محمدامین آقامیری رئیس مرکز ملی فضای مجازی شد

خانهاخبارمحمدامین آقامیری رئیس...

آنچه می‌خوانید...

رئیس جمهور ابراهیم رئیسی طی حکمی محمدامین آقامیری را به عنوان دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور منصوب کرد.

محمدامین آقامیری، رئیس جدید مرکز ملی فضای مجازی

به نقل از مهر، محمدامین آقامیری از امروز و با حکم رسمی رئیس‌جمهور به عنوان دبیر جدید شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور منصوب شد. تا پیش از این ابوالحسن فیروزآبادی عهده‌دار این سمت بود که طی ماه‌های گذشته استعفا کرد.

- Advertisement -

آقامیری پیش از این سمت‌هایی همچون رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس کمیسیون تخصصی صنایع، معادن و فناوری اطلاعات و ارتباطات شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس کمیته توسعه زیرساخت‌ها و بومی سازی کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال و دبیری انجمن علمی نخبگان دانشگاه صنعتی شریف را عهده‌دار بوده است.

در حکم رئیسی خطاب به وی، بر تحقق دولت هوشمند و حکمرانی فناورانه و مبتنی بر داده به منظور بسط عدالت و شفافیت، ارتقای مشارکت اجتماعی و تسهیل زندگی مردم از طریق توسعه خدمات هوشمند دیجیتال، تکمیل و توسعه شبکه ملی اطلاعات، تقویت سیاست‌های صیانت از حریم خصوصی کاربران و امنیت سایبری، تلاش برای حضور خدمات و محصولات و سکوهای ایرانی در سطح جهانی با تاکید بر کشورهای منطقه و جوامع دارای ارزش‌های مشترک فرهنگی – اجتماعی، حمایت حداکثری از مراکز علمی، تحقیقاتی، دانشگاهی و نیز شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در عرصه مجازی با سیاست‌گذاری هوشمندانه و روزآمد با تاکید بر توسعه هوش مصنوعی و گسترش صنایع هوشمند و رشد کارآفرینی و نوآوری بخش خصوصی و مردمی، تاکید شده است.

محمد امین آقامیری در آخرین جلسه شورای عالی فضای مجازی کشور با رأی اکثریت اعضای این شورا به عنوان دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور انتخاب شد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان