آنچه می‌خوانید...

بنابر پست توییتری لئونیداس، بنیانگذار XRPArcade، جد مک کالب (Jed McCaleb) هم‌بنیانگذار شرکت ریپل تا پایان این هفته تمام دارایی های XRP خود را به فروش خواهد رساند. بر اساس این ادعا، مک کالب تا پایان هفته، روزانه باید 4.215 میلیون توکن ریپل را به فروش برساند. بدین ترتیب وی تا تاریخ 16 جولای 22.16 میلیون توکن باقی مانده را نیز می‌فروشد.

گفتنی است که در صورت رخ دادن این اتفاق، برای مک کالب 8 سال و یک ماه و 25 روز طول کشیده است تا تمامی 9 میلیارد توکن ریپل خود را به فروش برساند. در زمان نگارش این مطلب، وبسایت دنبال کننده دارایی های ریپل وی نشان می‌دهد که کمتر از 18 میلیون توکن دیگر از دارایی های وی باقی مانده است که ارزش تقریبی 5 میلیون دلاری را دارد. این مدیر سابق فناوری ریپل، در ماه مه 2014 اعلام کرد که قصد دارد تمامی توکن های خود را به فروش برساند.

- Advertisement -

واکنش اعضای جامعه به فروش ریپل ها

در حالی که فروش این توکن ها به معنای پایان کار جد مک کالب با ریپل خواهد بود، سوال به وجود آمده توسط اعضای جامعه آن است که وی دارایی های خود را به چه کسی فروخته است. برخی دیگر نیز تعجب کرده‌اند که چرا کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا وی و فروش اوراق ثبت نشده توسط وی را در شکایت قانونی خود علیه ریپل وارد نکرده است.

مطلب مفید: ماینر چیست و چه استفاده‌ای از آن می‌شود؟

همچنین قانون گذاران فدرال نیز دخالتی در عملیات فروش 9 میلیارد توکن ریپل مک کالب نداشته و حتی اقدامی برای مقابله با آن نکردند. در همین حین اما، وی به فعالیت های روز افزون خود در حوزه کریپتو ادامه می‌دهد. گفتنی است که قبل از ریپل وی فعالیت خود را با ساخت صرافی Mt Gox آغاز کرد. صرافی بزرگ و مهمی که در سال 2014 و به دلیل حمله هکری سقوط کرد. همچنین وی پس از ترک ریپل شبکه پرداختی استلار را راه اندازی کرد تا به نوعی تبدیل به رقیبی برای ریپل نیز شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان