متافای و کوینکس اسمارت چین: برای تجربهٔ تابستانی باورنکردنی، به دومین هَکاتون کوینکس اسمارت‌چین بپیوندید

خانهریپورتاژمتافای و کوینکس...

آنچه می‌خوانید...

بلاک‌چین عمومی ساختِ صرافی کوینکس، تحت‌عنوان «کوینکس اسمارت‌چین»، نوعی اکوسیستم مالی غیرمتمرکز با ویژگی‌هایی همچون سازگاری با ماشین مجازی اتریوم، الگوریتم اجماع اثبات سهام، کارآیی بالا، و کارمزد پایین است. اکوسیستم کوینکس اسمارت‌چین اکنون از پروژه‌های متمرکز بر دامنهٔ وسیعی از زمینه‌ها، مثل Web 3، ‏دیفای، گیمینگ، ان‌اف‌تی، و رسانه‌های اجتماعی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، کوینکس اسمارت‌چین امکان میزبانی از میلیون‌ها کاربر را برای پروژه‌ها فراهم می‌کند.

اخیراً کوینکس اسمارت‌چین اعلام کرد که دومین هکاتون جهانی کوینکس اسمارت‌چین تحت‌عنوان «متافای، اسمارت‌چین صرافی کوینکس» در روز ۱۹ مرداد آغاز خواهد شد و پس از ۱۱ هفته در روز ۶ آبان به پایان خواهد رسید.

تا قبل از ۲۲ مهر پروژه‌های‌تان را ارسال کنید و برندهٔ جایزهٔ ۱۰۰٫۰۰۰ دلاری شوید!

دومین هکاتون کوینکس اسمارت‌چین

لینک:https://cscchallenge.devpost.com/

دورهٔ ارسال پروژه: ۱۹ مرداد تا ۲۱ مرداد

دورهٔ داوری: ۲۵ مهر تا ۲ آبان

تاریخ اعلام برنده:۶ آبان

هَکاتون کوینکس اسمارت‌چین
چالش کوینکس اسمارت چین

سبک: متافای

متافای، که ترکیب «فرا داده یا متادیتا» و دیفای است، با «تمرکز بر ترکیب متاورس و امور مالی» می‌کوشد نوآوری‌های عملی، سودآور و تأثیرگذار بیشتری را برای دنیای دیجیتال به ارمغان بیاورد. مِتافای را می‌توان پیوند میان امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، امور مالی متمرکز (CeFi) و امور مالی سنتی (TradFi) با قابلیت استفاده در پروژه‌های فعال در تمامی دسته‌های بلاک‌چین، شامل متاورس، گیم‌فآی، سوشال‌فای، Web 3 و ان‌اف‌تی نام‌گذاری کرد.

متافای، که تمرکز ویژه‌ای بر دارایی‌های دیجیتال دارد، به‌طور گسترده با Web 3 و فن‌آوری بلاک‌چین سازگار است. با توجه به پتانسیل بالایی که متافای از خود نشان داده است، دومین هکاتون جهانی کوینکس اسمارت‌چین مسابقه‌ای را میان خوره‌هایی که بر این مفهوم جدید و ترندشده تمرکز دارند برگزار خواهد کرد. منتظر این جشن تابستانی باشید.

این هکاتون در چهار دسته برگزار خواهد شد:

(۱) زیرساخت‌های Web 3: فن‌آوری Web 3 شیوهٔ سازماندهی، برقراری ارتباط و همکاری ما را متحول خواهد کرد، و تمرکززدایی احتمالاً مهمترین اصل در این فن‌آوری است. از طریق مکانیسم نوآورانهٔ اجماع دوگانه، کوینکس اسمارت‌چین به‌شکلی نوآورانه «اثبات سهام» را با «اثبات اعتبار» ترکیب کرده و از طریق ۱۰۱ ولیدیتور و الزامات استیکینگ به تمرکززدایی دست می‌یابد، و بدین‌ترتیب مبنایی قابل‌اطمینان و باثبات را برای ایجاد زیرساخت Web3 فراهم می‌کند.

(۲) پروژه‌های سوشال‌فای: پروژهٔ سوشال‌فای، که ترکیب عبارت‌های «سوشال» به‌معنی اجتماعی و «فاینانس» به معنی امور مالی است، اساساً نوعی اپلیکیشن اجتماعی غیرمتمرکز است. کوینکس اسمارت‌چین با بیش از ۱٫۰۰۰ تراکنش در دقیقه از اکثر بلاک‌‌چین‌های عمومی سریع‌تر است. در عین حال، کوینکس اسمارت‌چین همواره به بهبود توان عملیاتی خود ادامه داده است. این بلاک‌‌چین عمومی، با تکیه بر تراکنش‌هایی که به تأیید اعتبار تمامی گره‌ها نیازی ندارند، مقایس‌پذیرتر خواهد شد، و به محیط توانمندسازی تکامل خواهد یافت که پروژه‌های سوشال‌فای در آنجا بتوانند رشد کرده و به موفقیت برسند.

(۳) پروژه‌های گیم‌فای: پروژه‌های گیم‌فای در واقع گیم‌هایی بر مبنای بلاک‌چین با مشوق‌های پولی برای گیمرها هستند. این پروژه‌ها به دلیل اینکه در قالب گیم ارائه می‌شوند، به بلاک‌‌چین‌هایی با کارآیی بسیار بالا نیاز دارند. در همین راستا، کارمزد پایین و تراکنش‌های سریع کوینکس اسمارت‌چین، و همچنین تأمین مالی گسترده از سوی اکوسیستم کوینکس بلاک‌چین، به پروژه‌های گیم‌فای کمک می‌کنند به‌سرعت خودشان را از هم‌تایان‌شان متمایز کنند. کوینکس اسمارت‌چین، به‌دلیل سازگاری با ماشین مجازی اتریوم، هزینهٔ ذخیره‌سازی پایینی هم دارد، که امکان تجربهٔ گیمینگ به‌طور کامل بر روی اسمارت‌چین را فراهم می‌کند.

(۴) ان‌اف‌تی: ان‌اف‌تی باید به‌طور ۱۰۰ درصدی و دائمی بر روی بلاک‌چین ذخیره شود، و کوینکس اسمارت‌چین کارمزدهای فوق‌العاده پایینی را پیشنهاد می‌دهد. این یعنی اینکه کاربران لزومی به پرداخت هزینهٔ گس و کارمزدهای بالا ندارند، و توسعه‌دهندگان و تولیدکنندگان ان‌اف‌تی‌ها می‌توانند ان‌اف‌تی‌های‌شان را با هزینه‌های پایین ضرب کنند. به همین دلیل، کوینکس اسمارت‌چین و ان‌اف‌تی مکمل یکدیگر هستند و به رشد یکدیگر کمک می‌کنند.

شرایط لازم: شرکت‌کنندگان باید اپلیکیشن کاملاً عملیاتی و غیرمتمرکزی را بر روی کوینکس اسمارت‌چین بسازند، و این اپلیکیشن‌ها باید دست‌کم بر روی وبسایت تست‌نت (https://testnet.coinex.net) پیاده شوند.

متافای، اسمارت‌چین صرافی کوینکس
کوینکس اسمارت چین

شرکت‌کنندگان در هکاتون باید موارد زیر را ارسال کنند:

(۱) وبسایت رسمی پروژه، و وایت‌پیپری که مکانیسم و توکنومیک پروژه را شرح دهد؛

(۲) لینک بیس کد( این مورد باید در دسترس عموم قرار بگیرد، یا شرکت‌کننده باید مجوز دسترسی به بیس کد را به developer@coinex.org و testing@devpost.com بدهد)؛

(۳) آدرس قرارداد پیاده‌شده بر روی کوینکس اسمارت‌چین؛

(۴) ویدویی حدوداً ۳ دقیقه‌ای که پروژه را شرح دهد (ویدیو باید بر روی یوتیوب، ویمئو، یا فیسبوک در دسترس عموم قرار بگیرد).

(۵) تمامی پروژه‌ها باید دست‌کم تمامی قابلیت‌های‌شان را بر روی وبسایت تست‌نت کوینکس اسمارت‌چین پیاده کنند.

(۶) توسعه‌دهندگان پروژه باید به سرور دیسکورد ملحق شوند و ایمیل و شناسهٔ کاربری تلگرام‌شان را به‌عنوان اطلاعات تماس ارائه دهند؛

*نکته: جایزهٔ نهایی فقط در دسترس شرکت‌کنندگانی قرار می‌گیرد که قابلیت‌های پروژه را بر روی وبسایت تست‌نت کوینکس اسمارت‌چین پیاده کنند.

در طول این هکاتون، داوران پروژه‌های ارسالی را از چهار بعد، شامل مفهوم پروژه، سطح کامل‌بودن، تجربهٔ کاربری، و پتانسیل نفوذ ارزیابی می‌کنند. این معیارها همچنین نشان‌دهندهٔ میزان ارزشی هستند که کوینکس اسمارت‌چین برای پتانسیل و خلاقیت پروژه‌ها قائل است. این بلاک‌چین عمومی همچنین زمین بازی مسطحی را در اختیار تیم‌های فن‌آوری نوظهور قرار می‌دهد تا در آنجا به‌طور یکسان رشد کنند. در عین حال، «برنامهٔ حمایتی چند میلیون دلاری کوینکس اسمارت‌چین» و «حمایت مالی ویژهٔ پنج میلیون دلاری برای اکولوژی متاورس» نیز بودجهٔ لازم برای تکامل و شکوفایی شرکت‌کنندگان برتر را فراهم خواهد کرد.

کوینکس اسمارت چین
بلاک چین کوینکس

دربارهٔ کوینکس اسمارت‌چین

کوینکس اسمارت‌چین به‌عنوان یک بلاک‌چین عمومی سازگار با ماشین مجازی اتریوم که عملکرد بالا و کارمزد پایینی دارد، می‌کوشد اکوسیستم مالی غیمرمتمرکزی را ایجاد کند. تمامی توسعه‌دهندگان می‌توانند اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز خودشان را بر پایهٔ کوینکس اسمارت‌چین بسازند یا به‌سرعت اپلیکیشن‌های مبتنی بر ماشین مجازی اتریوم‌شان را روی کوینکس اسمارت‌چین پیاده کنند. کوینکس اسمارت‌چین در عرض شش ماه از زمان آغاز به کارش توانسته است دامنهٔ وسیعی از اپلیکیشن‌های مبنی بر بلاک‌چین را، شامل دسته‌های محبوبی همچون دی‌فای، ابزارهای بلاک‌چین، ان‌اف‌تی و گیم‌فای، جذب کند.

تلگرام: https://t.me/CoinExChain

این مطلب رپورتاژ بوده و پایگاه خبری فکت کوینز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسئولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با فکت کوینز ندارد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان