لالیگا اسپانیا پروژه‌ای در متاورس دیسنترالند راه‌اندازی می‌کند

خانهاخبارلالیگا اسپانیا پروژه‌ای...

آنچه می‌خوانید...

لالیگا، یکی از بزرگترین لیگ‌های فوتبال در سطح جهان به منظور ورود به متاورس دیسنترالند، از همکاری خود با پلتفرم هنر دیجیتال استادیو پلاس (StadioPlus) خبر داد.

با این همکاری، لالیگا قرار است چند قطعه زمین در منطقه وگاس سیتی (یکی از شهرهای جهان مجازی دیسنترالند) توسعه دهد.

- Advertisement -

لالیگا به متاورس وارد می‌شود

متاورس لالیگا

هدف لالیگا از ورود به متاورس، جذب مخاطبین جدید به خصوص نسل Z است که از فعال‌ترین مشارکت‌کنندگان در فضای متاورس هستند. با این کار، مخاطبین جدید که عمدتا متوسط سال‌های 1997 تا 2012 هستند ممکن است با دیدن آثار مربوط به لالیگا در منطقه وگاس سیتی دیسنترالند، به فوتبال اسپانیا علاقه پیدا کنند.

استفن ایبوتسون، یکی از مدیران لالیگا خاطرنشان کرد این لیگ همواره به دنبال راه‌هایی برای نوآوری و پیشی گرفتن از مسابقات قهرمانی بوده است تا بتواند بهترین تجربه را برای هواداران در داخل و خارج از زمین فوتبال به ارمغان بیاورد.

وی افزود:

قرارداد همکاری جدید به ما این امکان را می‌دهد تا مانند دیسنترالند، به مخاطبین جدید و چشمگیری دست پیدا کنیم.

استادیو پلاس قرار است لالیگا را در رسیدن به این هدف یاری کند. با قرارداد منعقد شده بین لالیگا و استادیو پلاس، این پلتفرم هنر دیجیتال حقوق مالکیت معنوی و صنعتی این لیگ برای استفاده تجاری در متاورس را به دست خواهد آورد.

جان فاتلویچ، یکی از مدیران ارشد استادیو پلاس در این رابطه اظهارداشت:

پلتفرم استادیوپلاس ماموریت دارد تا پلی بین ورزش و آینده باشد. بنابراین، ما خوشحالیم که با لالیگا به این توافق رسیده‌ایم. با لالیگا ماه‌هاست برای توسعه و یکپارچه‌سازی مسابقات در دیسنترالند همکاری می‌کنیم و مطمئنیم تجربه بزرگی را برای هواداران فوتبال و نسل سوم وب به ارمغان خواهیم آورد.

رئال مادرید و بارسلونا، دو تیم بزرگ فوتبال اسپانیا نیز پیش از این از حضور خود در متاورس خبر دادند. این دو تیم بزرگ ماه پیش دو نشان تجاری متاورس به ثبت رساندند و قرار است محصولات مختلفی از جمله بازی‌های واقعیت مجازی، نرم‌افزار مدیریت تراکنش‌های ارز دیجیتال و … به کاربران خود ارائه دهند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان