پیتر شیف، منتقد بیت کوین مجموعه NFT خود را منتشر می‌کند

خانهاخبارپیتر شیف، منتقد...

آنچه می‌خوانید...

پیتر شیف (Peter Schiff)، منتقد همیشگی بیت کوین به نظر می‌رسد بالاخره تغییر عقیده داده است. این اقتصاددان مطرح به‌تازگی اعلام کرده است که مجموعه NFT خود را بر بستر شبکه بیت کوین منتشر می‌کند. بدین ترتیب یکی از بزرگ‌ترین منتقدان بیت کوین در یک دهه اخیر، فردی که تمام تلاش خود را کرده تا این ارز دیجیتال را بی‌ارزش جلوه دهد اکنون دیدگاهی صعودی نسبت به اوردینالز دارد. قابل‌توجه است که اعلامیه مجموعه NFT پیتر شیف با تعجب بسیار زیاد اعضای جامعه همراه شد.

واکنش جامعه به مجموعه NFT پیتر شیف

به نقل از کوین گیپ، پیتر شیف که از حامیان طلا نیز به شمار می‌رود روز گذشته از راه‌اندازی مجموعه NFT خود بر بستر شبکه بیت کوین خبر داد. در واکنش به این اتفاق شاهد تعجب و گمراهی اعضای جامعه در توییتر بودیم. برخی حتی اشاره داشتند که شاید حساب کاربری وی هک شده چرا که باور این موضوع بسیار برای آن‌ها دشوار بوده است.

- Advertisement -

آنتونی پامپلیانو، یکی از افراد مطرح در فضای کریپتو در پی اعلامیه شیف اشاره داشت که خوش آمدی پیتر منتظر رسیدنت بودیم. در پاسخ به این پست، شیف اشاره داشت:

«من هنوز نرسیده‌ام این شانسی برای شماست تا چیزی را بخرید که یادآور روزهای اولیه بیت کوین سرسخت‌ترین منتقد آن است. اگر حق با من نباشد، این NFT های امضا شده و اورجینال ممکن است روزی ارزش زیادی پیدا کنند.»

مطلب مفید: استیکینگ NFT چیست و چگونه از آن کسب سود کنیم؟

هنوز حامی بیت کوین نیستم!

حتی پس از اعلام ورود خود به دنیای بلاک چین و بیت کوین با راه‌اندازی مجموعه NFT، پیتر شیف اشاره داشت که هنوز به‌طور کامل نظرش را نسبت به ارزهای دیجیتال تغییر نداده است. وی توضیح داد که این هنر است و نوعی تکریم طلا تلقی می‌شود. با این حال برای حامیان بیت کوین نیز ارزش دارد. علیرغم این موضوع اما هنوز عضوی از گروه حامیان بیت کوین نشده‌ام.

در ادامه یکی از کاربران توییتر از وی پرسید که درست است کتیبه طلا را در شبکه بیت کوین قرار دهیم اما خود بیت کوین هنوز بی‌ارزش تلقی می‌شود؟ شیف در پاسخ به این سؤال گفت که بله درست است. بر اساس اعلامیه وی، این مجموعه NFT شامل نقاشی Golden Triumph و تعدادی اثر هنری دیگر و اوردینالزها بر بستر شبکه بیت کوین خواهد بد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان