معرفی بهترین ارز دیجیتال هوش مصنوعی

خانهآموزشیمعرفی بهترین ارز...

آنچه می‌خوانید...

به احتمال زیاد شما نیز عناوینی همچون «هوش مصنوعی»، «یادگیری ماشینی»، «اینترنت اشیاء» و دیگر مفاهیم از این دست را شنیده‌اید. اگرچه امروزه نیز این فناوری‌ها تا حدودی وارد زندگی روزمره ما شده‌اند، اما هنوز جای پیشرفت و توسعه بسیار بیشتری دارند. هر تکنولوژی جدید در عصر حاضر  با ترکیب شدن با فناوری بلاکچین «Blockchain» می‌تواند کاربردهای نامتمرکز و نامحدود خود را در فضایی منبع باز گسترش دهد. این موضوع در مورد هوش مصنوعی نیز صدق می‌کند. درواقع ارزهای دیجیتال بسیاری هستند که روی ترکیب هوش مصنوعی با بلاکچین فعالیت دارند که بیشتر آن‌ها از سال 2017 ظهور کرده‌اند. در ادامه به بررسی این پروژه‌ها می‌پردازیم تا در نهایت به بهترین ارز دیجیتال هوش مصنوعی برسیم. اگر شناخت این گروه از رمزارزها برای شما نیز اهمیت دارد، با فکت کوینز همراه شوید.

منظور از ارز دیجیتال هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی «Artificial intelligence» که به اختصار به آن «AI» گفته می‌شود، همانطور که از نام آن هم پیداست، به ایجاد هوش به‌صورت مصنوعی در غیرجانداران اشاره دارد. موجوداتی که بدون دخالت انسان، اما با الگو از سیستم یادگیری انسان می‌توانند از محیط اطراف خود اطلاعات گرفته و با استفاده از آن اطلاعات چیزهای دیگری را یاد بگیرند. این مفهوم تازه‌ای نیست، اما ترکیب آن با بلاکچین می‌تواند قدرت‌های تازه‌ای را به دست بدهد. تمام ارزهای دیجیتالی که در حوزه هوش مصنوعی فعالیت کرده و خود را با این نام معرفی می‌کنند، درواقع به نوعی از این تکنولوژی در ساختار خود بهره می‌گیرند. برخی پروژه‌ها از هوش مصنوعی برای جست‌وجوی اطلاعات در بلاکچین، برخی برای تبادل داده در بلاکچین، برخی برای محاسبات و…. فعالیت دارند که هریک به روش خود این دو فناوری (هوش مصنوعی و بلاکچین) را در راستای تحقق اهداف خود به کار می‌گیرند!

بهترین ارز دیجیتال هوش مصنوعی

گفتیم که پروژه‌های متعددی در حوزه کریپتو وجود دارند که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، اما نمی‌توانیم یکی از آن‌ها را به‌عنوان بهترین ارز دیجیتال هوش مصنوعی معرفی کنیم؛ چراکه کاربردها و ویژگی هرکدام از آن‌ها با دیگری تفاوت دارد. برای همین در اینجا به معرفی برخی از مشهورترین ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی به‌صورت اجمالی می‌پردازیم که هرکدام از آن‌ها می‌تواند بهترین ارز دیجیتال هوش مصنوعی نیز باشد. این ارزها به قرار زیر هستند:

ارز دیجیتال فِچ «Fetch»

ارز دیجیتال فِچ «Fetch»

ارز دیجیتال فچ با نماد «FET» در بازار کریپتو عرضه شده است. این پروژه قصد دارد با استفاده از فناوری‌هایی همچون هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء و یادگیری ماشینی با کمترین مشارکت انسانی، امکان رشد و توسعه اقتصاد دیجیتال را فراهم کند. در این پلتفرم توسعه‌دهندگان اجازه دارند تا سرویس‌های هوش مصنوعی خود را در هر مقیاسی طراحی کرده و اجرا نمایند. ایجاد مدل‌های اقتصادی پیچیده‌ که بتوان از آن‌ها برای بهینه‌سازی عملیات و کاهش هزینه‌ها استفاده کرد، از دیگر ویژگی‌های این ایده است. بازارهای غیرمتمرکز آینده می‌توانند برپایه‌ی پلتفرم فچ پیاده‌سازی شوند یا حداقل از آن استفاده کنند. بنابراین کارایی آن در آینده می‌تواند بسیار محسوس باشد.

تاریخچه و تیم سازنده ارز دیجیتال فچ (Fetch.ai)

پروژه ارز دیجیتال فچ (Fetch.ai) به‌عنوان یک استارت‌آپ در سال 2017 کلید خورده و فعالیت‌های حول آن آغاز شد. بنیان‌گذاران اولیه این ایده، دو نفر زیر هستند:

  1. همایون شیخ «Humayun Sheikh» بنیان‌گذار اصلی فچ که قبلاً بنیان‌گذار دو شرکت «uVue» و «itzMe» بوده و با ادغام آن‌ها، پروژه فچ را متولد کرد.
  2. توبی سیمپسون «Toby Simpson» بنیان‌گذار دیگر و مدیر اجرایی فچ که سابقه مدیریت تیم طراحی شرکت «DeepMind» و مدیریت فنی «Ososim Limited» را در کارنامه خود دارد

ارز دیجیتال فچ (Fetch.ai) یا نماد «FET» نهایتاً در سال 2019 به‌عنوان توکن این پروژه ارائه، و سبب به رسمیت شناخته شدن این پروژه شد. در حال حاضر بیشتر از 25 متخصص نرم‌افزار و هوش مصنوعی به شیخ و سیمپسون در پیشبرد پروژه فچ کمک می‌کنند که دکتر توماس هایین «Thomas Hain» متخصص یادگیری ماشین و استاد دانشگاه شفیلد «Sheffield» نیز در بین آنها حضور دارد. به همین خاطر است که تیم سازنده این پروژه خود سبب ایجاد اعتبار برای آن شده.

مزایا و معایب پروژه ارز دیجیتال فچ (Fetch.ai)

هر پروژه بلاکچینی دارای مزایا و معایب خاص خود است که برای درک ارزش حقیقی آن پروژه باید از هر دوی آن‌ها آگاهی داشته باشیم. در بیان مزایا و معایب پروژه ارز دیجیتال فچ (Fetch.ai) می‌توان گفت:

  • مزایای فچ

معرفی امکان انجام فعالیت‌های اقتصادی با هوش مصنوعی به‌عنوان یک ایده جدید که پتانسیل بالایی در جذب توجه و سرمایه جامعه کرپیتو دارد و مجهز به بنیان‌گذاران و تیم توسعه حرفه‌ای در زمینه‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی

  • معایب فچ

عدم تجربه و دانش کافی تیم سازنده و توسعه پروژه فچ در زمینه بلاکچین و فناوری‌های غیرمتمرکز (آن‌ها بیشتر در زمینه هوش مصنوعی متخصص هستند تا بلاکچین!) همچنین با این که بیشتر از 4 سال از به رسمیت شناختن این پروژه می‌گذرد، اما تغییرات و پیشرفت‌های قابل توجهی از آن دیده نشده است.

با توجه به موارد فوق می‌توان در یک نمای کلی، پروژه ارز دیجیتال فچ (Fetch.ai) را بهتر شناخت. اما این موارد ملاک قضاوت درباره آینده این پروژه یا تلنگری برای سرمایه‌گذاری کردن یا نکردن روی آن نیست. برای این امر باید جزئیات بیشتری را بررسی کرد. برای این منظور می‌توان به وبسایت رسمی فچ مراجعه کرد.

ارز دیجیتال فچ در صرافی بیت پین لیست شده و قابل معامله است!

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی «بیت پین»

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی «بیت پین»

صرافی «بیت پین» یکی از صرافی‌های محبوب ایرانی است که خدمات و امکانات خود را به‌صورت دوره‌ای آپدیت می‌کند تا بتواند بهتر و بیشتر در جهت معامله ارزهای دیجیتال به کاربران ایرانی کمک کند. نکات قابل توجه در مورد بیت پین این است که در این صرافی می‌توان در اسرع وقت مراحل ثبت‌نام و احراز هویت را طی کرده و همچنین با حداقل مبلغ 100 هزار تومان ارز دیجیتال موردنظر خود را خریداری کرد. در این صورت می‌توان با این حداقل سرمایه برای خرید بهترین ارز دیجیتال هوش مصنوعی نیز می‌توان اقدام کرد. خوشبختانه بیت پین از خرید اکثر ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی نیز در کنار ده‌ها ارز دیجیتال دیگر پشتیبانی می‌کند. برای مشاهده قیمت ارزهای دیجیتال در بیت پین، اینجا کلیک کنید!

ویدیو یوتیوب

ویژگی‌های خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی بیت پین

گفتیم که صرافی بیت پین قابلیت‌های بسیاری دارد و هربار نیز قابلیت‌های بیشتری را به پلتفرم خود اضافه می‌کند. از جمله ویژگی‌های کنونی این صرافی می‌توان موارد زیر را نام برد:

  1. پشتیبانی از بیش از 130 ارز دیجیتال مطرح
  2. دارای سیستم سفارش‌گذاری حرفه‌ای
  3. دارای بخش بلاگ برای آموزش ارزهای دیجیتال و بلاکچین
  4. دارای پشتیبانی 24 ساعته آنلاین
  5. امکان انجام معامله با جفت ارزهای تومان و تتر
  6. دارای نسخه‌های  اپلیکیشن برای سیستم عامل‌های اندروید و آی‌او‌اس
  7. امکان خرید ارز دیجیتال با حداقل سرمایه 100 هزار تومان
  8. امکان خرید ارز دیجیتال با کمترین کارمزد
  9. دارای کیف‌پول اختصاصی ارزهای دیجیتال
  10. امکان انجام احراز هویت در کمتر از 24 ساعت

با توجه به ویژگی‌های نامبرده، به آسانی می‌توان برای خرید ارز دیجیتال فچ (Fetch.ai) یا هر ارز دیجیتال دیگری روی قابلیت‌های نامبرده در صرافی بیت پین حساب کنید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان