دو نهنگ اتریوم پس از 4 سال از خواب بیدار شدند

خانهاخباردو نهنگ اتریوم...

آنچه می‌خوانید...

در بازارهای نزولی و هنگام عدم قطعیت در بازار، سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال بیشتر علاقه دارند بیت کوین و اتریوم را دنبال کنند تا از زیان‌های غیرقابل جبران پرهیز کنند. به نقل از کوین تلگراف، نتیجه آن انتقال‌های سنگین این ارزها می‌شود و در پی آن اعضای جامعه در صدد رمزگشایی این حرکات و هدف پشت انتقال بر می‌آیند. به تازگی 2 نهنگ اتریوم که برای 4 سال هیچ فعالیتی نداشتند به تازگی فعال شده و 22982 اتریوم را به آدرس‌های جدیدی منتقل کرده‌اند.

فعال شدن دو نهنگ اتریوم پس از 4 سال

این حرکت 2 نهنگ اتریوم باعث شده تا سرمایه‌گذاران در بلاتکلیفی قرار گیرند و تلاش کنند هدف این حرکت را درک کنند. گفتنی است که منبع این توکن‌ها پلتفرم‌های معاملاتی جنسیس و پولونیکس بوده و هر کدام به ترتیب 13103 و 97878 توکن ا منتقل کردند.

- Advertisement -

پک شیلد، شرکت تحقیق و تحلیل در حوزه بلاکچین نیزصبح امروز اشاره داشت که آخرین حرکت توکن‌های اتریوم به اکتبر 2018 باز می‌گردد، زمانی که قیمت در محدوده 190 تا 230 دلاری بوده است. روز انتقال دوباره توسط این 2 نهنگ اتریوم، قیمت دومین ارز برتر بازار 1200 دلار بوده است.

توییت پک شیلد

مطلب مفید: هدف بیت کوین چیست؟ ایجاد سلاحی برای حمایت از دلار آمریکا؟

تصویر زیر نشان دهنده تاریخچه حرکت این توکن‌ها در طول سال‌های اخیر از پلتفرم‌های معاملاتی به آدرس‌های جدید است. در حالی که هنوز هیچ چیز به صورت قطعی مشخص نیست، بسیاری از اعضای جامعه معتقدند که این توکن‌ها متعلق به وثیقه و پشتوانه مورد نیاز یک پروژه رمز ارزی هستند.

نحوه انتقال توکن‌های اتریوم

گفتنی است که اتریوم ایده ذهنی ویتالیک بوترین و چارلز هاسکینسون بود که در سال 2015 وارد چرخه شد و در طول سال‌ها خود را به یک دارایی ارزشمند و قابل اعتماد برای سرمایه‌گذاری نبدیل کرده است. گفتنی است که از زمان تکمیل به روزرسانی مرج، مصرف انرژی شبکه کاهش 99 درصدی داشته است.

به عنوان یک نتیجه مستقیم از تغییر به مکانیسم اجماع گواه سپرده (PoS)، مصرف کربن در شبکه اتریوم در حال حاضر 0.1 میلیون تن CO2 (MtCO2) در سال است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان