لایت فایننس؛ یک کارگزاری برای ایرانیان

خانهویدئوهاآموزشیلایت فایننس؛ یک...

آنچه می‌خوانید...

خیلی از ما دوست داریم با فعالیت‌ در بازارهای مالی جهان کسب درآمد کنیم. با این حال همه ما تلاش می‌کنیم ریسک این فعالیت‌ها را به حداقل برسانیم. متاسفانه بازار رمز ارزها برای حرفه‌ای‌‌های این حوزه نیز بازاری پر ریسک محسوب می‌شود. کارگزاری لایت فایننس یکی از گزینه‌هایی است که به شما اجازه می‌دهد به بازارهای کم ریسکی مانند بازار سهام و بازار کالا دسترسی داشته باشید.

LiteFinance کارگزاری قابل اعتمادی است که با بروزترین امکانات نیازهای کاربرانش را برطرف می‌کند. در این مقاله همراه فکت کوینز باشید تا این کارگزاری جذاب و بخش‌های مختلف آن را بررسی کنیم.

- Advertisement -

تاریخچه کارگزاری لایت فایننس (LiteFinance)

تاریخچه کارگزاری LiteFinance

همه چیز از سال 2005 یعنی زمان افتتاح لایت فایننس شروع شد. این کارگزاری راه اندازی شد تا با دیگر کارگزاری‌های بازار رقابت کند و خدمات مورد نیاز کاربران را تامین کند. این کارگزاری در همان زمان افتتاح با معرفی مفهوم جدیدی با عنوان حساب‌های سِنتی (Cent) سر و صدای زیادی به پا کرد. کاربران می‌توانستند با حداقل سپرده 1 دلار حساب باز کنند. این حرکت LiteFinance، فارکس را در دسترس تمام افراد علاقه‌مند قرار داد.

بیشتر بخوانید: فارکس یا ارز دیجیتال؟ کدام بهتر است؟

چرا لایت فایننس؟

همانطور که اشاره کردیم، LiteFinance یکی از کارگزاری‌های قابل اعتماد جهان است که از سال 2005 در حوزه فارکس فعالیت می‌کند. خدمات بروز و پیشرفته این کارگزاری و سرعت بسیار بالای آن در انجام سفارشات از مواردی هستند که لایت فایننس را به انتخاب خوبی برای معامله در بازار فارکس تبدیل می‌کنند.

چرا لایت فایننس؟

در ادامه به سراغ لیستی از ویژگی‌های منحصر به فرد این کارگزاری می‌رویم:

  • بیش از 17 سال سابقه
  • امکان ثبت نام و فعالیت از بیشتر کشورهای جهان
  • تنوع وجود ابزارهای معاملاتی مختلف
  • امکان کپی تریدینگ
  • امنیت بالا
  • سیستم برداشت خودکار
  • کاربری آسان و ساده

بیشتر بخوانید: کد ریفرال ارز دیجیتال (Referral Code) چیست؟

امکانات و ابزارهای لایت فایننس

حالا که با ویژگی‌های منحصر به فرد کارگزاری لایت فایننس آشنا شدیم، می‌توانیم به سراغ امکانات و ابزارهایی برویم که این کارگزاری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. آشنایی با این ابزارها و امکانات به ما کمک می‌کند زمان انتخاب پلتفرم بتوانیم همه موارد را زیر نظر بگیریم.

امکانات و ابزارهای لایت فایننس

دسترسی به ابزارهای مختلف معاملاتی

LiteFinance به مشتریان خود مجموعه‌‌ای از ابزارهای معاملاتی را تحت معاملات مارجین (Margin) ارائه می‌دهد، از جمله:

  • لیستی بلند بالا از جفت ارزهای اصلی
  • امکان معامله فلزات گران‌بها مثل طلا و نقره
  • امکان خرید از بزرگترین بازار بورس‌های جهان مثل NYSE و  NASDAQ
  • شاخص‌های پیشرو سهام آمریکا، اروپا، استرالیا، آسیا
  • پشتیبانی از ارزهای دیجیتال
  • وجود نفت برنت و نفت خام

دسترسی به پلتفرم‌های معاملاتی محبوب

لایت فایننس از MetaTrader 4 برای خدمات‌رسانی به کاربرانش استفاده می‌کند. این پلتفرم معاملاتی یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی در جهان است. علاوه بر این، نسخه بروزرسانی‌شده این پلتفرم یعنی MetaTrader 5 نیز در دسترس کاربران قرار دارد.

البته برای استفاده از این پلتفرم مجبور به استفاده از نسخه‌های دسکتاپ MT نخواهید بود. کارگزاری LiteFinance یک نسخه مبتنی بر وب نیز برای کاربران در نظر گرفته است که به آنها اجازه می‌دهد بدون هیچ برنامه اضافی، تنها با کمک مرورگر خود به این پلتفرم دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: پیش‌بینی بازار ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۳؛ نظر بهترین کارشناسان را بخوانید!

دسترسی به دو نوع حساب کاربری متفاوت

LiteFinance دو نوع حساب کاربری در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.کاربران می‌توانند بسته به نیاز‌های خود به سراغ یکی از دو حساب کاربری CLASSIC و ECN بروند. در ادامه با هر کدام از این حساب‌ها آشنا خواهیم شد.

  • حساب کاربری ECN: حساب معاملاتی فارکس ECN برای معامله گران حرفه‌ای و همچنین سرمایه‌گذاران و معامله‌گرانی است که دوست دارند از خدمات معاملات اجتماعی استفاده کنند. این نوع از حساب کاربری به معامله‌گران اجازه می‌دهد در لحظه به بهترین قیمت دسترسی داشته باشند. به علاوه به لطف وجود شبکه ترید اجتماعی، تمامی معاملات با سرعت بسیار بالاتری انجام می‌شود.
  • حساب کاربر CLASSIC: این نوع از حساب معاملاتی برای معامله‌گران باتجربه طراحی شده است. معامله‌گرانی که از این حساب کاربری استفاده می‌کنند می‌توانند با حجم بالاتری معامله کنند. فعالیت با این حساب‌های کاربری به دقت و تجربه زیادی برای تحلیل بازی نیاز دارد.

حساب‌های کاربری اسلامی

حساب‌های اسلامی حساب‌هایی هستند که از قوانین بهره اسلامی پیروی می‌کنند. افرادی که از کشورهای اسلامی در LiteFinance ثبت نام می‌کنند می‌توانند از گزینه حساب اسلامی استفاده کنند. با فعال کردن این گزینه در حساب کاربری، از معاملات شما بهره شبانه دریافت نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: استراتژی سرمایه‌گذاری ؛ لازمه کسب سود از ارزهای دیجیتال

امکان کپی تریدینگ

یکی از جذابیت‌های استفاده از لایت فایننس، امکان کپی تریدینگ آن است. کاربران این پلتفرم می‌توانند به کمک شبکه ترید اجتماعی این کارگزاری معاملات موفق را کپی کنند. چنین ویژگی به کاربران کم تجربه اجازه می‌دهد خیلی سریع‌تر تجربه کسب کنند. البته نباید این نکته را نیز فراموش کرد که در کپی ترید هم باید محتاطانه و هوشمندانه عمل کرد.

امکان کپی تریدینگ

معاملات معامله گران موفق را کپی کنید یا آنها را از طریق سیستم تجارت کپی این کارگزاری با دیگران به اشتراک بگذارید. پس دانش و تجربه خود را در فید خبری خود به اشتراک بگذارید و به دنبال کنندگان خود کمک کنید تا کسب درآمد کنند. البته شما هم از سود دنبال کنندگانی که دارید بی بهره نمی‌مانید و کمیسیون دریافت کنید.

امنیت لایت فایننس چقدر است؟

در بحث امنیت، شفاف سازی زیادی در سایت LiteFinance انجام نشده است. با این حال اگر متمرکز بودن بازارهای مالی حاضر در این کارگزاری را در نظر بگیریم می‌توانیم به امنیت آن امیدوار باشیم. پروتکل داخلی سایت لایت فایننس نیز HTTPS است که انتقال امن داده‌ها در بستر این وبسایت را ممکن می‌کند.

امنیت لایت فایننس چقدر است؟

جوایز و افتخارات LiteFinance

جوایز و افتخارات LiteFinance

LiteFinance طی سال‌ها فعالیت خود جوایز و افتخارات بسیار زیادی کسب کرده است. بد نیست برای آشنایی با این کارگزاری نیم نگاهی به جوایز و افتخارات آن نیز بیاندازیم…

  • بهترین کارگزاری CEN خاورمیانه
  • خلاق‌ترین کارگزاری فارکس آسیا
  • بهترین کارگزاری خرده فروش فارکس
  • بهترین ابزار انجام معاملات فارکس
  • بهترین پلتفرم موبایلی برای معاملات
  • بهترین پلتفرم معاملات اجتماعی فارکس

کلام آخر درباره لایت فایننس

در این مقاله با کارگزاری LiteFinance آشنا شدیم و ویژگی‌های منحصر به فرد آن را بررسی کردیم. این کارگزاری اولین کارگزاری جهان است که حساب‌های سنتی را به بازار فارکس معرفی کرد و پای هزاران نفر از افرادی که قادر به معامله در فارکس نبودند را به این بازار باز کرد. با همه اینها نهایتا این شما هستید که باید کارگزاری مناسب خود را انتخاب کنید؛ به نظر شما جای کدام ویژگی‌هایی مثبت یا منفی لایت فایننس در این مقاله خالی است؟

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان