top banner adv

قابلیت جدید توییتر؛ اضافه شدن شاخص قیمت بیت کوین و اتریوم به پلتفرم

قابلیت جدید توییتر؛ اضافه شدن شاخص قیمت بیت کوین و اتریوم به پلتفرم
0
بازدید : 14784

توییتر، غول شبکه‌های اجتماعی به تازگی قابلیت رمز ارزی جدیدی را اضافه کرده است که بر اساس آن کاربران می‌توانند قیمت بیت کوین و اتریوم را تنها با جستجوی نام آنها در قسمت جستجوی توییتر مشاهده کنند. به نقل از کوین تلگراف، این قابلیت جدید به عنوان بهبود $Cashtags راه‌اندازی شده و روز گذشته توسط حساب تجاری این شرکت معرفی شد.

قابلیت مشاهده قیمت‌ها در توییتر

این حساب اشاره داشت، هرگاه فردی نماد سهام شرکت‌های بزرگ، ETFها یا ارزهای دیجیتال را با $ در جلوی آنها توییت کند، کاربران لینکی را مشاهده خواهند کرد که آنها را به صفحه نتایج جستجو درباره آن نماد خواهد برد که اکنون نمودار قیمت آنها نیز به این صحفه اضافه شده است. بنابر داده‌ها، جستجوی خالی سهام یا نماد ارزهای دیجیتال نیز قیمت آنها را به کاربران نشان خواهد داد.

بیشتر بخوانید : چانگ پنگ ژائو: بایننس برای رای گیری از توکن های UNI استفاده نمی‌کند

قیمت اتریوم در توییتر

کمی بعد از این به روزرسانی، ایلان ماسک در توییتر خود اشاره داشت که ویژگی راه‌اندازی شده یکی از چندین بهبود محصولات توییتر است و در آینده شاهد تعداد بیشتری خواهیم بود. به نظر می‌رسد در زمان نگارش این مطلب تنها بیت کوین و اتریوم در قابلیت جدید توییتر جای دارند. ارزهای دیگر مانند ارز مورد علاقه ماسک هنوز راه خود را به این قابلیت پیدا نکرده‌اند. با این حال حساب تجاری توییتر اعلام کرد که در هفته‌های آتی تعداد نمادها را افزایش خواهد داد و تجربه کاربری آن را نیز بهبود خواهد بخشید.

بیشتر بخوانید : بیت کوین در میان دومین افت قیمت طولانی مدت خود قرار دارد

بررسی‌های بیشتر نشان می‌دهد که استفاده از حالت‌های مختلف مانند $Bitcoin، Bitcoin price و BTC price نیز نمودار و قیمت این دارایی را به کاربر نشان می‌دهند. گفتنی است که شرایط برای اتریوم نیز به همین شکل است. جین مانچون وانگ، بلاگر فناوری روز گذشته به دنبال کنندگان خود گفت که نمودار نشان داده شده به کاربران در حقیقت متعلق به پلتفرم تریدینگ ویو است.

بیشتر بخوانید : کارمزد شبکه بیت کوین افزایش یافت؛ هجوم سرمایه‌گذاران برای فروش دارایی‌شان

توییت وانگ

مطلب مفید: جامعه بدون پول نقد؛ خوب یا بد؟ مروری بر مزایا و معایب CBDC ها

این نمودارهای قیمتی همچنین دارای یک لینک بازدید در رابین هود هستند که نشان دهنده همکاری این پلتفرم معاملاتی با توییتر برای ویژگی اشاره شده است. از طریق لینک کاربران وارد نمودار قیمت اتریوم در رابین هود شده و با لینک دیگری مواجه می‌شوند که از آنها می‌خواهد با ثبت نام در پلتفرم اتریوم خریداری کنند. گفتنی است که حالت مشابه برای بیت کوین نیز وجود دارد.

این اتفاق درحالی رخ داده که هیچ جزئیاتی مبنی بر همکاری توییتر و رابین هود منشتر نشده است. باید اشاره داشت که این ویژگی می‌تواند ترافیک در رابین هود را بیشتر کند چرا که بر اساس داده‌ها در توییتر کلمه بیت کوین روزانه حداقل 120 هزار بار تکرار می‌شود.

بیشتر بخوانید : کاهش ۱۵ درصدی حجم معاملات صرافی‌های غیرمتمرکز در ماه اخیر

اوایل این ماه شایعاتی ایجاد شد که توییتر ممکن است ارز دیجیتال اختصاصی خود را برای پرداخت‌های درون پلتفرم راه‌اندازی کند. این صحبت‌ها در 4 دسامبر و یک هفته پس از پست ایلان ماسک مبنی بر ویژگی‌های توییتر 2.0 از جمله پرداخت‌های رمز ارزی داخل پلتفرم صورت گرفت. در حالی که ماسک چنین صحبت‌هایی را کرده، آینده وی در توییتر در حاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید : حمله راگ پول به صرافی آربی سواپ؛ تاثیر آن بر آربیتروم چه خواهد بود؟

وی روز 19 دسامبر نظرسنجی برگزار کرد و پرسید که آیا باید از سمت خود در این شرکت کناره گیری کند یا خیر. در این نظرسنجی 57.5% از شرکت کنندگان رای آری به این سوال دادند. گفتنی است که پس از این رای گیری، ماسک اعلام کرد پس از پیدا کردن جایگزینی مناسب برای این سمت از مدیرعاملی کناره گیری خواهد کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x