نام دامنه ChatGPT با قیمت ۱۰۰۰۰ دلار به فروش رسید

خانهاخبارنام دامنه ChatGPT...

آنچه می‌خوانید...

رشد و محبوبیت هوش مصنوعی و ربات ChatGPT به نظر تازه در حال آغاز شدن است. در همین راستا، اخیراً نام دامنه ChatGPT، ربات مبتنی بر هوش مصنوعی در بازار اپن سی به ارزش 6 رپد اتریوم یا 10 هزار دلار به فروش رفت. در چند وقت اخیر، این ربات هوشمند تیتر اخبار بوده و محبوبیت زیادی نیز کسب کرده است. اکنون و با فروش نامه دامنه آن در سرویس نام اتریوم، شاهد سروصدای زیاد آن در حوزه کریپتو نیز هستیم.

به نقل از بین‌کریپتو، نام دامنه ChatGPT در سرویس نام اتریوم به ارزش 6 رپد اتریوم فروخته شد که در زمان نگارش این مطلب ارزشی معادل 10000 دلار دارد. گفتنی است که صاحب این دارایی ishmilly است که صاحب NFTهای دیگری مانند بورد ایپ و دیگر نام‌های دامنه است.

توییت سرویس نام اتریوم

باید اشاره داشت که قبل از وی، این نام دامنه در اختیار لانگ داک بود که وی نیز صاحب دامنه‌های زیادی در سرویس نام اتریوم است. به نظر می‌رسید افراد مختلف در حوزه ارزهای دیجیتال با گسترش محبوبیت و رشد ربات ChatGPT سخت در تلاش هستند تا در آن دخیل باشند. از زمان محبوب شدن ChatGPT، علاقه به هوش مصنوعی بسیار افزایش داشته و قیمت توکن‌هایی مانند SingularityNET با رشد زیادی همراه بوده است.

مایکروسافت ChatGPT را با بینگ و اج ادغام می‌کند

محبوبیت روزافزون این ربات می‌تواند با وارد شدن و ادغام آن با سرویس‌های محبوب و حرفه‌ای از این نیز بیشتر شود. مایکروسافت که اخیراً 10 میلیارد دلار در برنامه سازنده این ربات سرمایه‌گذاری کرده است به‌تازگی اعلام کرده که موتور جستجوی بینگ و مرورگر آج از ادغام با ChatGPT بهره‌مند خواهند شد.

مطلب مفید: ارز دیجیتال هوش مصنوعی چیست؟ معرفی برترین ارزهای دیجیتال AI

این شرکت در رویدادی توضیح داد که هوش مصنوعی می‌تواند انقلابی در محصولات شرکت ایجاد کند. گفتنی است که قابلیت مرورگر و موتور جستجو در ارتقا 3.5 ربات پدیدار می‌شود.

توییت مایکروسافت

در همین حین و با رشد محبوبیت این ربات و سرمایه‌گذاری مایکروسافت در آن، گوگل نیز برای آنکه از رقابت عقب نماند به‌تازگی اعلام کرده است که ربات بارد (Bard) مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه خواهد کرد. اطلاعات زیادی از این محصول در دسترس نیست و در هفته‌های آتی گوگل جزئیات بیشتری را منتشر خواهد کرد.

علاقه پایین به سرویس نام اتریوم

علیرغم محبوبیت نام دامنه ChatGPT، علاقه کلی سرمایه‌گذاران و کاربران به سرویس نام اتریوم و نام‌های دامنه آن بسیار پایین است. داده‌ها نشان می‌دهند که تعداد آدرس‌ها و ثبت‌نام‌های جدید این پروژه بسیار کم بوده و در ماه‌های اخیر نیز کاهش داشته است.

همچنین گفتنی است که در حال حاضر تنها 2.7 میلیون نام دامنه فعال وجود دارد. این پلتفرم اخیراً از همکاری با کوین بیس خبر داده تا نام‌های دامنه قابل‌خواندن را اضافه کند. اتفاقی که می‌تواند به روند نزولی آن پایان دهد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان