top banner adv

ماینرها با فروش بیت کوین های خود به دنبال نجات از بحران فعلی هستند

ماینرها با فروش بیت کوین های خود به دنبال نجات از بحران فعلی هستند
0
بازدید : 10306

فکت کوینز: صورت های مالی شرکت های ماینینگ نشان می‌دهد که آنها به منظور تامین نقدینگی مورد نظرشان مجبور به 4 برابر کردن میزان فروش بیت کوین های خود بودند. در ماه مه 2022، شرکت های عمومی استخراج بیت کوین حدود 4411 کوین خود را به فروش رساندند. این عدد حدود 4 برابر میزان فروش آنها در ماه ژانویه بود. این اعداد و ارقام از صورت های مالی تهیه شده است که این شرکت ها به قانون گذاران تحویل دادند.

بیشتر بخوانید : شوخی که بد تمام شد؛ فروش یک نام دامنه خنده دار به ارزش 100 اتریوم

افزایش فروش بیت کوین توسط شرکت های استخراج عمومی

بیشتر بخوانید : بررسی دلایل رشد بی نظیر توکن بومی پروتکل کادنا (KDA) در چند هفته اخیر

داده های شرکت تحلیلی کوین متریک تایید کرده است که ماینرهای رمز ارزها در حال انتقال کوین های خود به کیف پول صرافی ها هستند. علیرغم وجود اطلاعات قابل اعتماد نسبت به انتقال بیت کوین های ماینرها، واضح است که کوین های دیجیتالی شرکت های استخراج ارزهای دیجیتال در لبه پرتگاه قرار دارند.

میزان خرید و فروش بیت کوین

در ابتدا، ماینرها برای هر بلاک استخراج شده 50 بیت کوین دریافت می‌کردند. اما هر 4 سال یکبار تعداد این پاداش نصف شده و اکنون میزان دریافتی آنها 6.25 بیت کوین است.هر ده دقیقه یک بلاک جدید در شبکه ایجاد می‌شود و بدین ترتیب روزانه 900 بیت کوین تولید می‌شود. علاوه بر این پاداش، ماینرها برای پردازش تراکنش ها کمیسیون نیز دریافت می‌کنند.

در روزهای خوب بیت کوین، ماینرها سرمایه کافی برای پرداخت هزینه برق و دیگر مخارج را دارند، در نتیجه تصمیم به هولد کردن بیت کوین های خود می‌گیرند. اکنون اما شرایط متفاوت است. هزینه برق در حال افزایش است و با ریزش قیمت بیت کوین میزان سود ماینرها نیز کاهش یافته است. در این حالت شرکت های استخراج رمز ارزها مجبور به فروش بیت کوین های خود هستند تا بتوانند هزینه برق مصرفی و همچنین خقوق کارمندانشان را پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید : سفیر آمریکا تحریم 14 بانک کشور عراق را تکذیب کرد

بیشتر بخوانید : شایعه دستگیری مدیران هوبی و ترون در چین؛ ماجرا چیست؟

مطلب مفید: کاربردها و مزایای متاورس چیست؟

تا پایان ماه مه، 46500 بیت کوین در کیف پول های ماینرهای عمومی ذخیره شده بود. شرکت های احتمالا مجبور خواهند شد میزان فروش بیت کوین را افزایش دهند تا بتوانند فعالیت خود را ادامه دهند. فروش ماینرها باعث اضافه شدن کوین های در گردش و همچنین فشار فروش در بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید : خرید 2.4 تریلیون دلاری نهنگ‌های شیبا اینو در بحبوحه رکود قیمتی

در زمان نگارش این مطلب قیمت بیت کوین در محدوده 20100 دلاری در حال معامله است. این در حالی است که روز گذشته قیمت تا کف 17600 دلاری نیز سقوط کرد که از سال 2017 تاکنون شاهد چنین اتفاقی نبودیم. علاوه بر آن، ارزش بازار بیت کوین نیز با ریزشی 500 میلیارد دلاری در تنها یک هفته به محدوده 880 میلیارد دلاری رسیده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x