مجموعه NFT دونالد ترامپ ۲۴ ساعت پس از انتشار به فروش رفت

خانهاخبارمجموعه NFT دونالد...

آنچه می‌خوانید...

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا به تازگی مجموعه توکن غیرمثلی (NFT) منتشر کرد که در آن، بخش‌های مختلفی از زندگی وی به تصویر کشیده شده است. علیرغم بازار نزولی، مجموعه NFT رئیس جمهور پیشین آمریکا در عرض ۲۴ ساعت به فروش رفت.

به گزارش کریپتوپوتیتو، مجموعه NFT ترامپ در حالی منتشر شده که وی پیش از این بازار ارزهای دیجیتال با «کلاهبرداری» خوانده بود.

مجموعه NFT دونالد ترامپ

مجموعه NFT ترامپ، مجموعه تصاویری از بخش‌های مختلف زندگی وی است. این تصاویر، در لباس‌ها و مکان‌های مختلفی گرفته شده است که در میان آنها، تصویری با لباس‌های گاو چرانی تا لباس فضانوردی به چشم می‌خورد.

در صفحه مربوط به فروش این NFT‌ها آمده است:

کارت‌های تجاری دیجیتال ترامپ (NFT) تنها برای استفاده کلکسیونی عرضه شده‌اند و برای سرمایه‌گذاری نیستند.

این مجموعه شامل 2533 توکن NFT مختلف است که هرکدام با قیمت 99 دلار فروخته شده‌اند؛ این بدان معنی است که در مجموع فروشی بیش از 250000 دلاری را تجربه کرده است. همچنین قرار است بین خریداران این NFTها قرعه‌کشی شده و جوایز مختلفی از جمله ملاقات 20 دقیقه‌ای با ترامپ، یک بازی گلف یا کتاب زندگینامه امضاشده به دست رئیس جمهور قبلی آمریکا را دریافت نمایند.

آیا ترامپ تغییر موضع داده است؟

ترامپ در گذشته بارها از بیت کوین و ارزهای دیجیتال به عنوان «کلاهبرداری بی‌پشتوانه» انتقاد کرده است و مدعی است این دسته از دارایی‌ها، سلطه دلار آمریکا بر جهان را تهدید می‌کنند. با این حال، وی سال گذشته از مجموعه NFT همسرش حمایت کرد.

وی سال گذشته در گفتگویی در این رابطه گفت:

من نمی‌خواهم تمامی این ارزهای دیجیتال را داشته باشم. اگرچه روزی ممکن است شاهد یک انفجار بزرگ باشیم، مانند افنجار فناوری‌های مختلف. با این حال، من فکر می‌کنم آنها بسیار خطرناک هستند.

در همین حال، جامعه رمزارزها به مجموعه NFT دونالد ترامپ و اظهارات پیشین وی واکنش نشان داد. علاوه بر این، اسکات ملکر، یکی از افراد مشهور حوزه رمزارزها در توییتی آرزو کرد قیمت NFT های ترامپ در نهایت به صفر برسد تا صنعت ارز دجییتال دوباره بتواند شروعی تازه داشته باشد.

البته تاکنون این آرزو محقق نشده و هرکدام از این NFTها با قیمت حداقل 205 دلار معامله می‌شوند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان