سه مزرعه استخراج غيرمجاز رمزارز در اهواز کشف و ضبط شد

خانهاخبارسه مزرعه استخراج...

آنچه می‌خوانید...

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از کشف سه مزرعه استخراج غيرمجاز رمزارز در اهواز خبر داد. به گفته این مقام مسئول، سه مزرعه استخراج رمزارز غیرمجاز در کلانشهر اهواز با 52 دستگاه ماینر کشف و جمع‌آوری شد.

به گزارش خبرگزاری آریا از خوزستان، عبدالحمید عباس شیاری بیان کرد:

با تلاش و دستور مقام قضایی و فرماندهی انتظامی و در راستای کمک به پایداری شبکه برق، تعداد 52 دستگاه ماینر غیرمجاز در کلانشهر اهواز کشف و ضبط شد.

شیاری با اشاره به کشف دو مزرعه غیرمجاز رمزارز دیجیتال در شهر اهواز ادامه داد:

29 دستگاه ماینر مدلS9 با همکاری ماموران انتظامی در منطقه باهنر و پردیس اهواز کشف و جمع‌آوری شد.

به گفته او با همکاری عوامل آگاهی، از روستای کریشان در غرب اهواز نیز یک مزرعه استخراج رمزارز با تعداد 23 دستگاه ماینر کشف و جمع‌آوری شد.

عباس شیاری ضمن تاکید بر وجود فعالان عرصه رمزارز در اهواز افزود:

اختلاف هزینه برق مصرفی برای تولید رمزارز با قیمت جهانی و سود قابل توجه از این روش، باعث به‌کارگیری گسترده ماینرهای غیرمجاز شده که با تلاش دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و همیاری مردم، در حال شناسایی و جمع‌آوری این دستگاه‌ها هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز ادامه داد:

همشهریان می‌توانند با همکاری در شناسایی و کشف دستگاه‌های ماینر غیرمجاز، به حفظ پایداری شبکه برق و ارائه خدمات مطلوب کمک کرده و تا مبلغ 200 میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کنند.

گفتنی است طبق اعلام رسمی مسئولان کشور و با توجه به برخورد با استخراج و استفاده غیرقانونی از رمزارزها، شهروندان می‌توانند برای اطلاع‌رسانی در خصوص ماینرهای غیرمجاز، از طریق اپلیکیشن برق من، سامانه اینترنتی www.tavanir.org.ir/samaat و نیز با شماره‌گیری دو شماره تلفن 121 و 1521 برای ثبت گزارش برای معرفی اماکن غیرمجاز استخراج رمز ارز اقدام کنند.

برخورد با استخراج‌کنندگان غیرقانونی رمزارزها همچنان ادامه دارد. علی‌رغم اینکه وزیر صنعت، معدن و تجارت همین امروز از تصویب استخراج رمزارزها و بهره‌برداری از این دارایی‌های دیجیتال خبر داد و گفت از این به بعد رمزارز‌ها می‌توانند برای واردات استفاده شوند، با این حال با استفاده‌کنندگان غیرقانونی رمزارزها همچنان برخورد می‌شود. بر این اساس، خبرها از توقیف بیش از 9 هزار دستگاه استخراج رمزارز در سال جاری در کشور حکایت می‌کنند.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان