بایننس آمریکا پشتیبانی کامل از شیبا اینو را آغاز کرد

خانهاخباربایننس آمریکا پشتیبانی...

آنچه می‌خوانید...

بایننس آمریکا، شعبه صرافی بزرگ ارز دیجیتال بایننس در خاک آمریکا به‌تازگی پشتیبانی خود از توکن کیلو شیبا را قطع کرده و در عوض پشتیبانی کامل خود از ارز شیبا اینو را به کاربران عرضه می‌کند. باید اشاره داشت که کیلو شیبا (KSHIB) ارز دیجیتالی است که از نظر ریاضی به SHIB وابسته است و معادل هزار SHIB است. هدف از طراحی آن، دسترسی آسان‌تر سرمایه‌گذاران به این میم کوین محبوب از طریق دلار آمریکا بود.

به نقل از  دیلی هودل، صرافی بایننس آمریکا روز گذشته و در یک پست  توییتری اعلام کرد که به صورت رسمی پشتیبانی خود از SHIB/USD را آغاز و به پشتیبانی از کیلو شیبا پایان داده است.

توییت بایننس

قابل‌توجه است که اگر کاربران در کیلو شیبا سرمایه‌گذاری کرده باشند، دارایی‌های آن‌ها به‌طور خودکار تبدیل خواهد شد. در بیانیه بایننس آمده است که جفت معاملاتی کیلو شیبا به دلار آمریکا از پلتفرم حذف شده و تمامی سفارش‌های معاملاتی این ارز که هنوز اجرایی نشده است نیز حذف خواهند شد. همچنین دارایی کاربران با نسبت توزیع 1 کیلو شیبا به هزار شیبا تبدیل می‌شود.

شیبا اینو از ابتدای سال 2023 و پس از اعلامیه خود مبنی بر راه‌اندازی شبکه لایه 2 شیباریوم، رشد بسیار خوبی را تجربه کرده است. این ارز سال را با قیمت 0.00000814 دلار شروع کرد و در حال حاضر با رشد 54 درصدی به محدوده 0.0000125 رسیده است.

مطلب مفید: تحلیل آنچین (Onchain Analysis) چیست؟

پس از رشد این میم کوین، اکنون جامعه این ارز خواستار آن هستند تا صرافی بایننس، توکن BONE را نیز به شبکه معاملاتی خود اضافه کند. گفتنی است که این ارز ستون مهره و بخش بسیار مهمی از شیباریوم خواهد بود.

همکاری رقیب شیبا و دوج کوین با پروتکل وام‌دهی اکوسیستم بی ان بی

تیم توسعه فلوکی، میم کوین محبوب و یکی از رقبای شیبا و دوج کوین به‌تازگی از  همکاری با پروتکل وام‌دهی ونوس بر بستر اکوسیستم و زنجیره بی ان بی خبر داده است. به‌واسطه این همکاری، کاربران فلوکی قادر خواهند بود از توکن‌های خود به‌عنوان وثیقه استفاده کرده و دیگر دارایی‌های دیجیتال را وام بگیرند. این همکاری به کاربردی‌تر شدن و همچنین افزایش ارزش فلوکی در  بلندمدت کمک شایانی خواهد کرد.

باید اشاره داشت که علیرغم آغاز شدن مراحل و فرایند ادغام دو پروژه، تیم فلوکی گفته است که محصول نهایی تا پایان ماه مارس راه‌اندازی نخواهد شد. قابل‌توجه است که قیمت رقیب شیبا اینو نسبت به انتشار این خبر واکنش زیادی نشان نداده است و با نوسان بسیار کمی در محدوده 0.000047 دلاری در حال معامله است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان