انفجار ترا ۲.۰؛ قیمت لونا بیش از ۲۰۰٪ رشد کرد

خانهاخبارانفجار ترا ۲.۰؛...

آنچه می‌خوانید...

قیمت ترا (LUNA) در چند ساعت گذشته بیش از 200% رشد کرد و به مرز 7 دلار رسید. افزایش قیمت لونا به دنبال رشد 850 درصدی حجم معاملاتی این ارز طی 24 ساعت گذشته صورت گرفته است. همزمان، ارز دیجیتال لونا کلاسیک در 10 روز گذشته بیش از 300% افزایش یافته است.

با افزایش قیمت اخیر، لونا (لونا 2.0) به جمع 60 لیست برتر بازار وارد شده است. ارزش بازار لونا در حال حاضر حدود 760 میلیون دلار است.

- Advertisement -

بر اساس داده‌های Coinglass، با رشد قیمت لونا در 24 ساعت اخیر، 13 میلیون دلار از موقعیت‌های معاملاتی معامله‌گران لیکوئید شده‌ است که بیش از 11 میلیون دلار آن را موقعیت‌های شورت (فروش استقراضی) تشکیل می‌دهند. بیش از 80% از این موقعیت‌ها در صرافی‌های اوکی‌اکس (Okex)، کوینکس (CoinEx) و هوبی (Huobi) بوده‌اند.

در زمان نگارش این خبر، لونا حوالی 6.32 دلار معامله می‌شود.

رشد قیمت لونا
نمودار قیمت لونا (ترا ۲.۰) تایم فریم ۱ ساعته

به نظر می‌رسد توکن‌های مربوط به اکوسیستم ترا به طور موقت از بحران خارج شده‌اند. قیمت لونا کلاسیک از زمان فروپاشی این پروژه بیش از 37000% رشد کرده و به 0.0005 دلار رسیده است.

رشد لونا کلاسیک به دنبال آن اتفاق افتاده که جامعه کاربری شبکه ترا کلاسیک طرح جدیدی برای مالیات 1.2 درصدی بر تراکنش‌های این شبکه ارائه کرده است. این طرح، در نهایت به حذف بخش زیادی از عرضه در گردش لونا کلاسیک منجر خواهد شد. گفتنی است صرافی‌های بزرگی از جمله بایننس، کوکوین، هوبی، گیت دات آی او (Gate.io) و … از این پیشنهاد حمایت کرده‌اند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان