بزرگترین رای دهنده حاکمیتی یونی سواپ با عرضه این صرافی در زنجیره BNB مخالفت کرد

خانهاخباربزرگترین رای دهنده...

آنچه می‌خوانید...

درحالی‌که در روزهای گذشته اعلام شد که پل ورم هول در رأی گری حاکمیتی به‌عنوان پل ارتباطی صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ و برای راه‌اندازی زنجیره بی ان بی انتخاب شده است، اکنون شرکت A16z از 15 میلیون توکن یونی خود استفاده کرده تا رأی مخالف به استفاده از این پل برای هدف اشاره شده بدهد.

به نقل از کریتوپوتیتو، نتایج رأی‌گیری فعلی نشان می‌دهد که شرکت A16z با توجه به حجم زیاد توکن‌های خود موفق شده کنترل نیمی از رأی‌ها را در اختیار بگیرد و تصمیم‌گیری را به سمت دلخواه خود سوق دهد.

- Advertisement -

پیشنهاد برای استقرار آخرین نسخه یونی سواپ در زنجیره BNB در 2 فوریه ارائه شد. این پیشنهاد توسط xPlasma Labs0 به نمایندگی از انجمن صرافی ارائه شد. پس‌ازآن رأی‌گیری درباره این موضوع صورت گرفت که 80٪ مشارکت‌کنندگان به نفع این پیشنهاد رأی دادند.

دوره رأی‌گیری در 10 فوریه به اتمام خواهد رسید و تا زمان انتشار این مطلب تنها 3% یا 30.5 میلیون رأی داده شده بود. برای آنکه پیشنهاد ارائه شده تصویب شود، حداقل 4% یا 40 میلیون توکن یونی باید در آن مشارکت داشته باشند. در همین راستا شرکت A16z تمام تلاش خود را کرده تا مانع از عملی شدن این طرح شود.

یونی سواپ توسط شرکت‌های بزرگ کنترل می‌شود

این اقدام باعث خشم اعضای جامعه شده و بسیاری از آنها خواستار پاسخ از سمت پروتکلی شده‌اند که مدعی است به‌طور کامل غیرمتمرکز است.

توییت درباره یونی سواپ

مطلب مفید: معرفی هش فلو (HashFlow)؛ صرافی ارز دیجیتال بدون کارمزد

به نظر می‌رسد دلیل تلاش شرکت A16z برای رد این رأی‌گیری بر سر انتخاب پل ارتباطی بوده است. شرکت پیشنهاددهنده رأی‌گیری یعنی xPlasma Labs0 ورم هول را انتخاب کرده و به نظر پل ارتباطی منتخب شرکت A16z پلتفرم LayerZero است. xPlasma Labs0 درباره انتخاب ورم هول اشاره داشت که پس از یک مذاکره بسیار پیچیده و رأی‌گیری، اعضای جامعه یونی سواپ درنهایت پل ورم هول را برای نسخه سوم این صرافی در زنجیره بی ان بی انتخاب کردند.

گفتنی است که دلیل این تصمیم A16z تا حدی قابل‌درک است چراکه شرکت در ماه مارس 2022 حدود 135 میلیون دلار در پل میان شبکه‌ای LayerZero سرمایه‌گذاری کرد.

در پی اتفاقات رخ داده، کریس بلک، یکی از حامیان غیرمتمرکز سازی اشاره داشت که کارتل‌های ضد رقابتی در دیفای واقعی هستند. علاوه بر آن، مدیرعامل بایننس نیز اشاره داشت که رأی‌گیری‌های آنچین به معنای آن هستند که نهنگ‌ها بلاک چین را کنترل می‌کنند. درست مانند اتفاقی که میان شرکت‌ها و سهام‌داران رخ می‌دهد.

چشم انداز قیمت UNI

توکن حاکمیتی صرافی یونی سواپ با ریزش 3.9 درصدی در شبانه‌روز گذشته همراه بوده است و اکنون در محدوده 6.9 دلاری قرار دارد. این ارز دیجیتال برخلاف بسیاری از ارزهای دیگر که رشدهای خوبی را تجربه کردند تنها افزایش 25 درصدی را تجربه کرد. همچنین قابل‌ذکر است که در پی سقوط FTX، این ارز به محدوده 5 دلاری سقوط کرد و در حال حاضر فاصله 84 درصدی نسبت به اوج قیمتی خود در 45 دلار دارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان