جو بایدن، مارتین گرونبرگ را به عنوان رئیس شرکت بیمه سپرده فدرال منصوب کرد

خانهاخبارجو بایدن، مارتین...

آنچه می‌خوانید...

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، اعلام کرد که مارتین گرونبرگ، رئیس موقت شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) را برای تصدی این سمت برای یک دوره پنج ساله دیگر معرفی می‌کند. به نقل از کوین تلگراف، روز گذشته جو بایدن در اعلامیه‌ای گفت که قصد دارد گرونبرگ را برای سمت رئیس موقت این نهاد معرفی کند.

مارتین گرونبرگ رئیس موقت FDIC

گفتنی است که مارتین گرونبرگ در سال 2005 تا 2006، 2011 تا 2012 و از فوریه سال جاری تا امروز، در این سمت بوده است. وی پس از استعفای جلنا مک ویلیامز در این موقعیت قرار گرفت و اکنون بر اساس اعلامیه رئیس جمهور آمریکا ممکن است تا 5 سال آینده در سمت خود باقی بماند.

- Advertisement -

بر اساس قوانین بیمه سپرده فدرال، رئیس هیئت مدیران این نهاد می‌تواند بر اساس نامزد شدن توسط رئیس جمهور و تایید مجلس سنا در یک دوره 5 ساله در این سمت خدمت کند. اکنون و با کنترل اکثریتی دموکرات‌ها در مجلس پس از انتخابات میان دوره، احتمالا شاهد تایید شدن این تصمیم بایدن بدون مخالفت‌ از سمت جمهوری خواه‌ها خواهیم بود.

توییت وارن

باید اشاره داشت که در ماه فوریه و پس از منتصب شدن به عنوان رئیس موقت این نهاد، مارتین گرونبرگ گفت که یکی از مهم‌ترین اولویت‌های وی بررسی ریسک‌های موجود در فضای ارزهای دیجیتال است. وی در این باره افزود:

«به منظور انجام فعالیت‌ها در مخیطی ایمن و درست، آژانس‌های دولیتی باید دستورالعمل‌های محکم و درستی را درباره مدیریت محتاطانه و حفاظت از مشتریان در مقابل ریسک‌های موجود در دارایی‌های دیجیتال برای صنعت بانکداری فراهم کنند.»

مطلب مفید: 5 فاکتور کلیدی که در هفته پیش رو برای بیت کوین باید مدنظر قرار دهید (23 آبان)

به عنوان رئیس موقت، وی در ماه اوت وظیفه ارسال نامه‌های قرار توقف را به شرکت‌های مختلف برعهده داشت. باید اشاره داشت که این نامه‌ها برای شرکت‌هایی ارسال شد که به آنها اتهام ارائه اطلاعات دورغین درباره بیمه سپرده‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال زده شده بود. وی همچنین در ماه اکتبر اعلام کرد که استیبل کوین‌های مورد استفاده برای پرداخت‌ها توسط کاربران نیازمند بررسی‌های بیشتری هستند.

مارتین گرونبرگ امروز در مقابل کمیته بانکداری سنا و فردا در مقابل کمیته خدمات مالی آمریکا شهادت خواهد داد که بر قانون گذاری مالی در آمریکا نظارت خواهد کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان