با مرگ ملکه انگلیس، تعداد زیادی میم کوین با نام وی به بازار عرضه شدJack Dorsey’با مرگ ملکه انگلیس، تعداد زیادی میم کوین با نام وی به بازار عرضه شد

خانهاخباربا مرگ ملکه...

آنچه می‌خوانید...

ملکه الیزابت دوم پس از 70 سال و 214 روز حکومت، پنجشنبه در سن 96 سالگی در گذشت. همزمان با فوت ملکه انگلستان، تعداد زیادی میم کوین و NFT با نام وی به بازار عرضه شد و توجهات را به خود جلب کرد.

ساعاتی پس از خبر درگذشت ملکه انگلستان، میم کوین‌های مختلفی با نام‌هایی مانند کویین الیزابت اینو، کویین دوج، خداوند ملکه را نجات دهد (God Save The Queen)، پل لندن خراب است (London Bridge Is Down) و … در برخی از صرافی‌های غیرمتمرکز عرضه شد.

- Advertisement -

میم کوین‌ها توکن‌های بی پشتوانه‌ای هستند که در طول یکی دو سال اخیر، بعد از هر اتفاق مهمی به بازار عرضه می‌شوند و سرمایه‌گذاری در این دسته از توکن‌ها به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

جالب است بدانید بعضی از این توکن‌ها پس از راه‌اندازی، رشدی چند هزار درصدی را تجربه کردند. به عنوان مثال، میم کوین کویین الیزابت اینو پس از عرضه، 11400% افزایش یافت. البته بهای این توکن کمی بعد فرو ریخت و در بازه 24 ساعته، حدود 70% ریزش داشته است.

علاوه بر میم کوین‌ها، NFT های مختلفی نیز با نام ملکه الیزابت به بازار عرضه شد. مجموعه « Queen Elizabeth 69 Years NFT» یکی از این مجموعه‌هاست که شامل تصاویر مختلفی از ملکه الیزابت است. جالب است بدانید سازندگان این مجموعه حتی به تعداد سال سلطنت الیزابت دوم توجه نکرده‌اند و در نام مجموعه به جای 70 سال، 69 سال نوشته‌اند.

مطلب مفید: تفاوت index price و mark price  چیست؟

ملکه الیزابت دوم طولانی‌ترین پادشاهی تاریخ بریتانیا را تجربه کرد. وی در طول سلطنت خود ترجیح داد که چندان درگیر مسائل سیاسی نشود.

کشور انگلستان در ماه‌های آینده تغییرات مهمی را تجربه خواهد کرد. از جمله این تغییرات می‌توان به تغییر در سرود ملی و یا جایگزینی چهره پادشاه جدید بر اسکناس‌ها اشاره کرد.

توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان در این میم کوین‌ها و NFT ها سرمایه‌گذاری نکنید. تخصیص سرمایه به این پروژه‌ها غالبا به از دست دادن سرمایه شما منجر خواهد شد.

نظر شما در رابطه با میم کوین های مربوط به ملکه انگلیس چیست؟ آیا این کار از لحاظ اخلاقی درست است؟

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان