تحلیلگر مطرح: از فرصت های معاملاتی توکن های آوی و کامپاند غافل نشوید

خانهاخبارتحلیلگر مطرح: از...

آنچه می‌خوانید...

یکی از تحلیلگرهای مطرح حوزه ارزهای دیجیتال به تازگی خبر از فرصت های معاملاتی خوب برای دو توکن آوی و کامپاند در پروژه های دیفای داده و به توانایی این دو در نگه داری موقعیت های خود حتی در بازار نزولی اشاره کرده است. بنابر داده های تحلیلگر مطرحی که در فضای مجازی با نام آلت کوین شرپا (Altcoin Sherpa) می‌شناسیم، توکن حاکمیتی آوی با قیمت فعلی اش یکی از بهترین فرصت های معاملاتی در بازار را برای معامله گران ایجاد کرده است.

ریشه صحبت های شرپا درباره آوی به اتمام فشار فروش در بازار این توکن باز می‌گردد. علاوه بر آن، پروژه موفق شده ارزش کل قفل شده خود را در محدوده 5 میلیارد دلاری نگه دارد و بدین ترتیب رتبه پنجم بزرگ ترین پروژه دیفای در شبکه اتریوم را نیز به خود اختصاص دهد.

- Advertisement -
توییت شرپا

بنابر صحبت های شرپا، آوی تاریخچه طولانی در به چالش کشیده شدن دارد و همچنان موفق شده خود را به عنوان یکی از ارزشمندترین دارایی های این حوزه ثابت کند. گفتنی است که در زمان نگارش این مطلب قیمت آوی در محدوده 91 دلاری قرار دارد و تقریبا رشدی 40 دلاری را از ابتدای سال تاکنون تجربه کرده است. همچنین اوج قیمتی این ارز در محدوده 500 دلاری است که حرکت به سمت آن می‌تواند رشد بسیار خوبی را رقم بزند.

شرکت آوی، توسعه دهنده اصلی این پروتکل به تازگی و در جریان بازار نزولی از دائو خود درخواست 16.28 میلیون دلار کرده است. باید توجه داشت این اولین باری است که شرکت از دائو خود درخواست سرمایه می‌کند.

مطلب مفید: تفاوت index price و mark price  چیست؟

در اوج خود، حوزه دیفای باعث جذب سرمایه های میلیارد دلاری شد و در نتیجه آن شاهد درامدهای میلیون دلاری این حوزه نیز بودیم. ارزش خزانه پروتکل های دیفای به سرعت رشد کرد اما پس از آن، بازار نزولی بیشتر این سودها را از بین برد. در حال حاضر ارزش دارایی های نقد دائو آوی معادل 378 میلیون دلار است و این در حالی است که رقم آن در ماه آوریل 800 میلیون دلار بود. در همین مدت زمان و به دلیل تاییرات بازار نزولی ارزش خزانه یونی سواپ نیز از 2.5 میلیارد دلار ب 1.7 میلیارد دلار رسید.

توییت شرپا

شرپا در یک پست توییتری دیگر اشاره داشت که علاوه بر آوی موقعیت های معاملاتی برای دیگر توکن های حوزه دیفای نیز وجود دارد. وی در این رابطه و به عنوان یک مثال بسیار خوب به توکن حاکمیتی کامپاند (COMP) اشاره کرد. بنابر تحلیل وی، این ارز در زمان بازار نزولی با رالی های صعودی خوبی همراه شد. علاوه بر آوی و کامپاند، شرپا در روزهای گذشته به پتانسیل رشد احتمال کاردانو نیز اشاره داشت و گفته بود که با رشد پیوسته رقیب خود یعنی اتریوم، این ارز نیز از توانایی رشد خوبی در آینده برخوردار است.

برای اطلاع از  آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان