top banner adv

دراگون چین طعمه جدید کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده شد

دراگون چین طعمه جدید کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده شد
0
بازدید : 9592

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اتهاماتی را علیه دراگون چین و نهادهای مرتبط با آن و همچنین بنیان‌‌گذار و هدایت‌کننده‌اش، جان جوزف روتس وارد و ادعا کرده که ارز دیجیتال آنها ثبت نشده است.

بیشتر بخوانید : شکایت از بایننس به اتهام آسیب رساندن به FTX قبل از سقوط آن

بیشتر بخوانید : رابرت کیوساکی قصد دارد پس از اصلاح قیمت بعدی بیت کوین بیشتری بخرد

مقامات رگولاتوری ایالات متحده به دنبال تحقیق در خصوص پروژه دیگری در زمینه ارزهای دیجیتال رفته‌اند و هدف این بار آن‌ها محکومیت دراگون چین و نهادهای مرتبط با آن است.

بیشتر بخوانید : بازار آتی دلیل عمده سقوط 10 هزار دلاری بیت کوین

بیشتر بخوانید : پس از 11 هفته، ورود سرمایه نهادی به محصولات مرتبط با اتریوم از سر گرفته شد

بیشتر بخوانید : چراغ سبز به بورس اوراق بهادار Six برای ایجاد پلت فرم معاملات توکن‌های دیجیتالی

  • کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اتهاماتی را علیه دراگون چین و نهادهای مرتبط با آن و همچنین بنیان‌‌گذار و هدایت‌کننده‌اش، جان جوزف روتس وارد و ادعا کرده که ارز دیجیتال آنها ثبت نشده است.
  • کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده این شکایت را در روز سه‌شنبه (16 آگوست 2022) در دادگاه منطقه‌ای ایالات متحده در منطقه غربی واشنگتن ثبت کرد.
  • به گفته این رگولاتور آمریکایی، روتس و سه نهاد مرتبط با او یعنی شرکت ثبتی دراگون چین (Dragonchain Inc.)، بنگاه دراگون چین (Dragonchain Foundation) و کمپانی دراگون به طور غیرقانونی 16.5 میلیون دلار از طریق ارائه ثبت نشده توکن‌های دراگون چین (DRGN) به دست آورده‌اند.
  • بخش اعظمی از این مبلغ (14 میلیون دلار) از حدود 5 هزار سرمایه‌گذار در سراسر جهان از طریق عرضه اولیه سکه (ICO) در سال 2017 جمع‌آوری شد.
  • همچنین در طی سال‌های 2019 تا 2022، متهمان 2.5 میلیون دلار توکن DGRN را برای توسعه و ترویج فناوری دراگون چین و تامین هزینه‌های خود به فروش رسانده اند .
  • پس از ادعای نقض قوانین اوراق بهادار فدرال توسط متهمان، SEC به دنبال محکومیت‌های دائمی، رد هرگونه پیش‌داوری، مجازات‌های مدنی و احکام مبتنی بر رفتار علیه هریک از متهمان است.
  • داستان Dragonchain مشابه شکایتی است که SEC در دسامبر سال 2020 علیه ریپل ارائه کرد که در آن این شرکت (ریپل)، مدیرعامل آن برد گارلینگ‌هاوس و یکی از بنیان‌گذارانش به نام کریس لارسن را به ارائه پیشنهاد امنیتی ثبت نشده 1.3 میلیارد دلاری متهم کرد. در همین حال، متهمان ادعاهای SEC را رد کرده‌اند. نبرد حقوقی بین ریپل و آن نهاد رگولاتوری همچنان ادامه دارد.
  • گفتنی است اخیرا رگولاتور اوراق بهادار، تحقیقاتی را در مورد غول صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس به راه انداخته است. CryptoPotato پیش از این گزارش کرده بود که SEC معتقد است برخی از توکن‌های لیست شده در این پلتفرم، اوراق بهادار ثبت نشده هستند.
1
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x