مدیرعامل بایننس: جامعه رمزارزها احتمالا به سراغ استیبل کوین های غیردلاری خواهد رفت

خانهاخبارمدیرعامل بایننس: جامعه...

آنچه می‌خوانید...

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس به تازگی در توییتی پیش‌بینی کرد جامعه و صنعت ارزهای دیجیتال احتمالا در آینده اتکای خود به استیبل کوین‌های مبتنی بر دلار آمریکا را کاهش داده و شروع به استفاده از استیبل کوین های غیردلاری و با تکیه بر ارزهایی مانند یورو، ین یا دلار سنگاپور خواهد کرد.

به گزارش کوین تلگراف، ژائو در واکنش به سوال یکی از کاربران که پرسیده بود چرا صنعت ارز دیجیتال به جای دلار آمریکا، از طلا به عنوان معیار ارزش استفاده نمی‌کند، خاطرنشان کرد استفاده از این فلز گرانبها ایده خوبی است اما همچنان اکثر مردم هزینه‌ها را با ارزهای فیات می‌پردازند و بازدهی سرمایه‌گذاری خود را به دلار آمریکا محاسبه می‌کنند، به همین خاطر، استیبل کوین‌های با پشتوانه دلار آمریکا هنوز هم از اهمیت زیادی برخوردارند.

- Advertisement -

با این حال، مدیرعامل بایننس خاطرنشان کرد اقدامات اخیر دولت آمریکا علیه استیبل کوین‌های وابسته به دلار این کشور، احتمالا صنعت ارز دیجیتال را به سمت استیبل کوین های غیردلاری و با تکیه بر ارزهایی مانند یورو، ین و دلار سنگاپور سوق خواهد داد.

وی در این رابطه نوشت:

من فکر می‌کنم با توجه به فشار کنونی و موضع‌گیری‌های فعلی قانون‌گذاران در رابطه با استیبل کوین‌های مبتنی بر دلار آمریکا، صنعت احتمالا به سمت استیبل کوین‌های غیردلاری حرکت خواهد کرد. در نتیجه، احتمالا شاهد استیبل کوین‌های مبتنی بر یورو، ین ژاپن یا دلار سنگاپور خواهیم بود. بنابراین، این اتفاقات ما را به سمت گزینه‌های بیشتر در مکان‌های دیگر سوق داده است.

به گفته مدیرعامل بایننس، استیبل کوین‌های الگوریتمی ممکن است نقش بیشتری در اکوسیستم رمزارزها در آینده ایفا کنند. با این حال، وی هشدار داد این دسته از استیبل کوین‌ها، ذاتا خطراتی دارند که استیبل کوین‌های با پشتوانه فیات از آنها مصون هستند. از نظر ژائو، این خطرات باید به طور کامل به کاربران گفته و ذخایر استیبل کوین‌های دارای پشتوانه فیات نیز باید به کاربران اعلام شود. به این ترتیب، کاربران می‌توانند به وضوح تصمیم بگیرند از کدام نوع استیبل کوین استفاده کنند.

اظهارات مدیرعامل بایننس تنها یک روز پس از آن منتشر می‌شود که کمیسیون بورس آمریکا استیبل کوین BUSD این صرافی را به عنوان یک اوراق بهادار ثبت‌نشده و نقض قوانین اوراق بهادار متهم کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان