شرکت ماراتون دیجیتال به دومین هولدر بزرگ بیت کوین تبدیل شد

خانهاخبارشرکت ماراتون دیجیتال...

آنچه می‌خوانید...

ماراتون دیجیتال، شرکت فعال در زمینه استخراج بیت کوین اکنون دومین هولدر بزرگ بیت کوین در میان شرکت‌هایی است که به صورت عمومی لیست شده‌اند. به نقل از کوین تلگراف، در جلسه مالی این شرکت روز گذشته، فرد تیل، مدیرعامل ماراتون دیجیتال توضیح داد که این شرکت اکنون 11300 بیت کوین به ارزش 205 میلیون دلار دارد.

بدین ترتیب با موجودی اعلام شده توسط تیل، این شرکت به دومین هولدر بزرگ بیت کوین تبدیل شده است. گفتنی است که بر اساس داده‌های کوین گکو، ماراتون دیجیتال در رتبه دوم و پس از مایکرواستراتژی قرار گرفته است. دارایی بیت کوینی مایکرواستراتژی 130 هزار بیت کوین است. همچنین در رتبه‌های بعدی کوین بیس و شرکت پرداختی جک دورسی یعنی بلاک قرار دارند.

ماراتون دیجیتال، دومین هولدر بزرگ بیت کوین

بر اساس گزارش‌های ماراتون دیجیتال، در فصل اخیر، 616 بیت کوین به دارایی‌های این شرکت اضافه شده است. همچنین به صورت قابل توجهی تنها در ماه اکتبر 615 کوین به دارایی‌های این مجموعه اضافه شده که باعث شده ماه اکتبر پربارترین ماه در تاریخ فعالیت این شرکت باشد.

تیل در صحبت‌های خود در جریان کنفرانس اشاره شده گفت که بهبود مداوم تولید بیت کوین ماراتون دیجیتال نتیجه مستقیم افزایش هش ریت توسط راه اندازی سرورهای بیشتر و بهبود آنها است. وی همچنین تایید کرد که تا روز گذشته، این شرکت هیچ یک از بیت کوین‌های خود را به فروش نرسانده و تا زمانی که این امر برای پوشش هزینه‌ها ضروری نشود به کار خود ادامه خواهد داد.

گفتنی است که به نظر وضعیت این شرکت با دیگر ماینرهای بیت کوین متفاوت است، چرا که بنابر داده‌ها، شرکت‌های بزرگ دیگر این حوزه مانند آرگو، بیتفارم، ریوت و … برای پرداخت هزینه‌های خود مجبور به فروش بیت کوین‌های خود شده‌اند.

تیل در ادامه صحبت‌های خود به نبرد میان مدیرعامل  بایننس و FTX نیز اشاره کرد و گفت این اتفاقات باعث نوسانات گسترده در قیمت بیت کوین شده اما وی خوش بین است که قیمت این ارز دوباره به محدوده 18000 تا 20000 دلاری بازخواهد گشت.

مطلب مفید: بیت کوین به کف قیمتی جدید خود در سال ۲۰۲۲ سقوط کرد؛ تحلیل BTC (۱۸ آبان ۱۴۰۱)

باید اشاره داشت که درآمد ماراتون دیجیتال در سه ماه سوم سال با ریزش همراه بود. زیان این شرکت نسبت به سال گذشته سه برابر شده است و به 75 میلیون دلار رسیده است. در همین حین سود و درامد شرکت نیز با کاهش 75.5 درصدی نسبت به سال گذشته به 12.7 میلیارد دلار رسیده است.

توییت ماراتون دیجیتال

با توجه خروج این ماینر از مونتانا و همچنین سقوط قیمت بیت کوین، تولید کوین‌های جدید در فصل سوم سال کاهش داشته تا هر دو شاخص اشاره شده پایین‌تر از پیش بینی تحلیلگران باشند. تیل اشاره داشت که سه ماه اخیر دوره انتقال و سازندگی دوباره بوده چرا که این شرکت از هاردین خارج شده و قابلیت‌های خود را در مکان‌های جدیدی از جمله تگزاس به نمایش خواهد گذاشت.

گفتنی است که روز 7 نوامبر، شرکت رقیب ماراتون دیجیتال، ریوت بلاکچین نیز گزارش فصلی خود را منتشر کرد که داده‌های آن نیز پایین‌تر از انتظار تحلیلگران بود. درامد کل شرکت 28.5% کاهش داشت و زیان آن نیز به 139.2% رسید. به نظر می‌رسد دلیل این اتفاق سقوط قیمت بیت کوین نسبت به سال گذشته و همچنین محدودیت فعالیت‌ها در تگزاس بوده باشد.

باید اشاره داشت که ارزش سهام هر دو شرکت در روزهای اخیر کاهش سنگین داشته است. ارزش سهام ماراتون دیجیتال در روزهای اخیر سقوط 18 درصدی و ریوت بلاکچین نیز سقوط 17.6 درصدی را تجربه کرده‌اند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان