مستند نتفلیکس شایعه زنده بودن جان مک‌آفی را دوباره داغ کرد

خانهاخبارمستند نتفلیکس شایعه...

آنچه می‌خوانید...

جان مک‌آفی پس از مرگش هنوز در تیتر خبرها زنده است؛ البته اصلا اگر «مرگ» او را باور داشته باشیم.

شبکه نتفلیکس اخیرا مستند جدیدی را با نام «دویدن با شیطان؛ دنیای دیوانه‌وار جان مک‌آفی/ Running with the Devil: The Wild World of John McAfee» منتشر کرده است. انتشار این مستند، در حال حاضر توطئه به راه انداخته و به گمانه‌زنی‌های پیشین دامن زده است.

- Advertisement -

در این مستند، سازندگان به بررسی مرگ مرموز مبلّق دنیای رمزارز می‌پردازند. اما… آیا او اصلا مرده است؟ سازندگان این مستند، در بخشی از اثر خود موفق به مصاحبه با دوست دختر سابق جان مک‌آفی یعنی سامانتا هررا شده‌اند؛ کسی که ادعا می‌کند مک‌آفی هنوز زنده است و در تگزاس زندگی می‌کند.

در این مستند، هررا می‌گوید:

نمی‌دانم باید این را بگویم یا نه، اما دو هفته پیش، پس از مرگ جان، او از تگزاس با من تماس گرفت و گفت: «من هستم، جان. من به مردم پول دادم تا وانمود کنند که مرده‌ام، اما نمرده‌ام.»

هررا ادعا می‌کند که مک‌آفی به او گفته است:

فقط سه نفر در این دنیا هستند که می‌دانند من هنوز زنده هستم.

سپس مک‌آفی از هررا خواسته است که با او فرار کند.

جان مک‌آفی و هررا

هررا ادعا می‌کند که رابطه آن‌ها از زمانی که او 18 ساله بود شروع شد. آن‌ها در بلیز زندگی می‌کردند، تا اینکه شخصی به همسایه کناری آن‌ها، یک مرد فلوریدایی به نام گرگوری فاول شلیک کرد. جان مک‌آفی پس از مشاجره‌ای که با فاول داشت، مظنون اصلی بود.

رابطه هررا با مک‌آفی زمانی به پایان رسید که مک‌آفی دچار حمله قلبی شده و به ایالات متحده بازگردانده شد. سپس در آنجا دستگیر شد و هررا را در مرز رها کرد.

به عقیده بسیاری از طرفداران نظریه‌های توطئه، جان مک‌آفی هنوز زنده است

در این مستند، هررا می‌گوید: «از نگاه جان ماجرا این است که او را دنبال می‌کنند، زیرا او به دولت پول نداده است. آن‌ها می‌خواستند به او آسیب بزنند تا از شرش خلاص شوند.»

بیشتر بخوانید: آموزش صرافی BING X؛ ثبت نام، واریز و برداشت وجه

جان مک‌آفی و جنیس دایسون

این مستند همچنین ادعا می‌کند که جان مک‌آفی با یک روسپی سابق با نام جنیس دایسون ازدواج کرده است. هرچند این ازدواج دیری نپایید، چون مک‌آفی به زودی مجبور شد به فرار خود از دست مقامات ادامه دهد. او خود را به اروپا رساند، اما در اسپانیا دستگیر و به بازداشتگاه منتقل شد. مک‌آفی در ژوئن 2021 در یک زندان واقع در اسپانیا خودکشی کرد.

با این حال مک‌آفی زمانی که هنوز در آن زندان اسپانیایی بود، پیش از خودکشی توییت کرد که اگر در زندان بمیرد، این کار خودش نیست.

من در اینجا راضی هستم. اینجا دوستانی دارم، غذا خوب است، همه‌چیز خوب است. بدانید که اگر خودم را حلق‌آویز کردم، من هم به سرنوشت جفری اپستین دچار شده‌ام و مرگم به انتخاب خودم نبوده است.

جان مک‌آفی (@officialmcafee) 15 اکتبر 2020

در همین حال، همسر او جنیس همچنان در تلاش است تا جسد مک‌آفی را از اسپانیا بازگرداند. بیشتر از یک سال است که جسد مک‌آفی در سردخانه است؛ اتفاقی که برای خوراک شگفت‌انگیزی در اختیار نظریه‌پردازان توطئه قرار می‌دهد. آن‌ها می‌گویند جسد او اصلا در سردخانه نیست.

جنیس در توییتر فعال است و تلاش می‌کند جسد شوهرش را پس بگیرد و مراحل کالبدشکافی را به صورت مستقل انجام دهد.

مستند نتفلکیس

چارلی راسل فیلمساز می‌گوید جان مک‌آفی از او دعوت کرده بود تا با او فرار کند و فیلمش را بسازد. پس از شکست نقشه آن‌ها مبنی بر ترتیب دادن یک ملاقات مخفیانه در سوئیس، مصاحبه‌ها به صورت آنلاین انجام شد. «دویدن با شیطان…» از این تصاویر ضبط شده استفاده کرده است.

[زنده بودن مک‌آفی] کاملا ممکن است، زیرا او مدام برایم دعوت‌نامه می‌فرستد تا از رایانه‌ام محافظت کند.

دکتر جبرا فاوشای (@JebraFaushay) 23 آگوست 2022

حالا کاربران شبکه‌های اجتماعی دوباره فرضیه زنده بودن مک‌آفی را با حرارت دنبال می‌کنند.

نکته جالب اینجاست که دنیا برای پذیرفتن خبر مرگ جان مک‌آفی، فقط صحبت‌های مقامات رسمی را شنیده است. به عبارت دیگر، ما دقیقا هیچ چیز نمی‌دانیم. جان مک‌آفی تبدیل شده است به… او به شرودینگر مک‌آفی تبدیل شده است. اگر او این موسیقی را دوست دارد، بگذارید دنیا آن را بشنود.

راب لوجیا (@Loggiaonfire) 21 آگوست 2022

جان مک‌آفی/هررا؛ آیا واقعیت دارد؟

وقتی از راسل در خصوص این ادعای هررا که گفته است مک‌آفی با او تماس گرفته است سوال شد، او اظهار کرد که نمی‌داند در خصوص این ادعای هررا چه فکری بکند.

او این را می‌گوید و بعد به دوربین نگاه می‌کند و واقعا نمی‌توانم بفهمم خودش حقیقت این حرف را باور دارد یا نه.

با این حال جنیس مک‌آفی، بیوه میلیونر جان، ادعاهای هررا را رد می‌کند.

اوه، چقدر دلم می‌خواهد حقیقت داشته باشد. اگر جان زنده بود، مطمئنم که در تگزاس مخفی نمی‌شد.

جنیس مک‌آفی (@theemrsmcafee) 23 آگوست 2022

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان