شرکت مایکروسافت به دنبال آن است تا سرویس‌های خود را به متاورس وارد کند

خانهاخبارشرکت مایکروسافت به...

آنچه می‌خوانید...

مایکروسافت، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های نرم افزاری در جهان است که متاورس را بخشی از آینده دیجیتالی برای مصرف کنندگان و سازمان‌ها می‌داند. به گزارش بیت کوین نیوز، در همین راستا مدیر بازاریابی شعبه امارات این شرکت از برنامه‌های مایکروسافت برای ورود به متاوورس صحبت کرده است.

از نظر احسان آنابتاوی، مدیر بازاریابی مایکروسافت در کشور امارات، رشد متاورس اجتناب ناپذیر است. این ابزار جدید باید یک اتفاق طبیعی در نظر و به آن به عنوان مکمل اینترنت امروزی نگاه شود. آنابتاوی در این باره گفت:

«باید متاورس را گام بعدی در تکامل اینترنت بدانیم. اینترنتی که کار خود را به عنوان اینترنت داده در سال در دهه 1990 و 2000 میلادی آغاز کرد و از دهه 2010 به اینترنت اشیا تبدیل شد.»

- Advertisement -

مایکروسافت اکنون در تلاش است تا سرویس کلود و بسیاری از دیگر سرویس‌های خود را وارد متاورس کند تا به مصرف کنندگان و شرکت‌ها اجازه دهد در این محیط به ساخت برنامه‌های غنی بپردازند.

فعالیت‌های متاورسی مایکروسافت

این شرکت در تلاش است تا کاربران بیشتری را وارد متاورس کند و به طور فعال در حال سرمایه گذاری روی ابزاری است که چنین اتفاقی را در بلند مدت عملی خواهد کرد. آنابتاوی در توضیحات خود پیرامون این تلاش‌ها گفت که ورود به متاورس برای مایکروسافت بیش از یک تمایل ساده است. وی افزود:

«این یک سرمایه گذاری کوتاه مدت تیست بلکه تلاش تمام قدرت در حوزه‌های مختلف است تا بتوانیم آینده محاسبات در متاورس را برای شرکت‌ها و مصرف کنندگان فعال کنیم.»

مطلب مفید: بهترین بازی‌های بلاک چین در سال ۲۰۲۲

بخشی از تعهد این شرکت برای متاورس به عرضه هدست‌ها باز می‌گردد. هولولنز2 (Hololens 2)، هدست‌های این شرکت است که به شرکت‌های دیگر اجازه می‌دهد به جای نسخه فیزیکی، نمونه‌های اولیه هولوگرافی تولید کنند. این هدست همچنین اجازه انجام محاسبات مختلف برای مواردی مانند طراحی یک محصول قبل از تولید انبوه را می‌دهد. در این رابطه، بخش کلود مایکروسافت وظیفه تامین داده، تحلیل و هوش مصنوعی را برعهده می‌گیرد.

در سمت مصرف کنندگان نیز مایکروسافت فعال بوده است. در ماه نوامبر سال گذشته این شرکت مش (Mesh) را راه اندازی کرد که یک قابلیت متاورسی برای برنامه تیمز (Teams) است. این قابلیت اجازه می‌دهد کاربران در تماس‌های خود از آواتارهای دیجیتالی استفاده کنند. مایکروسافت همچنین در ایجاد استانداردهای متاورس به عنوان بخشی از انجمن استاندارد متاورس که در ماه ژوئن راه اندازی شد نیز مشارکت دارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان