top banner adv

افزایش فعالیت نهنگ‌های کاردانو؛ آیا رالی صعودی ADA را در پیش داریم؟

افزایش فعالیت نهنگ‌های کاردانو؛ آیا رالی صعودی ADA را در پیش داریم؟
0
بازدید : 7644

کاردانو، هشتمین ارز دیجیتال برتر بازار کریپتو از ابتدای سال میلادی موردتوجه تریدرها و نهنگ‌ها قرار داشته است و این موضوع باعث شده تا شاهد رشد 45 درصدی قیمت این ارز باشیم. کارشناسان بسیاری معتقدند که دلیل رشد قیمت کاردانو در هفته‌های اخیر افزایش فعالیت قدرتمند نهنگ‌ها در فاز انباشت بوده است. بر اساس داده‌ها، از ابتدای ماه فوریه، انباشت کاردانو از سمت نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران بزرگ افزایش قابل‌توجهی داشته است.

فعالیت نهنگ‌ها و رالی صعودی برای قیمت کاردانو

بیشتر بخوانید : شبکه رونین و اسکای میویس به دنبال ارتقا امنیت خود برای مقابله با هکرها هستند

به نقل از کوین گیپ، از ابتدای ماه جاری تعداد تراکنش‌ها و انباشت روزانه نهنگ‌ها در محدوده 1700 تراکنش روزانه به ارزش 100 هزار دلار یا بیشتر بوده است. این در حالی است که در ماه ژانویه میانگین تعداد تراکنش‌های ADA تنها 300 عدد در روز بوده است و بدین ترتیب شاهد افزایش 5 برابری در تنها چند هفته بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید : قاضی فدرال آمریکا درخواست SEC برای مسدود کردن وجوه Binance.US را رد کرد.

فعالیت نهنگهای کاردانو

از زمان فروپاشی صرافی FTX، فاز انباشت توسط سرمایه‌گذاران بزرگ با رشد همراه بوده و پلتفرم تحلیلی سنتیمنت در همین رابطه گزارشی منتشر کرده است و در آن توضیح داده است که سرمایه‌گذاران بزرگ کاردانو با دارایی 10 هزار تا 10 میلیون توکن حدود 659 میلیون کاردانو انباشت کرده‌اند که معادل 235 میلیون دلار است. بر اساس داده‌های سنتیمنت این رفتار نهنگ‌ها می‌تواند نشانه خوبی برای قیمت کاردانو باشد.

علاوه بر آن، داده‌های سنتیمنت حاکی از آن هستند که میانگین بازده تریدهای ADA منفی شده است که این اتفاق می‌تواند ریسک خرید آیین ارز دیجیتال را کاهش دهد چراکه انتظار می‌رود فشار فرشان ارز تا حد زیادی کاهش یابد.

بیشتر بخوانید : باگ در طراحی رپد اتریوم؛ آیا کاربران باید نگران باشند؟

مطلب مفید: بهترین ارزهای دیجیتال لایه ۲ برای سرمایه‌ گذاری در سال ۲۰۲۳

داده‌های سنتیمنت

اخبار بد برای کاردانو

بیشتر بخوانید : سندباکس بانک مرکزی دو طرح را با موضوع رمز ارز و لندتک پذیرفت

درحالی‌که انباشت از سمت نهنگ‌ها نشانه بسیار خوبی برای قیمت کاردانو در نظر گرفته می‌شود، شاخص میانگین سن سرمایه‌گذاری دلاری پلتفرم سنتیمنت نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری‌های سنگین صورت گرفته در این ارز بدون فعالیت قابل‌توجهی از سمت کوین‌ها قدیمی رخ داده است.

سنتیمنت در گزارش خود اشاره داشت که شش ماه پیش میانگین زمان قرار گرفتن ADA در یک آدرس 267 روز بود و اکنون این تعداد هم‌زمان با مشکلات پیرامون گردش ارز به 407 روز رسیده است. علاوه بر آن، تعداد آدرس‌های فعال و منحصربه‌فرد کاردانو نیز در یک روند نزولی قرارگرفته است. در ماه نوامبر تعداد این آدرس‌ها 85 هزار عدد بود و اکنون به 62 هزار آدرس رسیده است.

بیشتر بخوانید : کلاهبرداری راگ پول از صرافی Swaprum؛ 3 میلیون دلار به سرقت رفت

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x