بایدن: با قراردادی که باعث سودآوری تریدرهای رمزارزها می‌شود، موافقت نمی‌کنم

خانهاخباربایدن: با قراردادی...

آنچه می‌خوانید...

روز گذشته جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا با توافق بر سر سقف بدهی که می‌تواند باعث سود تریدرهای رمزارزها شود با رهبران حزب جمهوری‌خواه مخالفت کرد. وی روز گذشته و در جریان نشست سران G7 در هیروشیما ژاپن، شرایط ارائه شده از سمت جمهوری‌خواه‌ها را غیرقابل‌قبول خواند و توضیح داد که قراردادی را قبول نخواهد کرد که از فرار مالیاتی ثروتمندان و تریدرهای ارزهای دیجیتال حمایت می‌کند و در عین حال کمک‌های غذایی برای یک میلیون آمریکایی را در خطر قرار می‌دهد.

مخالفت بایدن با توافق سودآور برای تریدرهای رمزارزها

به نقل از کوین تلگراف، منظور بایدن از حمایت برای تریدرهای رمزارزی پرداخت نکردن مالیات از سوی آن‌ها با استفاده از استراتژی tax-loss harvesting (برداشت زیان قابل‌قبول مالیاتی) است. واشنگتن پست اخیراً در گزارشی مدعی شده است که بحث‌های مداومی میان کاخ سفید و رهبران جمهور خواه در ارتباط با مسدود کردن مکانیسم تراکنش‌های رمزارزی در جریان است.

در استراتژی رمزارزی زیان قابل‌قبول مالیاتی، سرمایه‌گذاران میزان مالیات کلی که باید پرداخت کنند را کاهش می‌دهند. این روش شامل فروش با زیان یک رمزارز برای جبران سود سرمایه از سود دارایی دیجیتال است. برای ثابت کردن زیان، دارایی باید فروخته شود و درآمد حاصل از آن برای خرید مجدد همان دارایی در مدت‌زمان 30 روز قبل یا بعد از عملیات فروش مورد استفاده قرار گیرد. گفتنی است که این استراتژی در بازار سهام نیز کاربرد دارد.

مطلب مفید: ارز دیجیتال LADYS یا مجموعه ان اف تی Milady‌ چیست؟

هم‌زمان با پایان دادن به برداشت زیان قابل‌قبول مالیاتی برای ارزهای دیجیتال، کاخ سفید پیشنهاد مشابهی را به جمهوری‌خواهان ارائه کرد که سرمایه‌گذاران را از تعویق مالیات بر مبادلات املاک و مستغلات منع می‌کند. هر دوی این تغییرات حدود 40 میلیارد دلار درآمد مالیاتی را برای دولت آمریکا به همراه خواهد داشت.

بر اساس داده‌ها، جمهوری‌خواه‌ها با پیشنهاد‌های بایدن مخالفت کرده‌اند. کوین مک کارتی، سخنگوی کنگره آمریکا مدعی است که افزایش بدهی‌های دولت مشکلی است که به درآمد ربطی ندارد بلکه علت آن خرج کردن بیش از اندازه است. وی اشاره داشت که خرج کردن بی‌رویه دولت بایدن در زمان بیماری کرونا باعث به وجود آمدن مشکلات فعلی شده است. در همین حین، دولت بایدن، کاهش و قطع مالیات توسط دولت‌های پیشین و کاهش درآمد از مالیات را علت اصلی مشکلات فعلی معرفی کرده است.

باید اشاره داشت که جمهوری‌خواه‌ها قصد دارند کسری بودجه 4.8 تریلیون دلاری را با کاهش هزینه‌ها جبران کنند. اتفاقی که تأثیر مستقیم بر بودجه آژانس‌های دولتی خواهد داشت. گفتنی است که اگر کنگره نتواند سقف بدهی را افزایش دهد، دولت آمریکا در تاریخ 1 ژوئن با نکول بدهی و رکود مواجه خواهد شد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان