معرفی ۱۰ بازی بلاک چین بدون سرمایه اولیه (آپدیت ۲۰۲۳)

خانهمعرفی پروژهمعرفی ۱۰ بازی...

آنچه می‌خوانید...

حالا که بازی‌های بلاک چین محبوبیت خاصی پیدا کرده‌اند، بسیاری از مردم علاقه‌مند هستند که شانس خود را در این بازی‌ها امتحان کنند. اما بسیاری از بازی‌های بلاک چین نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه دارند و هیچ تضمینی وجود ندارد که سرمایه‌گذاری در آنها به نتیجه برسد. بنابراین، انواع بازی بلاک چین بدون سرمایه اولیه برای مبتدیان جذابیت خاصی دارد. در این مقاله از فکت کوینز بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های بلاک چین بدون نیاز به سرمایه اولیه را معرفی می‌کنیم.

کسب درآمد در بازی‌ بلاک چین بدون سرمایه اولیه

خوشبختانه، چندین بازی بلاک چین که در آن کاربران می‌توانند بدون سرمایه‌گذاری شروع به بازی و کسب درآمد کنند، طراحی و پیاده‌سازی شده است. روش‌های اصلی کسب سود در بازی‌ بلاک چین بدون سرمایه اولیه به شرح زیر است:

  • فروش NFTهای به دست آمده در بازی؛ شما اغلب می‌توانید NFTها را به‌صورت رایگان برای تکمیل ماموریت‌ها، به عنوان یک هدیه از سوی توسعه‌دهندگان یا با ارتقاء بازی و دعوت دوستان خود، دریافت کنید.
  • فروش توکن بومی بازی؛ در بسیاری از بازی‌های NFT، بازیکنان می‌توانند برای شرکت در فعالیت‌های درون‌بازی، ارز دیجیتال دریافت کنند که می‌تواند بعداً فروخته شود.
  • استیکینگ ارز دیجیتال بازی. برخی از بازی‌ها گزینه‌ای را برای به اشتراک گذاشتن ارز دیجیتال به‌دست‌آمده در بازی ارائه می‌دهند که در ازای آن پاداش دریافت می‌کنند.

۱۰ بازی بلاک چین رایگان و بدون نیاز به سرمایه اولیه

توجه داشته باشید که در بازی‌های بدون نیاز به سرمایه اولیه، باید نبود سرمایه‌گذاری را با صرف زمان جبران کنید. این می‌تواند باعث شود که بازی برای شما روتین و تکراری شود و دیگر سرگرم‌کننده نباشد. اگر از این تکراری شدن نمی‌ترسید یا فقط می‌خواهید خودتان را در چنین بازی هایی امتحان کنید، ما لیستی از ۱۰ بازی محبوب بلاک چین را آماده کرده‌ایم که می‌توانید بدون سرمایه‌گذاری از آنها درآمد کسب کنید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بررسی کامل بازی مار دیوانه (Crazy Snake)؛ کسب درآمد از بازی

۱. سندباکس (The Sandbox)

  • بلاک چین: اتریوم.

سندباکس یک بازی متاورس با گرافیک پیکسلی است که به سبک ماین کرافت (Minecraft) طراحی شده است. علاوه بر انجام بازی‌های موجود در فضای این گیم، کاربران می‌توانند بازی‌های خود را نیز بسازند و از آن کسب درآمد کنند. این پلتفرم شامل یک ویرایش‌گر کاملاً کاربردی برای ایجاد مدل‌ها و انیمیشن‌ها است که به کاربران اجازه می‌دهد تا اشیاء بازی خود را بسازند و آنها را معامله کنند.

Sandbox؛ بازی بلاک چین بدون سرمایه اولیه، یک دنیای مجازی است که در آن بازیکنان مالک 166 هزار قطعه زمین مختلف ساخته شده در آن هستند. مالکان می‌توانند با قطعات زمین خود که به عنوان توکن‌های NFT در بلاک چین اتریوم نشان داده می‌شوند، هر کاری که می‌خواهند انجام دهند. همچنین بازی‌ها، موزه‌های مجازی یا سایر مکان‌های خلاقانه را در بازی بسازند.

دنیای The Sandbox از وکسل‌ها ساخته شده است. از این منظر بسیار شبیه ماین کرافت (Minecraft) است. با این حال، در The Sandbox همه می‌توانند یک بازی بسازند، می‌توانند شخصیت‌های مد روز طراحی کنند یا با انجام ماموریت‌ها، توکن‌های SAND کسب کنند. همه افراد در The Sandbox به اکوسیستم بازی کمک می کنند و بنابراین جوایزی دریافت می‌کنند. این یک مدل کسب و کار واقعی بازی برای کسب درآمد است.

بیشتر بخوانید:سندباکس با دولت عربستان قرارداد همکاری امضا کرد

۲. گاد آنچیند (God Unchained)

  • بلاک چین: اتریوم، Immutable X.

یک بازی کارتی تجاری تاکتیکی با تم فانتزی که یادآور غول هایی مانند Magic: the Gathering و Hearthstone است. بازی دارای گرافیک زیبا و گیم پلی پویا است. تمامی کارت‌ها و شخصیت‌های بازی، NFT هستند.

این بازی توسط تیمی به رهبری نیک کلی (مدیر سابق Magic The Gathering Arena) توسعه یافته است. Gods Unchained بازی کارتی است که از سبک بازی و ارائه مشابه Hearthstone پیروی می‌کند. هدف بازی ساخت بهترین استراتژی و نبرد با بازیکنان دیگر است.

کارت‌های موجود، ویژگی‌های NFT را به این بازی اضافه می‌کنند. آنها در Immutable X Marketplace قابل معامله هستند. هر کارت منحصر به فرد است. این یک رویکرد جدید برای کلکسیون های درون بازی ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید:NFT‌ موسیقی چیست؟ نگاهی به آینده صنعت موسیقی

۳. سوریر (Sorare)؛ بازی بلاک چین بدون سرمایه اولیه

  • بلاک چین: اتریوم.

Sorare یک بازی کارتی کلکسیونی با تم فوتبال با کارت‌های NFT از بازیکنان محبوب فوتبال در زندگی واقعی‌است. 5 کارت شروع رایگان هستند و همین کارت‌ها برای شرکت در مسابقات مجازی کافی هستند. توسعه‌دهندگان برای تولید کارت‌های NFT بازیکنان واقعی فوتبال با تعدادی از باشگاه های معروف فوتبال وارد همکاری شده‌اند.

بازی بلاک چین بدون سرمایه اولیه

بازیکنان از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) برای خرید، مالکیت و فروش مجدد کارت‌های دیجیتال کلکسیونی استفاده می‌کنند. همانند فوتبال فانتزی سنتی، بازیکنان هر هفته ترکیب خود را می‌سازند. امتیازها در بازی بر اساس آمار ستارگان حرفه‌ای فوتبال در داخل زمین اعطا می‌شوند. هدف هفتگی، شکست دادن سایر کاربران در لیگ‌ها با کسب بیشترین امتیاز است.

NFTها قابلیت‌های اضافی به Sorare می‌دهند زیرا می‌توانند خارج از بازی در بازارهایی مانند Opensea و Rarible معامله شوند. گیمرها می‌توانند از کارت‌های معاملاتی دیجیتالی بیش از 200 تیم، شامل آث میلان، یوونتوس، لیورپول، رئال مادرید، پاری سن ژرمن، تیم های جی لیگ (ژاپن)، لالیگا (اسپانیا) و لیگ برتر انتخاب کنند.

ورزش‌های فانتزی یک صنعت داغ جهانی است و اندازه بازار پیش‌بینی شده آن تا سال 2027 به 48.6 میلیارد دلار می‌رسد. بازی‌های NFT مانند Sorare به دلیل پتانسیل آنها برای ارائه یک مدل تجاری نوآورانه به سرعت محبوبیت پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: آموزش بازی ایمورتال گیم (Immortal Game)؛ کسب درآمد از شطرنج!

۴. کریپتوکیتیز (Crypto Kitties)

  • بلاک چین: اتریوم.

اولین بازی NFT که در سال 2017 ساخته شد هنوز زنده است و طرفداران زیادی دارد. این یک بازی حیوان خانگی مجازی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد گربه‌های مجازی را پرورش دهند و آنها را معامله کنند.

CryptoKitties توسط استارت آپ کانادایی Axiom Zen در دسامبر 2017 ایجاد شد. Axiom Zen مشغول توسعه نرم‌افزار و واقعیت مجازی است، با این حال، CryptoKitties یکی از موفق‌ترین پروژه‌های آنها بوده است!
بنیان‌گذاران می‌خواستند یک بازی اتریوم بسازند که به هر کسی در جهان اجازه می‌دهد گربه‌های مجازی را که در یک قرارداد هوشمند ساخته شده‌اند، داشته باشد. هر گربه‌ای که ایجاد می‌شود منحصر به فرد است و شامل خز، چشم و مو با رنگ‌های مختلف است!

به این گربه‌ها مانند DNA یک انسان فکر کنید. همه افراد روی این سیاره دارای یک DNA داخلی منحصربه‌فرد هستند که هرگز شبیه DNA دیگران نیست. کریپتوکیتیز هم دقیقاً به همین شکل است. اگرچه CryptoKitties یک بازی بلاک چین بدون سرمایه اولیه نامیده می‌شود، اما واقعاً نمی‌توانید با آن کاری به جز خرید، پرورش و فروش گربه‌ها انجام دهید.

برخی از گربه ها بسیار کمیاب تر از بقیه هستند و می توان آنها را به قیمت بالایی فروخت. در برخی موارد، مردم بیش از 100000 دلار برای یک گربه تنها پرداخت کرده‌اند!

بیشتر بخوانید: آموزش گام به گام اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) معروف‌ترین بازی کریپتویی

۵. پادشاهان دیوانه (Crazy Kings)

  • بلاک چین: اتریوم.

این بازی ترکیبی از ژانرهای محبوب دفاع از برج و بازی‌های کارتی کلکسیونی است. این بازی در حال حاضر بیش از 600 سطح دارد و همچنان در حال تکامل است. متأسفانه در حال حاضر فقط در iOS در دسترس است. با وجود این، بازی بیش از 1 میلیون دانلود در سراسر جهان داشته است.

Crazy Kings دارای عناصر جنگ با استفاده از کارت در گیم پلی بازی است. این بدان معناست که بازیکن قبل از اینکه وارد نبرد شود، کارت‌ها را جمع‌آوری می‌کند، سطح‌بندی می‌کند و سپس از آنها می‌کند. این بازی به گونه‌ای طراحی شده است که به شما امکان می‌دهد هیجان را با یک بازی اکشن Tower Defense تجربه کنید. از طریق سطوح، می‌توانید یک استراتژی سفارشی ایجاد کنید که به شما امکان می‌دهد از مقر پادشاهی خود در برابر حملات دفاع کنید.

سپس کارت‌ها فعال می‌شوند و تبدیل به برج‌های نبرد می‌شوند. سپس این برج‌ها با دشمنان مبارزه می‌کنند. همه چیز در دنیای فانتزی با شخصیت‌هایی مانند قهرمانان اتفاق می‌افتد. بازیکن مقدار محدودی انرژی دریافت می‌کند که در مراحل بازی استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: بازی استار اطلس (StarAtlas)؛ یک قدم به سمت بازی‌های نسل جدید

۶. هیولاهای زنجیره‌ای (Chainmonsters)

  • بلاک چین: اتریوم.

هیولاهای زنجیره‌ای یک بازی بلاک چین بدون سرمایه اولیه و MMORPG اکشن رام کننده هیولا با گرافیک سه بعدی. گیم پلی بازی حول محور هیولاهایی به نام «زنجیره» می چرخد. بازیکنان می توانند زنجیری ها را بگیرند، آموزش دهند، پرورش دهند و تجارت کنند و از آنها برای مبارزه با بازیکنان دیگر استفاده کنند. کل اقتصاد بازی بازیکن محور است و تقریباً هر آیتم درون بازی یک NFT است. با وجود اینکه بازی همچنان در وضعیت بتا قرار دارد، در حال حاضر توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرده است.

161 موجود منحصر به فرد هر کدام با قابلیت‌ها، ویژگی‌ها و توانایی‌های خاص خود در بازی طراحی شده‌اند.

۷. تتان آرنا (Thetan Arena)

  • بلاک چین: زنجیره هوشمند بایننس.

تتان آرنا یک بازی ورزشی الکترونیکی با تم MOBA و Battle Royale است. این بازی با تمرکز بر مخاطبان آسیایی ساخته شده و بیش از 23 میلیون بازیکن دارد. این بازی در اواخر سال ۲۰۲۱، توسط استودیو WolfFun راه‌اندازی شد. این بازی در هفته اول انتشار، بیش از ۳ میلیون بار دانلود شد و هر بار کاربران بیشتری را به خود جذب کرد. 

تتان آرنا

شما می‌توانید با پرداخت پول، قهرمان برتر بخرید و با شرکت در مبارزه و شکست دشمن، توکن‌های بازی را کسب کنید. صاحب قهرمان برتر می‌تواند به عنوان استریمر، بازی‌های خود را برای جذب بازیکن، پخش کند و به ازای آن از انجمن تتان آرنا پاداش دریافت کند. همچنین آنها می‌توانند با سایر بازیکنان قرارداد خصوصی داشته باشند و مستقیما برای اجاره قهرمانان یا به اشتراک گذاری پاداش‌هایی که به صورت مشارکتی کسب شده است، قراراداد‌های همتا به همتا داشته باشند.

بازیکنان می‌توانند با قهرمان برتر در رویداهای ویژه شرکت کنند و پاداش بیشتری کسب کنند. بنابراین قهرمانان برتر، مزیت‌های بیشتری در زمین مبارزه دارند. شما میتوانید هیروهای برتر را مستقیما از خود بازار تتان آرنا خریداری کنید و یا از طریق باکس تتان، هیرو خود را انتخاب کنید.

۸. شش اژدها (The Six Dragons)

  • بلاک چین: Enjin.

سیکس دراگونز یک بازی بلاک چین بدون سرمایه اولیه با تم فانتزی است که یادآور Skyrim است. این یک پروژه بزرگ یک نقشه 256 کیلومتر مربعی در بازی دارد که دارای 1 میلیارد اژدها است که به طور تصادفی تولید شده‌اند. بازیکن می‌تواند آیتم‌های درون بازی را جمع‌آوری کند، آیتم‌های منحصربه‌فردی ایجاد کند و با دیگر بازیکنان معامله کند.

The Six Dragons اولین بازی بلاک چین RPG است که بر روی بلاک چین Enjin ساخته شده است. این بازی پرچمدار DeFi از BlockPegnio است که بر نوآوری بازی‌های مبتنی بر بلاک چین و مکانیک‌های بازی برای کسب درآمد تمرکز دارد.

در این بازی نقش آفرینی، بازیکنان می‌توانند دنیای وسیعی را کاوش کنند و به معماهایی که به طور تصادفی ایجاد شده‌اند را حل کنند. علاوه بر این، آنها می‌توانند به طور کامل مالک هر آیتمی که کشف می‌کنند، می‌سازند و ‌می‌خرند یا می‌فروشند در داخل و خارج از این بازی باشند.

بیشتر بخوانید:بلاک چین کیوتیز (Blockchain Cuties)؛ بازی بامزه‌ها!

۹. ستاره شهر (Town Star)؛ بازی بلاک چین بدون سرمایه اولیه

  • بلاک چین: اتریوم.

ستاره شهر یک بازی بلاک چین بدون سرمایه اولیه با تم کشاورزی رقابتی در ژانر شبیه‌سازی شهرسازی است. هدف بازیکن ساختن شهری سودآور با تولید و فروش کالا است. موفق‌ترین بازیکنان با توکن‌ها پاداش می‌گیرند.

این یک بازی با تم کشاورزی گسترده است که بیش از 700000 شهر دارد و بیش از 2 میلیون دلار به بازیکنان داده شده است. نظرات مثبت مردم نشان می‌دهد که تاون استار توسط جامعه به خوبی مورد استقبال قرار گرفته است.

هدف اصلی بازی بدست آوردن 1000 ستاره به عنوان بخشی از تلاش روزانه است. هنگامی که این هدف به دست آمد، بازیکنان 1 سکه به عنوان پاداش با ارزش پولی واقعی دریافت می‌کنند. این کار را می توان با تولید منابع در یک شهر و سپس فروش آنها به نزدیکترین شهر انجام داد.

بازی Townstar یکی از بهترین بازی‌های کریپتو در سراسر جهان است و برای طرفداران سبک بازی کشاورزی عالی است. می‌توان آن را در گوشی‌های اندروید و اپل و همچنین رایانه‌های شخصی و مک بازی کرد.

بیشتر بخوانید: آموزش کامل بازی دیفای کینگدامز (DeFi Kingdoms)

۱۰. آثار گمشده (Lost Relics)

  • بلاک چین: انجین (Enjin).

Lost Relics که قبلاً با نام Forgottern Artifacts شناخته می شد، در ماه می 2019 منتشر شد. این بازی ابتدا به عنوان یک نسخه پیش آلفا عرضه شد که در آن بازیکنان می توانستند شروع به جمع آوری NFT کنند. Lost Relics یکی از اولین پروژه ها در بلاک چین Enjin است، شبکه ای که مخصوص بازی طراحی شده است.
در طول سال های گذشته، توسعه ادامه داشت و بازی همچنان به طور منظم به روز می شود. این پروژه توسط CodeBit Labs ساخته شده است که تنها یک توسعه دهنده دارد: Cliff Cawley! درست است، یک مرد موفق شد کل بازی را توسعه دهد!

این بازی بلاک چین بدون سرمایه اولیه یک RPG اکشن ماجراجویی شبیه دیابلو (Diablo) است. بازیکن در مراحلی پر از تله‌ها و هیولاها دچار چالش می‌شود تا NFT‌ها را در قالب سایر آیتم‌های درون بازی بازیابی کند. این بازی در سال 2019 منتشر شد اما همچنان با رویدادها و چالش‌های منظم در حال تکامل است.

NFTها در دنیای Lost Relics نیز کاربرد دارند. به عنوان مثال می‌توانید شمشیری پیدا کنید که می‌تواند برای غلبه بر دشمنان خود استفاده شود! اما شما فقط در صورتی می توانید این دارایی را نگه دارید که زنده بمانید. اگر زنده نمانید، تمام دارایی‌های جمع‌آوری‌شده و همچنین تمام آیتم‌های مجازی را که با خود در این بازی بلاک چین بدون سرمایه اولیه آورده‌اید از دست خواهید داد.

سوالات متداول

چگونه می‌توان از بازی کسب درآمد کرد؟

فروش NFTهای به دست آمده در بازی؛ شما اغلب می‌توانید NFTها را به‌صورت رایگان برای تکمیل ماموریت‌ها، به عنوان یک هدیه از سوی توسعه‌دهندگان یا با ارتقاء بازی و دعوت دوستان خود، دریافت کنید.
فروش توکن بومی بازی؛ در بسیاری از بازی‌های NFT، بازیکنان می‌توانند برای شرکت در فعالیت‌های درون‌بازی، ارز دیجیتال دریافت کنند که می‌تواند بعداً فروخته شود.
استیکینگ ارز دیجیتال بازی. برخی از بازی‌ها گزینه‌ای را برای به اشتراک گذاشتن ارز دیجیتال به‌دست‌آمده در بازی ارائه می‌دهند که در ازای آن پاداش دریافت می‌کنند.

بهترین بازی بلاک چین بدون سرمایه اولیه کدام است؟

Sandbox؛ بازی بلاک چین بدون سرمایه اولیه و یک دنیای مجازی است که در آن بازیکنان مالک 166 هزار قطعه زمین مختلف ساخته شده در آن هستند. مالکان می‌توانند با قطعات زمین خود که به عنوان توکن‌های NFT در بلاک چین اتریوم نشان داده می‌شوند، هر کاری که می‌خواهند انجام دهند.


1 نظر

  1. بازی غیرمتمرکز بلاک چینی asid online وب ۳ را از قلم انداختید ! به نظرم درآمد زایی گیمرهای واقعی و تخصصی با بازی هایی که قراردادهوشمند دارند و خودکار هستن تضمین میشه.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان