top banner adv

داده‌های جدید از اتمام مرحله تسلیم شدن ماینرهای بیت کوین خبر می‌دهند

داده‌های جدید از اتمام مرحله تسلیم شدن ماینرهای بیت کوین خبر می‌دهند
0
بازدید : 10393

ماینرهای بیت کوین تقریبا دو ماه است که در حال تسلیم شدن و خروج از بازار هستند اما ممکن است به پایان این فاز نزدیک شده باشیم. Blockware، شرکت زیرساخت بلاک چین و استخراج رمز ارزها در این باره گزارشی منتشر کرده و به نتیجه رسیده که ممکن است تسلیم شدن ماینرهای بیت کوین به آخر راه خود رسیده باشد.

بیشتر بخوانید : کوین بیس معاملات دلار بایننس (BUSD) را به حالت تعلیق درآورد

تسلیم شدن ماینرهای بیت کوین تا ماه سپتامبر تمام خواهد شد

بیشتر بخوانید : سقوط سنگین ذخایر بیت کوین در صرافی‌های آمریکا؛ علت چیست؟

آخرین نسخه از بررسی های بازار توسط این شرکت نشان می‌دهد که تغییراتی در اکوسیستم استخراج بیت کوین صورت گرفته و هدف آن تغییر روندی است که از اوایل ماه ژوئن آغاز شده است. داده های این شرکت نشان می‌دهد که ماینرها با توجه به شاخص هش ریبان (hash ribbons) مدت زیادی است که در حال کناره گیری و خروج از بازار هستند. گفتنی است که این شاخص نشان دهنده تسلیم شدن ماینرها در 55 روزه گذشته است. Blockware در این باره افزود:

بیشتر بخوانید : افشاگری جان دیتون از شکایت SEC‌ علیه ریپل

«فاز تسلیم شدن ماینرهای بیت کوین از 7 ژوئن آغاز شد و مدت زیادی است که ادامه داشته است. باید توجه داشت که تسلیم شدن ماینرها نکته مهم و مرتبطی است چرا که نشان می‌دهد تعداد زیادی از دستگاه ها دیگر مشغول ایجاد هش نیستند. از 7 ژوئن به بعد دستگاه های نسل جدید ماینینگ بیت کوین وارد بازار شده‌اند. با این حال خروج تعداد زیادی ماینر و دستگاه های قدیمی باعث شده تا هش ریت و سختی استخراج کاهش یابد.»

شاخص هش ریبان و نمودار بیت کوین
شاخص هش ریبان و نمودار بیت کوین

بیشتر بخوانید : یک زوج کانادایی در یک کلاهبرداری ارز دیجیتال نزدیک به 300 هزار دلار از دست دادند

مطلب مفید: سختی استخراج (Mining Difficulty) چیست ؟ هرآنچه که باید بدانید

این تحول بسیار بزرگ بازتاب کننده موانع سودآور و ناشی از سقوط قیمت بیت کوین به  محدوده 17600 دلاری در ماه ژوئن است. با این حال، نشانه هایی هرچند قابل بحث در بازار نشان می‌دهند که قیمت بیت کوین در حال بازگشت است و در نتیجه شانس ماینرها نیز در حال بهبود است. بر اساس داده های Blockware و شاخص هش ریبان، تسلیم شدن ماینرهای بیت کوین تا پایان تابستان تمام خواهد شد.

بر اساس گزارش این شرکت، اگر شاهد کف قیمتی جدید در بیت کوین نباشیم، احتمالا فاز تسلیم شدن این ماینرها در پایان ماه اوت یا سپتامبر به اتمام خواهد رسید.

زمانی که بحث روی کارآمدن ماینرها می‌شود، نشانه های اولیه آن را می‌توان در داده های درون زنجیره ای شبکه دید. برای مثال، انتظار می‌رود سختی استخراج بیت کوین پس از سه ماه روند نزولی متوالی در تاریخ 4 اوت صعودی شود.

در حال حاضر شانس بالایی برای مثبت بودن آن وجود دارد و انتظار می‌رود این شرایط به همین شکل نیز باقی بماند. این افزایش، در صورت تداوم سطح فعلی قیمت‌ بیت کوین، نسبتاً کم و حدود 0.5 % خواهد بود. برای مقایسه، باید گفت که کاهش قبلی سختی در مجموع به -5 % رسید.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x