top banner adv

قیمت بیت کوین از ۲۳۰۰۰ دلار فراتر رفت؛ در ادامه چه خواهد شد؟

قیمت بیت کوین از ۲۳۰۰۰ دلار فراتر رفت؛ در ادامه چه خواهد شد؟
0
بازدید : 13768

دقایقی پیش و به دنبال روند صعودی روزهای اخیر، بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال بازار از ۲۳۰۰۰ دلار فراتر رفت و خوش‌بینی را بار دیگر به بازار برگرداند. رشد اخیر قیمت بیت کوین در پی افزایش تقاضا در بازار رخ داده است.

به گزارش فین‌بولد، در زمان نگارش این خبر، قیمت Bitcoin با رشدی 10 درصدی در 24 ساعت گذشته، در حوالی 23000 دلار معامله می‌شود که بالاترین قیمت در طول 5 ماه اخیر است. گفتنی است بیت کوین از ابتدای سال 2023 تاکنون رشدی 40 درصدی را تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید : شرکت گری اسکیل ۲۵ توکن جدید را به لیست بررسی خود اضافه کرد

نمودار قیمت بیت کوین
نمودار قیمت بیت کوین

رشد قیمت بیت کوین به دنبال تغییر احساسات سرمایه‌گذاران

بیشتر بخوانید : پیشنهاد استفاده از رمزارز در تبادلات تجاری ایران با روسیه

روند صعودی اخیر در حالی اتفاق می‌افتد که در چند ماه اخیر، قله 20000 دلاری به هدفی غیرممکن برای بزرگترین ارز دیجیتال بازار تبدیل شده بود و با هربار نزدیک شدن به این مقاومت، فروشندگان قیمت را کاهش می‌دادند.

با این حال، به نظر می‌رسد احساسات سرمایه‌گذاران، علیرفم تاثیرپذیرفتن از فاکتورهای اقتصادی کلان به نفع بیت کوین تغییر کرده است. در همین حال به‌نظر می‌رسد به دنبال ورشکستگی‌های پی‌در‌پی شرکت‌های فعال در حوزه رمزارز، نگاه قانون‌گذاران بار دیگر به این حوزه جلب شده است.

بیشتر بخوانید : همکاری صرافی CoinCatch و بنیانگذار صرافی Houbi

بیت کوین در حال حاضر در اوج 5 ماه اخیر خود به سر می‌برد با این حال، بازار ارزهای دیجیتال همچنان در بلاتکلیفی قرار دارد و بسیاری از نزولی‌شدن دوباره وضعیت بیم دارند. کریپتو زامبی (Crypto Zombie)، یکی از تحلیلگران مطرح در یک ویدیوی یوتیوبی خاطرنشان کرد به منظور حفظ روند صعودی کنونی، بیت کوین باید بالاتر از 21400 دلار باقی بماند.

به گفته این تحلیلگر، قله 28000 دلاری همچنان در تیررس بیت کوین قرار دارد. با این حال، وی هشدار داد سرمایه‌گذاران در هفته پیش‌رو، انتظار نوسانات قیمت را داشته باشند و بین روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، پرایس اکشن بیت کوین را دنبال کنند.

بیشتر بخوانید : همبستگی معکوس میم کوین هایی مانند شیبا اینو و دوج کوین با جامعه

مایکل ون د پوپ، تحلیلگر معروف فضای رمزارزها نیز در توییتی روز گذشته خاطرنشان کرد هدف 35000 دلاری همچنان برای بیت کوین محتمل است. وی با بیان اینکه رالی صعودی کنونی ممکن است حداقل 2 ماه به طول بیانجامد گفت:

امسال احتمالا یک بازه 2 تا 4 ماهه خواهیم داشت که در آن بازارها یک رالی صعودی را تجربه خواهند کرد. ممکن است روند صعودی فعلی همین رالی قیمتی باشد. بنابراین، رشد تا 35000 دلار برای بیت کوین همچنان محتمل است. آماده باشید، امسال بیت کوین بخرید.

در همین حال، با توجه به افزایش قیمت دلار در ایران، قیمت بیت کوین همزمان صعود تتر تا 44400 دلار، در صرافی‌های ایرانی از یک میلیارد دلار فراتر رفت. جالب است بدانید قیمت ریالی بیت کوین، در طول 3 ماه اخیر رشدی 70 درصدی را تجربه کرده است و در صورت ثابت ماندن ارزش دلار، با رشد بیت کوین تا 45000 دلار، شاهد رکوردشکنی قیمت ریالی بزرگترین ارز دیجیتال بازار خواهیم بود. بیشترین قیمت ریالی بیت کوین چیزی حدود 2 میلیارد دلار است که در آبان سال 1400 به ثبت رسید.

محتوای این مطلب صرفا بیانگر نظرات تحلیلگران مطرح در رابطه با بازار است و نباید به عنوان توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری درنظر گرفته شود. بازارهای مالی به ویژه رمزارزها، ماهیتی نوسانی دارند و لازم است پیش از ورود، به طور کامل تحقیق کنید.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

بیشتر بخوانید : حمایت مهم بیت کوین در خطر از دست رفتن قرار دارد؛ کف قیمتی BTC کجاست؟

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x