راه‌اندازی نخستین استیبل کوین در شبکه فانتوم؛ قیمت FTM افزایش یافت

خانهاخبارراه‌اندازی نخستین استیبل...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: پس از رالی صعودی 2000 درصدی در اوایل سال 2021، قیمت فانتوم در کنار بسیاری از آلت کوین ها با سقوط همراه شد. شبکه فانتوم توانایی های بسیاری دارد اما به دلیل کمبود موارد کاربردی هنوز به میزان پذیرش دلخواه خود در میان اعضای جامعه نرسیده است. در ماه های گذشته، قیمت فانتوم به اوج 3.46 دلاری رسید و پس از آن و در پی شکست پروژه دیفای Solidly و خروج آندره کرونژه از شبکه به 0.25 دلار کاهش یافت.

نمودار فانتوم

داده های تریدنیگ ویو نشان می‌دهد که قیمت فانتوم پس از سقوط به 0.238 دلار با رالی 119 درصدی همراه شده و روز گذشته به 0.52 دلار رسیده است.

- Advertisement -

از مهم ترین دلایل رشد اخیر قیمت فانتوم می‌توان به راه اندازی استیبل کوین بومی شبکه، به روزرسانی پروتکل ها و همکاری های جدید و همچنین شایعات پیرامون کرونژه به شبکه فانتوم اشاره کرد.

استیبل کوین بومی فانتوم

مهم ترین توسعه ای که در چند هفته اخیر شبکه فانتوم شاهد آن بوده، راه اندازی fUSD، اولین استیبل کوین بومی این شبکه است. راه اندازی این کوین کمی پس از سقوط استیبل کوین ترا صورت گرفته و به نظر با ارائه جایگزینی در وثیقه ها توجهات را به خود جلب کرده است.

توییت بنیاد فانتوم

روز 20 مه، بنیاد فانتوم  به روزرسانی را منتشر کرد و در آن به بیشترین حد وثیقه و میزان مینت با پشتوانه اشاره کرد. علاوه بر آن پاداش استیکینگ fUSD را نیز 11.3 % قرار داد. در این به روزرسانی جزئیاتی مبنی بر نقدینگی استیکینگ فانتوم نیز وجود دارد که در آن ارزش کل sFTM به 150 میلیون می‌رسد.

یکی دیگر از موارد اشاره شده، حذف اعتبارسنج ها از لیست افرادی است که توانایی مینت sFTM را دارند. آخرین نکته ذکر شده در این به روزرسانی نیز نرخ وام به ارزش فانتوم است که در 90 % قرار داده شده است و برای اهداف مربوط به مینت کردن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همکاری های جدید و بهبود احساسات پیرامون FTM

تعدادی از به روزرسانی های تازه در پروتکل ها و همکاری های جدید باعث شده تا رشد شبکه و همچنین قیمت فانتوم را شاهد باشیم. راه اندازی اسنپ سینک که به نودها اجازه می‌دهد تا به سرعت وارد شبکه شوند از مهم ترین به روزرسانی های اخیر شبکه است.

با اضافه شدن اسنپ سینک، زمان همگام سازی نودها از 24 ساعت به 7 کاهش یافته است و به بهبود مقیاس پذیری شبکه و ایجاد شبکه ای غیرمتمرکز تر کمک شایانی کرده است. علاوه بر آن فانتوم اعلام کرده است که در فرایند راه اندازی گیت کوین قرار دارد تا به وسیله آن فرایند توسعه در اکوسیستم فانتوم را تسهیل بخشد.

این شبکه همچنین اخیرا با آنمارشال و XP.Network همکاری کرده است. آنمارشال یک پروتکل ایجاد کننده زیرساخت وب 3 است که سرویس های خود را با پروتکل های فانتوم ادغام می‌کند تا توسعه دهندگان دسترسی آسان تری برای ایجاد تغییرات مد نظر خود درون زنجیره داشته باشند.

در پی همکاری با XP.Network نیز کاربران فانتوم قادر خواهند بود NFT های خود را از طریق پل ارتباطی میان زنجیره های اتریوم، بایننس، الروند، ترون، آوالانچ، ولاس و آرورا منتقل کنند.

مطلب مفید: بدراک (Bedrock)؛ ارزان‌ترین، سریع‌ترین و پیشرفته‌ترین معماری رول آپ تاکنون

آیا آندره کرونی به شبکه بازگشته است؟

یکی دیگر از فاکتورهایی که تاثیر مثبتی در روند قیمتی داشت و باعث رالی صعودی فانتوم شد، شایعات مربوط به بازگشت آندره کرونی، توسعه دهنده مطرح دیفای به شبکه و همکاری وی در یکی از پروژه ها است.

توییت اشلی تورس

این شایعات زمانی ایجاد شد که وی طرحی برای بهبود استیبل کوین fUSD و رفع مشکل بی ثباتی آن در تاریخ 20 مه ارائه کرد. علاوه بر آن به کیف پول فانتومی که به نظر متعلق به کرونی است در دو هفته گذشته بیش از 100 میلیون توکن فانتوم اضافه شده است.

داده های اندیکاتور ورتکس رالی صعودی فانتوم را روز 20 مه و پیش رخ دادن آن پیش بینی کرد. این اندیکاتور که منحصرا متعلق به کوین تلگراف است با در نظر گرفتن و بررسی داده های مختلف از جمله رفتار قیمت، حجم معاملات، فعالیت توییتری و احساسات بازار و … به پیش بینی حرکات قیمتی می‌پردازد.

اندیکاتور ورتکس

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان