رشد چشمگیر ATOM به اوج چند ماه اخیر؛ علت افزایش قیمت اتم چه بود؟

خانهاخباررشد چشمگیر ATOM...

آنچه می‌خوانید...

در حالی که داده ها و شاخص های مربوط به اتم (ATOM) توکن بومی شبکه کازماس فاصله زیاد آن را با اوج تاریخی 44.45 دلاری نشان می‌دهند اما آخرین توسعه های ان شبکه باعث شده تا سرمایه گذاران اعتماد بیشتری به آن پیدا کنند. در همین حین، حجم معاملات اتم در شبانه روز گذشته رشد 89 درصدی داشته است. با این حال به نظر می‌رسد نکته اصلی بر سر راه اتم این است که چگونه با عبور و کنار گذاشتن بیت کوین بتواند رالی صعودی خود را آغاز کند.

بر اساس داده های درون زنجیره ای ، به نظر می‌رسد هیچ نابرابری میان احساسات مثبت و منفی سرمایه گذاران این ارز وجود ندارد. در حقیقت این شاخص با عدد 0.18 نشان دهنده تعادل و اختلاف بسیار جزئی میان احساسات سرمایه گذاران است.

- Advertisement -

علاوه بر آن، شبکه کازماس در زمینه حجم معاملات NFT ها نیز عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشته و بر اساس داده های 7 سپتامبر، حجم این معاملات در شبکه به 778 هزار دلار جهش داشته است که تاثیر آن را در رشد قیمت توکن بومی شبکه نیز دیده‌ایم.

5 آدرس منحصر به فرد و خرید NFT های اتم

تعداد آدرس های منحصر به فردی که دست به خرید NFT های اتم زده‌اند به عدد 5 رسیده است. از سویی دیگر هنگام رشد قیمتی اتم، این شاخص ها جهتی نزولی به خود گرفتند. همچنین باید دقت داشت که حجم معاملات NFT های این شبکه در چند روز گذشته روندی نزولی داشت و با حضور تنها دو آدرس خریدار به محدوده 223 هزار دلاری رسیده بود.

تحلیل ATOM

جهت میانگین های متحرک 20 روزه و 50 روزه در نمودار 4 ساعته اتم نشان می‌دهد که قیمت این ارز  توانایی رشد و قرار گرفتن در جهت صعودی در کوتاه مدت را دارد. با این حال باید توجه داشت که در دید بلند مدت، میانگین متحرک 200 روزه نشان از بازگشت نزولی قیمت به سمت کف های جدید دارد.

علاوه بر آن، اندیکاتور باندهای بولینگر این ارز نیز نشان می‌دهد که حرکت صعودی اخیر با جهشی در میزان نوسانات بازار همراه بوده و در همین راستا سرمایه گذاران علاقه مند به این ارز باید مراقب اصلاح احتمالی این ارز باشند.

مطلب مفید: اثبات حضور (Proof of Attendance) چیست؟

کازماس 2 در 28 سپتامبر راه اندازی می‌شود

پس از اعلامیه شرکت مبنی بر توسعه و به روزرسانی شبکه، فعالیت در کازماس نیز با رشد خوبی همراه بوده است. کازماس 2 پروژه ای است که اکنون بر سر زبان اعضای این جامعه افتاده و تاثیر خود را نیز روی قیمت اتم و جهش 40 درصدی آن گذاشته است.

در رابطه با این به روزرسانی، یکی از تیم های فعال در جامعه اتم به تازگی به طراحی کازماس 2 و قابلیت های آن اشاره کرده و گفته است که این به روزرسانی در تاریخ 28 سپتامبر رونمایی خواهد شد. این به روزرسانی طراحی شده تا ساختار و معماری کلی و همچنین عملکرد شبکه را بهبود ببخشد. گفتنی است که صحبت های مربوط به کازماس 2 در کنار افزایش حجم معاملات و … همگی باعث شدند تا شاهد افزایش قیمت اتم از 12 دلار تا 17 دلار در یک شبانه روز باشیم.

ارزش بازار اتم
ارزش بازار اتم

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان