معاملات گرید صرافی BingX؛ آموزش کامل

خانهمقالاتمعاملات گرید صرافی...

آنچه می‌خوانید...

معاملات گرید یکی از راه‌های کم ریسک کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شوند. نام دیگر گرید تریدینگ معاملات شبکه‌ای است. افرادی که از این معاملات استفاده می‌کنند یک قیمت خرید و یک قیمت فروش برای شبکه خود مشخص می‌کنند و شبکه به صورت خودکار در این بازه قیمتی فعالیت می‌کند. از بازارهای با ثبات بگیرید تا بازارهای پر تنش، همگی می‌توانند در معاملات گرید سودآور باشند. در این مقاله به سراغ معاملات گرید صرافی BingX خواهیم رفت. این صرافی با نوآوری بخش‌های جدیدی به گرید تریدینگ اضافه کرده است که می‌تواند به کسب درآمد بیشتر کمک کند.

گرید تریدینگ چیست؟

معاملات شبکه‌ای، استراتژی معاملاتی سیستماتیکی است که برای شرایط مختلف بازار مناسب است. خودکار بودن این نوع از معاملات جذابیت آنها را برای فعالان بازار ارزهای دیجیتال بیشتر می‌کند. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که گرید تریدینگ به همان اندازه که در بازارهای با ثبات درآمد زا است، در بازارهای صعودی و نزولی نیز قدرت درآمدزایی دارد.

- Advertisement -
گرید تریدینگ چیست؟

بخش معاملات گرید صرافی BingX مانند گرید تریدینگ دیگر صرافی‌ها به کاربران اجازه می‌دهد چندین سطح قیمتی مختلف مشخص کنند. سفارشات خرید یا فروش نیز با رسیدن بازار به آن سطوح قیمتی مختلف، انجام می‌شوند. بزرگترین مزیت این معاملات عدم نیاز آنها به توجه عجیب و غریب معامله‌گر است. تنها کاری که معامله‌گران باید اجام دهند این است که سطوح قیمتی مختلف را مشخص کنند تا ربات بتواند به بقیه کارها رسیدگی کند.

ویدیو یوتیوب معاملات گرید صرافی BingX

مزایای معاملات گرید صرافی BingX

مزایای معاملات گرید صرافی BingX

معاملات گرید برخلاف معاملات معمول بازار ارزهای دیجیتال، ریسک بسیار پایین‌تری دارند و به بررسی عمیق و نظارت مداوم نیاز ندارند. برای انجام معاملات گرید در صرافی BingX تنها به مقدار ورود و خروج نیاز خواهید داشت که به خودی خود کار را برای شما آسان می‌کند. پایین‌تر به سراغ مزایای معاملات گرید می‌رویم و آنها را بررسی می‌کنیم.

قابل تنظیم

احتمالا بزرگترین مزیت معاملات گرید، قابل تنظیم بودن آن باشد. کاربران بسته به پیش بینی‌ها و شرایطی که دارند می‌توانند سطوح قیمتی متفاوتی برای معاملات خود در نظر بگیرند. علاوه بر این می‌توان معاملات گرید را با دیگر استراتژی‌های معاملاتی ترکیب کرد. تحلیل تکنیکال یکی از استراتژی‌هایی است که به راحتی با معاملات گرید ترکیب می‌شود و نتیجه بسیار خوبی هم به کاربر می‌دهد.

سوددهی در همه حال

یکی دیگر از مزایای معاملات گرید صرافی BingX، تناسب آن با شرایط مختلف بازار است. چه بازار صعودی باشد چه نزولی و چه دائما در حال تغییر باشد می‌توان از معاملات گرید استفاده کرد. البته نباید از این ماجرا نیز قافل شد که بازارها مانند موجودات زنده غیر قابل پیش بینی هستند و نمی‌توان بدون مدیریت ریسک به سراغ هر گونه معامله در آنها رفت.

سربلند در بازارهای سنتی

شاید تصور کنید معاملات گرید به بازار ارزهای دیجیتال محدود می‌شود اما حقیقت اینطور نیست. معامله‌گران در بازار فارکس آمریکا که با ارزش 6.6 تریلیون دلار، بزرگترین بازار مالی جهان است نیز از معاملات گرید استفاده می‌کنند. در واقع استراتژی گرید جواب خود را پس داده است.

مواردی که باید قبل از انجام معاملات گرید صرافی BingX در نظر بگیرید

مواردی که باید قبل از انجام معاملات گرید صرافی BingX در نظر بگیرید

معاملات گرید می‌توانند فوق‌العاده سودآور باشند اما باید به یاد داشته باشید که هر محدوده معاملاتی که ایجاد می‌کنید، نهایتا شکسته خواهد شد. به همین دلیل است که همیشه باید برای شکسته شدن شبکه‌ای که ساخته‌اید آماده باشید. نهایتا این مدیریت ریسک و مدیریت سرمایه شما است که مسیر پیش رو را روشن می‌کند.

مورد دیگر وجود ربات‌های معامله‌گر است که با انجام معاملات شبکه‌ای به صورت خودکار به شما اجازه می‌دهند تا حد ممکن از فعالیت در بازار فاصله بگیرید و سود کنید. نکته بسیار مهم در رابطه با این ربات‌ها این مسئله است که نباید به هیچ وجه به طور تمام و کمال به فعالیت آنها وابسته شوید. شما باید به عنوان فردی که از این ربات استفاده می‌کنید، به طور مداوم جریان‌های بازار را دنبال کنید.

کارمزد معاملات آخرین مورد از مواردی است که باید به هنگام استفاده از معاملات گرید صرافی BingX در نظر بگیرید. کارمزد معاملات به خصوص در زمانی که ربات‌ها معاملات شما را انجام می‌دهند اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. اگر حواستان به کارمزد معاملات نباشد ممکن است خیلی سریع سودتا به صفر برسد.

مهم‌ترین پارامترها در تجارت گرید

اینکه برای انجام معاملات گرید از چه پلتفرمی استفاده می‌کنید بسیار مهم است چرا که سرعت انجام تراکنش‌ها و وجود پارامترهای مختلف برای انجام معاملات اهمیت بسیار زیادی دارد. با این حال همین پایین به سراغ پارامترهایی می‌رویم که در اکثر پلتفرم‌های معاملاتی وجود دارند.

  • Take Profit: نقطه‌ای در شبکه است که با رسیدن موقعیت‌ها به آن، معامله بسته و سود آن نقد می‌شود. تنظیم این نقطه در معاملات گرید به شما کمک می‌کند با ریسک کمتر سود کسب کنید.
  • Stop Loss: با رسیدن به این نقطه شبکه به طور خودکار معاملات را می‌بندد تا از ضرر بیشتر جلوگیری کند. با تنظیم این نقطه می‌توانید زمانی که بازار علیه شما پیش می‌رود از ضرر جلوگیری کنید.
  • Upper Limit: حد بالایی یا Upper Limit سقف شبکه شما است. ربات معاملاتی صرافی سفارشات بالای اسن حد را اجرایی نمی‌کند.
  • Lower Limit: حد پایین یا Lower Limit نیز کف شبکه شما است و ربات معاملاتی صرافی سفارشاتی که پایین‌تر از این حد باشند را اجرا نمی‌کند.
  • Grid Number: این عداد تعداد سفارش‌های شما را نشان می‌دهد. برای مثال اگر شماره شبکه یا همان Grid Number شما 20 باشد، شبکه دارای 10 سفارش خرید و 10 سفارش فروش خواهد بود.

معاملات اسپات گرید صرافی BingX

معاملات گرید نقطه‌ای امن‌ترین نوع معاملات در بازار محسوب می‌شوند. در این نوع از معاملات گرید تنها از سرمایه شما برای انجام معاملات استفاده می‌شود. این یعنی تا جایی که پول داشته باشید می‌توانید به خرید و فروش ادامه دهید. به لطف همین ماجرا، امکان از دست رفتن سرمایه یا لیکویید شدن در آن ممکن نیست.

معاملات فیوچرز گرید صرافی BingX

در معاملات فیوچرز گرید صرافی BingX می‌توان از مارجین نیز استفاده کرد و با قرض گرفتن سرمایه از پلتفرم، موقعیت‌های بزرگتری باز کرد. البته این را در نظر بگیرید که این روش نه تنها سود بلکه ضرر احتمالی شما را نیز افزایش می‌دهد و به هنگام استفاده از آن باید با دقت عمل کرد.

معاملات نامحدود اسپات گرید صرافی BingX

معاملات نامحدود اسپات گرید صرافی BingX خاص‌ترین نوع معامله گرید در بازه زمانی فعلی است. در این معاملات شما خط بالا و پایینی شبکه معاملاتی خود را مشخص می‌کنید تا ربات صرافی به صورت خودکار معاملات مختلفی را در این شبکه باز کند یا ببندد. تا اینجا که همه چیز مثل موارد قبلی است؛ تفاوت جایی شروع می‌شود که موقعیت‌ها به سودی که مشخص کرده‌اید برسند. در حالت عادی موقعیت بسته می‌شود و سرمایه و سود شما از شبکه خارج می‌شود. در حالت نامحدود یا Infinity سود شما از شبکه خارج می‌شود اما سرمایه شما نقد نمی‌شود تا به صعود خود ادامه دهد.

کلام آخر درباره معاملات گرید صرافی BingX

کلام آخر درباره معاملات گرید صرافی BingX

معاملات گرید از دسته معاملات محبوب بین افراد فعال در بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شوند. معامله‌گران با استفاده از این استراتژی معاملاتی، ریسک خود را به حداقل می‌رسانند و با سپردن خرید و فروش به ربات صرافی‌ها تنش و استرس کمتری تجربه می‌کنند. این پلتفرم با بهبود معاملات گرید صرافی Bingx آنها را در سطح بالاتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان