تحلیلگر مشهور: قیمت کاردانو به اوج ۱۵ دلاری خواهد رسید

خانهاخبارتحلیلگر مشهور: قیمت...

آنچه می‌خوانید...

دن گامباردلو (Dan Gambardello)، تحلیلگر مطرح و مشهور بازار ارزهای دیجیتال پیش‌بینی کرده است که قیمت کاردانو به اوج 15 دلاری خواهد رسید. این پیش‌بینی در حالی صورت گرفته است که شبکه کاردانو به رکورد 4 میلیون کیف پول منحصر به فرد رسیده است. این تحلیلگر مطرح روز گذشته و در قالب یک ویدیو یوتیوبی توضیح داد که چرا افزایش تعداد کیف پول‌های شبکه می‌تواند منجر به افزایش قابل‌توجه قیمت کاردانو شود.

عبور تعداد کیف پول‌های کاردانو از مرز 4 میلیونی

به نقل از زی‌کریپتو، دن گامباردلو مؤسس شرکت سرمایه‌گذاری کریپتو کاپیتال در ویدیو خود به داده‌های مهمی اشاره داشت که از نظرش از دیدگاه صعودی و رشد قیمتی ADA به سمت 15 دلار حمایت می‌کند. قابل‌توجه است که این تحلیلگر در ژوئن 2020 و زمانی که قیمت کاردانو در محدوده 0.09 دلاری بود به درستی اوج 3 دلاری آن را پیش‌بینی کرد. در آن زمان، گامباردلو برای پیش‌بینی خود از رویدادهای اتریوم استفاده کرد و اکنون باری دیگر برای آینده کاردانو به داده‌های اتریوم روی آورده است.

در ویدیو روز گذشته خود، گامباردلو توضیح داد که اتریوم در سال 2017 و در حالی به تعداد 4 میلیون کیف پول رسید که ارزش بازار آن 21 میلیارد دلار بود. شرایط برای کاردانو نیز آن‌گونه است که این شبکه با ارزش بازاری 12 میلیارد دلاری به چنین دستاوردی رسیده است. پس از این اتفاق در سال 2017، ارزش بازار اتریوم در رالی صعودی بازار به 125 میلیارد دلار و کاردانو به 91 میلیارد دلار رسید.

وی در ادامه افزود که از نظرش در بازار صعودی بعدی قیمت کاردانو به 15 دلار و ارزش بازار آن نیز به اوج 500 میلیارد دلاری خواهد رسید. گامباردلو اشاره داشت که توسعه‌های اکوسیستم کاردانو هم‌راستا با اتریوم بوده‌اند. علاوه بر آن، وی اعتقاد دارد که شبکه کاردانو از اتریوم بهتر است.

مطلب مفید: اولین تراکنش بیت کوین چگونه انجام شد؟ آغازگران این انقلاب بزرگ چه کسانی بودند؟

این تحلیلگر مطرح در ادامه تمجید از کاردانو توضیح داد که صحبتی راجع به بنیاد شبکه نمی‌کند و داده‌هایش نسبت به این موضوع که کاردانو به‌عنوان یک شبکه در چه شرایط قرار دارد، نیست. وی افزود که در زمان ویدیو قبلی، قابلیت‌هایی مانند شلی، مکانیسم استیکینگ، هارد فورک مری (Mary)، آلونزو و قراردادهای هوشمند در شبکه نبودند و تمامی این موارد نشان‌دهنده سرعت رشد کاردانو هستند.

گامباردلو در ادامه افزود که پس از هارد فورک واسیل، شبکه کاردانو مقیاس‌پذیری بیشتری دارد و پروژه‌های بیشتری وارد این اکوسیستم شده‌اند. باید اشاره داشت که واسیل باعث شد تا استقرار قراردادهای هوشمند بسیار ساده‌تر صوت گیرد و از سویی برنامه‌های غیرمتمرکز با هزینه بسیار کمتری در شبکه اجرایی شوند.

در حال حاضر کاردانو در انتظار پنجمین و آخرین مرحله از توسعه خود با نام دوره ولتایر (Voltaire) است. بنا بر داده‌ها، این توسعه به تمامی حوزه ارزهای دیجیتال یاد می‌دهد که چگونه یک حاکمیت غیرمتمرکز داشته باشند. گفتنی است که قیمت کاردانو در حال حاضر در محدوده 0.36 دلاری قرار دارد و نسبت به اوج 3 دلاری خود ریزش 88 درصدی را تجربه کرده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان