نئون اولین ماشین مجازی اتریوم را در شبکه سولانا راه اندازی می‌کند

خانهاخبارنئون اولین ماشین...

آنچه می‌خوانید...

نئون، راهکار ماشین مجازی اتریوم اعلام کرده است که در تاریخ 12 دسامبر در شبکه اصلی سولانا راه اندازی خواهد شد. به گزارش بین‌کریپتو، ماشین مجازی اتریوم نئون باعث ورود برنامه‌های غیرمتمرکز اتریوم به شبکه سولانا خواهد شد و کاربران می‌توانند از قابلیت‌هاف مقیاس پذیری و همچنین نقدینگی آن بهره مند شوند.

باید اشاره داشت که نئون اولین ماشین مجازی اتریومی است که در سولانا راه اندازی خواهد شد و می‌تواند منجر به ایجاد فرصت‌های فوق العاده‌ای برای شبکه شود. کاربران نیز می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و برنامه‌های غیرمتمرکز اتریوم را در شبکه مقیاس پذیر سولانا تجربه کنند. مارینا گوریوا، بنیانگذار شرکت نئون لبز درباره تاثیر راه اندازی این راهکار در سولانا گفت:

«ماشین مجازی اتریوم نئون، دو عدد از بهترین شبکه‌های موجود در این دنیا را به هم متصل و به صورت یکپارچه در می‌آورد. پروژه‌های مبتنی بر اتریوم می‌توانند برای اولین بار در دسترس کاربران و همچنین نقدینگی موجود در سولانا قرار گیرند بدون آنکه نیاز به دوباره نویسی کدهای خود داشته باشند. در نتیجه این اتفاق، کاربران نیز می‌توانند از تجربه کاربری سولانا و برنامه‌های اتریوم لذت ببرند.»

توییت نئون

باید اشاره داشت که به واسطه این ماشین مجازی، توسعه دهندگان اتریوم و پروژه‌های این شبکه نیز می‌توانند از پایگاه کاربری سولانا بهره‌مند شوند که ماهانه حدود 20.5 میلیون کیف پول فعال دارد. شرکت نئون لبز همچنین عنوان داشت که در حال حاضر تعدادی از پروژه‌های اتریوم در ماشین مجازی این شرکت ساخته شده و در حال ساخت هستند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به آوی، کرو و سوبال اشاره داشت.

مطلب مفید: روانشناسی بازار ارز دیجیتال چیست و چرا مهم است؟

ماشین مجازی اتریوم نئون چیست؟

این ماشین مجازی به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا برنامه‌های غیرمتمرکز اتریوم را در شبکه سولانا بسازند و مزایای شبکه سولانا را به کاربران ارائه دهند. باید اشاره داشت که تراکنش‌های برنامه‌های اتریوم در این راهکار داخل تراکنش‌های سولانا صورت می‌گیرد.

برای راه اندازی این ماشین مجازی در شبکه سولانا، شرکت نئون لبز 40 میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرد. قابل ذکر است که این ماشین مجازی هنوز از  تراکنش‌های NFTها پشتیبانی نمی‌کند اما چنین موضوعی در برنامه‌های شرکت وجود دارد. تیم توسعه ماشین مجازی همچنین در حال کار روی ایجاد سازگاری با قراردادهای هوشمند سولانا است.

سولانا تیتر اخبار

در هفته‌های اخیر سولانا بنابر دلایل مختلف بسیار مورد توجه قرار گرفته که یکی از مهم‌ترین دلایل آن، تبدیل شدن گوگل کلاود به اعتبارسنج شبکه است. گفتنی است که در پی انتشار این خبر، قیمت توکن SOL با رشد 12 درصدی همراه شد. علاوه بر آن، مدیرعامل پروژه NFT متاپلکس از ورود NFTهای بیپل به این شبکه خبر داد.

برای اطلاع از  آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان