کشور دومینیکا ارزهای بومی شبکه ترون را به عنوان پول قانونی می‌پذیرد

خانهاخبارکشور دومینیکا ارزهای...

آنچه می‌خوانید...

بلاک چین ترون، یکی از شبکه های پیشرو در فضای ارزهای دیجیتال به تازگی از توافقنامه ای با دولت دومینیکا خبر داده که به واسطه آن ارزهای بومی شبکه در این کشور حوزه کارائیب قانونی می‌شود. جاستین سان، بنیانگذار شبکه ترون روز گذشته و در بیانیه ای این خبر را اعلام کرد و اشاره داشت که توکن های شبکه از جمله TRX، BTT، JST، USDD و TUSD در کشور دومینیکا مورد پذیرش قرار گرفته‌اند.

توییت سان

بنابر قوانین رمز ارزی دولت دومینیکا، ترون از این پس وضعیت قانونی در کشور دارد و توکن های آن به عنوان پول قانونی کشور مورد پذیرش هستند. دومینیکا در بیانیه ای اشاره داشته است که از توکن های این شبکه برای پرداخت های عمومی مانند مالیات استفاده می‌کند. همچنین تجارت های مختلف در این کشور باید هرچه سریع تر به منظور ارائه خدمات خود، توکن های شبکه ترون را دریافت کنند.

- Advertisement -

دولت دومینیکا در ادامه افزود که نرخ مبادله میان توکن های ترون و دلار کارائیب، ارز رسمی کشور به صورت آزاد و در بازار تعیین خواهد شد و تراکنش های صورت گرفته میان این دو دارایی معاف از مالیات خواهند بود.

به عنوان بخشی از تلاش دومینیکا برای پذیرش هرچه بیشتر تکنولوژی بلاک چین و وارد کردن این حوزه به اقتصاد کشور، ترون یک توکن طرفداری با عنوان دومینیکا کوین (Dominica Coin) خواهد ساخت.

مطلب مفید: تحلیل فاندامنتال (Fundamental Analysis) ارزهای دیجیتال چیست؟

این کوین یک توکن طرفداری بر بستر ترون خواهد بود که نشان دهنده همکاری این دو و همچنین تلاش برای جذب توریست خواهد بود. روزولت اسکریت، نخست وزیر دومینیکا در رابطه با این همکاری گفت که چنین اقدامی کمک می‌کند تا اقتصاد کشور فراگیرتر و متنوع تر شود.

وی افزود:

«ذات منبع باز و کم هزینه بودن زیرساخت های شبکه ترون نقش مهمی را در همکاری میان شبکه و دومینیکا ایجاد کرده است. چنین قابلیت هایی باعث شده تا این جزیره کوچک بتواند بهتر اقتصاد آینده خود را در سطح جهانی توسعه دهد.»

سال 2021 در حالی به پایان رسید که جاستین سان از مدیرعاملی بنیاد ترون کناره گیری کرد تا به توسعه و پذیرش هرچه بیشتر حوزه کریپتو در کشورهای حوزه کارائیب بپردازد. وی در ماه دسامبر 2021 نیز به عنوان سفیر کشور گرنادا در سازمان معاملات جهانی شناخته شد. وی در این باره گفت که تلاش هایش برای حوزه کریپتو می‌تواند سازمان معاملات جهانی را متوجه ارزش تکنولوژی بلاک چین کند و بدین ترتیب شاهد رشد چشمگیر این صنعت باشیم.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان