قیمت بیت کوین به زودی به 42000 دلار میرسد! (تحلیل ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲)

خانهاخبارقیمت بیت کوین...

آنچه می‌خوانید...

پس از مواجهه با فشار فروش شدید در هفته گذشته، قیمت امروز بیت کوین (BTC) پس از یک بحران بانکی دیگر در ایالات‌متحده بار دیگر در مسیر بهبود قرار گرفت و با 3.5 درصد افزایش به 28331 دلار رسید، در همین حال ارزش بازار این ارز دیجیتال نیز به 548 میلیارد دلار افزایش یافت.

قیمت بیت کوین در بحبوحه بحران بانکی ایالات‌متحده می‌تواند تا 42000 دلار افزایش یابد

به نقل از کوین گیپ، بهبود قیمت امروز بیت کوین در حالی اتفاق می‌افتد که خبر سقوط یکی دیگر از بانک‌های بزرگ ایالات‌متحده نگرانی‌هایی را برانگیخته است. طبق آخرین تحولات، بانک فرست ریپابلیک (First Republic) با خروج سرمایه عظیمی مواجه است و در حال حاضر در حال کار بر روی تخلیه بین 50 تا 100 میلیارد دلار اوراق بدهی به عنوان بخشی از «گزینه‌های استراتژیک» خود است.

- Advertisement -

آخرین باری که بحران بانکی در ایالات‌متحده در مارس سال جاری رخ داد، بیت کوین بلافاصله با یک رالی صعودی قدرتمند، انعطاف‌پذیری قوی از خود نشان داد. اکنون، افزایش اخیر قیمت بیت کوین پس از انتشار اخبار بحران مالی بانک فرست ریپابلیک نشان می‌دهد که این دارایی دیجیتال بار دیگر به عنوان پناهگاهی امن برای سرمایه‌گذاران عمل می‌کند.

همچنین، افزایش قیمت بیت کوین و سایر آلت‌کوین‌ها پس از افت شاخص S&P 500 در روز سه شنبه اتفاق می‌افتد. این به وضوح نشان می‌دهد که قیمت امروز بیت کوین و رمزارزها در حال رهایی از همبستگی خود با بازارهای مالی سنتی هستند.

پلتفرم ارائه‌دهنده داده‌های آنچین سنتیمنت (Santiment) گزارش داد که سلطه اجتماعی بیت‌ کوین در مقایسه با سایر آلت‌کوین‌های موجود در بازار نسبتاً بالاست. «به طور کلی، سلطه اجتماعی بالا برای بیت کوین در هنگام سرخوشی بازار یا (در این مورد) ترس اتفاق می‌افتد. قیمت‌ها می‌توانند به سرعت بازگردند.»

بیشتر بخوانید: تمایل سرمایه‌ گذاران به برداشت سود بیت کوین؛ تحلیل آنچین ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

سلطه اجتماعی بیت‌کوین

مایکل ون دی پوپ، تحلیل‌گر محبوب رمز ارزها می‌نویسد: «وضعیت بیت کوین در بازه‌های زمانی بالاتر بد به نظر نمی‌رسد. تا زمانی که بیت کوین بالای 25300 دلار باقی بماند، به‌احتمال زیاد این روند صعودی تا 42000 دلار ادامه خواهد یافت.»

نمودار بیت کوین

این تحلیلگر اضافه کرد که ساختار بازار هنوز نزولی نیست، مگر اینکه بیت کوین سطح 25000 دلار را به یک سطح مقاومت تبدیل کند. وی افزود که سطح 27800 دلاری بسیار مهم است، قیمت BTC نیز بالاتر از این قیمت است و بنابراین نمی‌توان افزایش سریع تا سطح 30000 دلار را رد کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان