top banner adv

به روزرسانی مرج اتریوم با موفقیت در شبکه آزمایشی گوئرلی راه اندازی شد

به روزرسانی مرج اتریوم با موفقیت در شبکه آزمایشی گوئرلی راه اندازی شد
0
بازدید : 9631

بنیاد اتریوم آخرین مرحله آزمایشی به روزرسانی مرج شبکه اتریوم را نیز با موفقیت در شبکه آزمایشی گوئرلی پشت سر گذاشت. بامداد امروز به روزرسانی مرج با موفقیت در شبکه آزمایشی گوئرلی اجرایی شد و در پی آن شاهد ادغام این شبکه با شبکه آزمایشی پراتر که یک زنجیره بیکن اثبات سهام است، بودیم. بدین ترتیب آخرین مرحله آزمایشی مرج قبل از راه اندازی در شبکه اصلی اتریوم نیز انجام شد. گفتنی است که به روزرسانی مرج زمانی در گوئرلی عملی شد که سختی کلی این شبکه به 10790000 رسید.

بیشتر بخوانید : zkSync با هدف افزایش مقیاس پذیری اتریوم، نسخه 2.0 شبکه اصلی خود را راه اندازی می‌کند

موفقیت آمیز بودن شبکه آزمایشی گوئرلی قوی ترین سیگنالی است که تاکنون در رابطه با عملی شدن مرج و انتقال شبکه اتریوم از اثبات کار به اثبات سهام شاهد آن بوده‌ایم و به نظر می‌رسد دیگر مانعی بر سر راه اتریوم برای راه اندازی این به روزرسانی در ماه سپتامبر وجود نداشته باشد. تیم بیکو، یکی از اعضای بنیاد اتریوم و توسعه دهنده این شبکه نیز در کنفرانس ماه گذشته که در رابطه با لایه های اجماعی بود گفت که احتمال فراوان در 19 سپتامبر شاهد راه اندازی مرج باشیم.

بسیاری مرج را بزرگ ترین و مهم ترین به روزرسانی تاریخ اتریوم می‌دانند. این مانور پیشرفته فنی باعث خواهد شد که شبکه اصلی و کنونی اثبات کار اتریوم با زنجیره بیکن اثبات سهام که در حال حاضر به صورت موازی با شبکه اصلی فعالیت م‌کند، ادغام شود. زمانی که این به روزرسانی تکمیل شود، زنجیره بیکن اثبات سهام اتریوم به موتور تولید بلاک اصلی شبکه تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید : هک 35 میلیونی VEE finance چه عواقبی برای بازار خواهد داشت؟

بیشتر بخوانید : کاردانو (ADA)، آماده‌ی رشد در بازار ارزهای دیجیتال

مطلب مفید: دامنه NFT یا NFT domain چیست؟

بیشتر بخوانید : ایلان ماسک جایگزین ChatGPT را می‌سازد!

بیشتر بخوانید : سقوط بیت کوین SV به پایین‌ترین کف قیمتی؛ آیا پایان کار BSV فرا رسیده است؟

موفقیت آمیز بودن مرج تاثیرات مهم و بلند مدتی برای اتریوم خواهد داشت که یکی ازمهم ترین تاثیرات آن کاهش 99.9 درصدی مصرف انرژی است. علاوه بر آن مسیر را برای شاردینگ که یک راهکار مقیاس پذیری است هموارتر می‌کند. گفتنی است که شاردینگ داده ها را به بخش های کوچک تر و قابل مدیریت تری تبدیل می‌کند.

علیرغم گمانه زنی ها، تاثیر به روزرسانی مرج بر روی ارزش بازاری اتریوم هنوز مشخص نیست. ویتالیک بوترین ماه گذشته و در مصاحبه ای گفت که این به روزرسانی هنوز تاثیرات قیمتی خود را نگذاشته و احتمالا هیجانات پیرامون مرج پس از اتفاق افتادن به روزرسانی ایجاد شود.

با این حال، بانک جی پی مورگان روز دوشنبه و در یادداشتی به مشتریان خود گفت که به لطف هیجانات پیرامون به روزرسانی مورد انتظار مرج احتمالا بازار به کف خود رسیده باشد. گفتنی است که قیمت اتریوم در شبانه روز گذشته و تحت تاثیر موفقیت مرج در شبکه گوئرلی با رشد 13 درصدی همراه بود و اکنون در محدوده 1900 دلاری در حال معامله است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x