کیف پول‌‌های شرکت آلامدا تنها چند روز پس از آزادی سم بنکمن فرید دوباره فعال شدند

خانهاخبارکیف پول‌‌های شرکت...

آنچه می‌خوانید...

سم بنکمن فرید، مدیرعامل سابق FTX چند روز پیش و پس از بازگردانده شدن به آمریکا از باهاماس، در دادگاه حضور یافت و توانست با قید وثیقه 250 میلیون دلاری آزاد شود. اکنون در اتفاقی جالب توجه، تنها چند روز پس از دادگاه وی، کیف پول مرتبط با شرکت آلامدا پس از مدت‌ها دوباره فعال شده و انتقالاتی را صورت داده است.

به نقل از کوین تلگراف، کیف پول مرتبط با شرکت اکنون ورشکسته آلامدا تنها چند روز پس از آنکه سم بنکمن فرید به قید وثیقه 250 میلیون دلاری آزاد شد دوباره فعال شده است. انتقال سرمایه از این کیف پول‌ها باعث کنجکاوی اعضای جامعه شده اما از آن مهم‌تر نحوه انتقال بوده است که توجه کاربران را جلب کرده است.

انتقال سرمایه از کیف پول آلامدا

بر اساس داده‌های موجود، از این کیف پول برای تبدیل توکن‌های ERC-20 به اتریوم و تتر استفاده شده است و سپس این توکن‌ها به میکسرها و صرافی‌های فوری منتقل شده‌اند.

تراکنش کیف پول آلامدا

برای مثال، کیف پولی با آدرس 0x64e9 بیش از 600 اتریوم را از کیف پول آلامدا دریافت کرده است و سپس بخشی از آن را به تتر تبدیل کرده است. بخش دیگر تراکنش نیز به پلتفرم ChangeNow منتقل شده است.

ZachXBT، تحلیلگر آنچین و مطرح بازار گفته است که کیف پول این شرکت در نهایت سرمایه‌ها را با استفاده از صرافی‌های غیرمتمرکز به بیت کوین تبدیل کرده است. باید اشاره داشت که صرافی‌های مورد استفاده معمولاً توسط هکرها و به منظور مخفی کردن مسیر تراکنش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مطلب مفید: آشنایی با بهترین روش‌های کسب درآمد از متاورس (Metaverse)

به نظر می‌رسد اتفاقات FTX تمام نشدنی هستند و هرروز موضوع جدیدی در رابطه با آن ایجاد می‌شود. اکنون این اتفاق آخر و انتقال سرمایه‌ها و احتمالاً خالی شدن حساب‌های آلامدا اعضای جامعه را به شدت نگران کرده است. بسیاری اشاره داشته‌اند که الگوی استفاده شده برای چنین اقدامی شباهت زیادی به حملات هکری داشته است اما با توجه به گذشته مجرمانه سم بنکمن فرید، اعضای جامعه دخالت داخلی در این موضوع و خالی کردن کیف پول‌ها را دور از ذهن نمی‌دانند.

توییت ergo

بسیاری از اعضای جامعه وضعیت وثیقه گذاری بنکمن فرید را زیرسوال برده و پرسیدند چرا به وی اجازه دسترسی به اینترنت داده شده است. یکی از کاربران توییتر در این باره اشاره داشت که وی ناامیدانه دنبال راهی برای انتقال و خروج سرمایه بوده است و اکنون با توجه به شرایط وثیقه و اجازه استفاده از اینترنت، بنکمن فرید موفق به انجام این کار شده است.

انتقال سرمایه از کیف پول‌های آلامدا با وثیقه گذاری بنکمن فرید همزمان شد، چراکه پس از اعلام ورشکستگی صرافی FTX در 11 نوامبر، کیف پول‌های آن هک شد و میلیون‌ها دلار به سرقت رفت. در حال حاضر وزارت دادگستری آمریکا در حال بررسی و تحقیق درباره هک 352 میلیون دلاری پلتفرم پس از ورشکستگی است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان