top banner adv

تیم ETHPoW می‌گوید فورک اتریوم با مکانیسم اثبات کار اجتناب ناپذیر است

تیم ETHPoW می‌گوید فورک اتریوم با مکانیسم اثبات کار اجتناب ناپذیر است
0
بازدید : 9750

تیم حامی اتریوم اثبات کار (ETHPoW) روز گذشته و در بیانیه ای ادعا کرد که فورک شبکه اتریوم با مکانیسم اثبات کار اجتناب ناپذیر است. گفتنی است که ETHPoW یک فورک برنامه ریزی شده برای اتریوم است که ایده آن توسط ماینری با نام چندلر گوا مطرح شد. هدف این فورک نیز جدا شدن از زنجیره اصلی شبکه اتریوم است. گوا مدعی است که چنین فورکی به ماینرها اجازه خواهد داد تا بعد از به روزرسانی مرج و انتقال شبکه به اثبات سهام، همچنان به کار خود ادامه دهند. اما چنین چیزی منجر به ایجاد دو بلاک چین با نسخه های پروتکل و توکن های مخصوص خود خواهد شد.

تیم حامی اتریوم اثبات کار در همین رابطه بیانیه ای را در رابطه با تیم توسعه اتریوم کلاسیک منتشر کرد که در حقیقت پاسخی به بیانیه چند وقت پیش این شبکه به چندلر گوا مبنی بر دلایل موفق نشدن ETHPoW بود. حامیان این فورک، در بیانیه خود مدعی شدند که اتریوم کلاسیک نمی‌تواند تمامی ماینرهای اتریوم را در خود جای دهد و به همین دلیل به بیش از یک فورک برای رفع این مشکل نیاز است.

بیشتر بخوانید : لایحه Competes بدون بند فاجعه آمیز نسبت به رمزارزها تصویب شد

تیم اتریوم اثبات کار در این باره افزود:

«استخر کوچک اتریوم کلاسیک، نمی‌تواند تمام قدرت محاسباتی اتریوم را در خود نگه دارد. این یک حقیقت سخت است و چنین حقایقی باعث می‌شود که ایجاد فورک اثبات کار اجتناب ناپذیر باشد.»

مطلب مفید: Merge اتریوم و قمار معامله‌گران! تحلیل آنچین هفته سی و دوم (20 مرداد)

بیشتر بخوانید : بایننس با کمک ایلان ماسک توییتر را وارد فضای وب 3 خواهد کرد

بیشتر بخوانید : دارایی های دیجیتال تحت مدیریت شرکت گری اسکیل به 54.3 میلیارد دلار رسیده است

این پروژه همچنین خبر از آمادگی خود برای فورک اتریوم داد و گفت که در میان تغییرات توسعه بخش بسیاری که مدنظر دارد، ویژگی بمب سختی را نیز در کدهای اتریوم خود حذف کرده است. بمب سختی مکانیسمی است که توسط توسعه دهندگان اتریوم طراحی شده تا با سخت تر کردن استخراج بلاک های شبکه مانع دخالت ماینرها در عملیات مرج شود. با حذف این ویژگی، اتریوم اثبات کار امیدوار است که به ماینرها اجازه دهد تا به سرعت پس از ایجاد فورک بلاک های تازه را استخراج کنند.

علاوه بر مسائل اشاره شده، تیم ETHPoW درباره دیگر توسعه های مدنظر خود نیز جزئیاتی را تهه کرده است. آنها همچنین خبر از شبکه آزمایشی برای اتریوم اثبات کار داده‌اند که در آن توسعه دهندگان می‌توانند کد فورک را قبل از اجرایی شدن آن آزمایش کنند. این تیم همچنین ID زنجیره را به روز رسانی کرده است. ID زنجیره در حقیقت یک شناسه شبکه است که به کیف پول های رمز ارزی متصل می‌شود و ادعا می‌کند که در برابر حملات تکراری، حملاتی رایج در زمان فورک شبکه، از شبکه محافظت می‌کند.

بیشتر بخوانید : صرافی بیتمکس در پی اتهامات جنایی ایالات متحده، مدیر نظارتی استخدام می کند.

بر اساس بیانیه، تیم اتریوم اثبات کار فورک شبکه را در ماه سپتامبر اجرایی خواهد کرد و انتظار می‌رود زمان راه اندازی آن تقریبا با به روزرسانی مرج همزمان باشد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

بیشتر بخوانید : استعفای فیروزآبادی از دبیری شورای عالی فضای مجازی

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x