پروژه های اکوسیستم ترا در حال مهاجرت به شبکه پالیگان هستند

خانهاخبارپروژه های اکوسیستم...

آنچه می‌خوانید...

پس از سقوط شبکه ترا و فاجعه لونا، بیش از 48 پروژه کریپتویی فعال در این اکوسیستم از ترا به پالیگان مهاجرت کردند. رایان ویات، مدیرعامل پالیگان استودیو در یک پست توییتری اخیرا به توانایی ها و قدرت این شبکه لایه 2 در میزبانی از پروژه های متعدد اشاره کرد. وی در ادامه گفت که سرمایه چندین میلیون دلاری پالیگان در توسعه ترا باعث شده است تا پروژه های بسیاری پس از سقوط اکوسیستم ترا به این شبکه روی بیاورند.

توییت رایان ویات

پالیگان یک شبکه لایه 2 است که به عنوان راهکار مقیاس پذیری اتریوم فعالیت می‌کند. از میان پروژه های انتقال یافته به این شبکه می‌توان به پلتفرم متاورسی لوناورس (Lunaverse)، بازار NFT وان پلنت (One Planet) و بازی P2E دربی استارز (Derby Stars) اشاره کرد. گفتنی است که پلتفرم وان پلنت در انتقال دیگر پروژه های NFT به پالیگان نقش بسیار کلیدی ایفا کرده است. این پلتفرم خود را وقف کمک کردن به پروژه های NFT در اکوسیستم ترا از طریق ابتکار Ark*One کرده است.

- Advertisement -

این پلتفرم روز 9 جولای و در یک پست وبلاگی اشاره کرد که به لطف این ابتکار موفق شده 48 پروژه NFT و 90 مجموعه از توکن های غیرقابل معاوضه را به شبکه پالیگان انتقال دهد. چنین اتفاقی بیانگر انتقال تعداد زیادی از پروژه های اکوسیستم ترا به پالیگان و حتی آنهایی است که قبل از سقوط ترا روی وان پلنت راه اندازی نشده بودند.

مطلب مفید: معاملات فیوچرز کوکوین ؛ آموزش کامل صرافی KuCoin

از تاریخ 15 ژوئن به بعد، Ark*One پشتیبانی خود برای پروژه های مختلف را محدود کرده است اما تیم توسعه این پلتفرم گفته است که همچنان برای پروژه هایی که قصد دارند از ترا به پالیگان مهاجرت کنند و از لانچ پد این پلتفرم استفاده کنند، پشتیبانی فنی ارائه می‌دهد.

به نظر می‌رسد در زمینه جذب پروژه های فعال اکوسیستم ترا، پالیگان عملکرد بسیار بهتری نسبت به ویچین داشته است. علیرغم اعلام آمادگی و آغوش باز ویچین در پذیرش پروژه های ترا، تعداد بسیار کمی از پروژه ها به این شبکه لایه 1 مهاجرت کرده‌اند.

گفتنی است که اکوسیستم ترا در ماه مه یک سقوط به یادماندنی را تجربه کرد و استیبل کوین آن بی ثبات شد و توکن بومی آن لونا نیز تقریبا 100 % از ارزش خود را از دست داد و از 60 دلار به کمتر از یک سنت رسید.

این شبکه به منظور حل مشکلات خود به ترا کلاسیک تغییر نام داد و شبکه ای جدید از آن به وجود آمد که اکنون تحت نام ترا 2.0 فعالیت می‌کند. با این وجود و علیرغم تلاش فراوان، شبکه جدید با توجه به بازار نزولی هنوز موفق به ایجاد اعتماد در میان سرمایه گذاران نشده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان