میکردائو پروتکل وام دهی اسپارک (Spark) را راه‌اندازی کرد

خانهاخبارمیکردائو پروتکل وام...

آنچه می‌خوانید...

میکردائو، سازمان خودگردان و غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین اتریوم و صادر کننده استیبل کوین دای (DAI)، روز گذشته اعلام کرد که پروتکل اسپارک را به‌عنوان راهکار وام‌دهی برای کاربران دای راه‌اندازی کرده است. بر اساس اعلامیه توییتری این دائو، اولین نسخه از این پروتکل به‌عنوان یک بازار وام‌دهی ایفای نقش خواهد کرد و برای کاربران موجودی و قابلیت‌های وام‌گیری ارزهایی مانند اتریوم، stETH، دای و sDAI را فراهم می‌کند.

پروتکل وام‌ دهی اسپارک

به نقل از کوین تلگراف، پروتکل اسپارک به‌طور خاص برای استیبل کوین دای طراحی شده است و کاربران با استفاده از این پلتفرم می‌توانند به نرخ‌های بهره رقابتی دسترسی داشته باشند. باید اشاره داشت که این پروتکل به سیستم D3M میکر نیز متصل است.

- Advertisement -

این سیستم اجازه می‌دهد تا شاهد تعامل و ارتباط میان تراکنش‌های اکوسیستم میکر و استخرهای وام‌دهی خارجی و واسطه باشیم. هدف از ارتباط میان اسپارک و این سیستم آن است که کاربران بتوانند استیبل کوین دای را با نرخ‌های رقابتی وام بگیرند.

توییت میکر

در اعلامیه راه‌اندازی پروتکل نسبت به ارتباط با این سیستم و ماژول آمده است که چنین خط اعتباری مستقیمی می‌تواند نقدینگی تازه استیبل کوین دای را به پروتکل اسپارک تزریق کند و موجودی را به‌طور خودکار متعادل کند. اتفاقی که به کاربران اجازه می‌دهد تا به بهترین نرخ بهره در بازار دسترسی داشته باشند.

مطلب مفید: معرفی 5 صرافی برتر ایرانی ارز دیجیتال در سال 1402

درنهایت باید گفت که پروتکل اسپارک وعده داده است تا قابلیت‌های وام‌دهی استیبل کوین دای در اکوسیستم میکردائو را بهبود بخشد، نقدینگی این ارز را افزایش دهد، نرخ بهره خوبی را ارائه کند، نسخه سودآور نگه‌داری دای را به کاربران معرفی کند و گزینه‌های نقدینگی مختلفی را در اختیار کاربران قرار دهد.

گفتنی است که میکردائو اخیراً و در یک طرح پیشنهادی، قانون اساسی را مطرح کرد که طراحی شده تا فرایند حاکمیتی اکوسیستم را تأسیس و فرم دهد. علاوه بر آن، این طرح در برابر تهدیدهای احتمالی و مجرمان سایبری که قصد در کنترل گرفتن پروتکل را دارند، نقش دفاعی ایفا خواهد کرد.

برای اطمینان از امنیت و پایداری پروتکل میکر و محافظت از وجوه کاربران در برابر سقوط یا ضررهای احتمالی ناشی از تصمیمات انسانی و سازمانی، طرح قانون اساسی جدید میکردائو از «مهندسی همسویی» برای تحکیم تعهدات اصلی جامعه خود استفاده می‌کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان