صرافی بیتمکس به زودی معاملات توکن BMEX را آغاز می‌کند

خانهاخبارصرافی بیتمکس به...

آنچه می‌خوانید...

یکسال پس از اعلامیه صرافی بیتمکس مبنی بر راه اندازی معاملات توکن بومی خود، حالا قرار است در تاریخ 11 نوامبر شاهد راه اندازی معاملات و لیست شدن توکن BMEX در این پلتفرم باشیم. به نقل از رسانه بلاک، بیتمکس صبح امروز اعلام کرد که در پی تلاش این شرکت برای پس گرفتن سهم بازاری خود در فضای معاملات مشتقه از این توکن برای پاداش دهی به مشتریان استفاده خواهد کرد.

این پاداش‌ها در قالب تخفیف کارمزد معاملات، معافیت هزینه‌های برداش، بهبود پاداش استیکینگ و دسترسی به محصولات جدید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

- Advertisement -

معاملات توکن BMEX روز جمعه شروع خواهد شد

این صرافی همانطور که اشاره شد ابتدا در دسامبر سال گذشته راه اندازی توکن BMEX را اعلام کرد و ایردراپ آن را نیز در ماه فوریه آغاز کرد. در حال حاضر و بنابر داده‌های بیتمکس، تاکنون میلیون‌ها توکن در اختیار بیش از 80 هزار تریدر قرار گرفته است. در ماه ژوئن، صرافی با اشاره به وضعیت بازار لیست کردن توکن خود را به زمانی دیگر موکول کرد. اکنون به نظر می‌رسد زمان مناسب برای بیتمکس فرا رسیده است.

مطلب مفید: ایوماس (Evmos)؛ اولین زنجیره سازگار با اتریوم در کازماس (Cosmos)

بنجامین یوسینگر، مدیر بازاریابی صرافی در بیانیه‌ای اشاره داشت که این صرافی قصد دارد به رشد نقدینگی و همچنین احیای بازار ارزهای دیجیتال کمک کند. صرافی بیتمکس جفت ارز BMEX/USDT را در صرافی اسپات خود که تازه راه اندازی شده لیست خواهد کرد. این پلتفرم همچنین قصد دارد دو سواپ پرپچوال این ارز را نیز در پلتفرم مشتقه خود راه اندازی کند.

لیست شدن توکن بیتمکس در حالی صورت می‌گیرد که این صرافی پس از مبارزه‌های قانونی فراوان در سال‌های اخیر در تلاش است تا دوباره جایگاه خود در فضای معاملات مشتقه را پس بگیرد. این صرافی زمانی 35% از قراردادهای آتی بیت کوین را به خود اختصاص داده بود اما اکنون تنها 2% از سهم بازار در اختیار بیتمکس است.

باید دید که آیا لیست شدن BMEX کمکی به بازگشت دوباره صرافی خواهد کرد یا خیر. گفتنی است که صرافی بیتمکس به تازگی مدیرعامل خود، الکس هوپتنر را از دست داد و تعدادی از کارمندانش را نیز اخراج کرد تا تمرکز خود را روی بازار مشتقه ارزهای دیجیتال بگذارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان