موجودی اتریوم صرافی ها نسبت به سال گذشته 26 درصد کاهش یافته است

خانهاخبارموجودی اتریوم صرافی...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: همزمان با افزایش قیمت اخیر، موجودی اتریوم صرافی ها در 12 ماه اخیر کاهش چشمگیری داشته است.

به گزارش کوین تلگراف و بر اساس داده‌های پلتفرم تجزیه‌وتحلیل CryptoQuant، موجودی اتریوم صرافی ها در سال 2021 از 26.29 میلیون واحد به 19.22 میلیون واحد رسیده است که از علاقه تریدرها به هولد کردن دارایی‌ها حکایت دارد. در همین دوره، همزمان قیمت اتریوم 730 درصد افزایش یافته و از 407 دلار به 3190 دلار رسیده است که نشان می‌دهد ارتباط معکوسی میان قیمت و موجودی صرافی‌ها وجود دارد.

تریدرها معمولاً زمانی که تمایل دارند دارایی‌های خود را در کوتاه‌مدت به فروش برسانند آنها را به صرافی‌ها واریز می‌کنند و در غیر این صورت برای کنترل دارایی‌هایشان آنها را به کیف پول های شخصی منتقل می‌کنند. این حرکت تریدرها ناشی از ترس از دست دادن وجوه به دلیل هک‌ها و نقایص امنیتی صرافی‌های دیجیتال است.

کاهش موجودی اتریوم صرافی ها

بر اساس یکی از اندیکاتورهای ساخته‌شده توسط ارائه‌دهنده تجزیه‌وتحلیل کوین متریکس که برای ردیابی کل اتریوم های سپرده شده به صرافی‌ها ساخته شده است، احساسات تریدرها در شرایط کنونی به سمت هولد کردن متمایل شده است. بر اساس این اندیکاتور، سپرده اتریوم تریدرها در تمامی پلتفرم‌ها در یک سال اخیر با 21.11 درصد کاهش از 413772 واحد به 326408 واحد رسیده است.

بیشتر بخوانید: ارزش قفل شده در پروتکل های دیفای به 157 میلیارد دلار رسید

اما در 30 روز گذشته روند کاهش موجودی اتریوم در صرافی ها شدت گرفته و 47.8 درصد کاهش یافته است. مطلبی که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران در انتظار قیمت‌های بالاتری هستند.

همزمان با کاهش موجودی اتریوم صرافی ها، مجموع آدرس‌های منحصر به فرد اتریوم در یک ماه اخیر همزمان با رشد 42 درصدی قیمت 1.67 درصد افزایش یافته است.

عرضه اتریوم کاهش یافته است

در روزهای پیش و پس از هارد فورک لندن احساسات تریدرها برای هولد کردن قوی‌تر شده است. هارد فورک لندن که در تاریخ 5 آگوست راه‌اندازی شد، طرح بهبود EIP-1559 را به شبکه اضافه کرد که تا با تغییر در ساختار کارمزدها، کارمزد دریافتی توسط شبکه سوزانده شود.

در نتیجه این توکن سوزی فشار تورمی افزایش یافته است و عرضه اتریوم کاهش یافته است. جالب است بدانید در 20 روز اول پس از فعال‌سازی این هارد فورک، بیش از 92 هزار واحد اتر با ارزشی نزدیک به 300 میلیون دلار سوزانده شده است.

علاوه بر توکن سوزی شبکه اتریوم، افزایش سپرده‌گذاری در قرارداد هوشمند اتریوم 2.0 باعث شده تا با بحران عرضه اتریوم مواجه باشیم. همزمان با این بحران عرضه، تقاضا برای اتر به دلیل گسترش اکوسیستم اتریوم و پروژه‌های دیفای و توکن های NFT افزایش یافته که به رشد قیمت منجر شده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان