نام کاربری iran@ در تلگرام با قیمتی نجومی به فروش رسید

خانهاخبارنام کاربری iran@...

آنچه می‌خوانید...

تلگرام به تازگی بازاری برای خرید و فروش نام‌های کاربری راه‌اندازی کرده است که در آن، کاربران می‌توانند نام‌های کاربری دلخواه خود را خریداری نمایند. حالا به تازگی نام کاربری iran@ در این بازار با رقمی معادل 4 میلیارد تومان به یکی از بزرگترین کلکسیونرها فروخته شده است.

بازار معاملاتی نام کاربری تلگرام فرگمنت (Fragment) نام دارد و بر بستر شبکه بلاکچینی تون (TON) کار می‌کند. در این بازار، این امکان فراهم شده تا کاربران نام‌های کاربری متعلق به حساب‌ها، کانال‌ها و یا گروه‌هایشان را در قالب توکن‌های  NFT به فروش برسانند.

آخرین داده‌ها از بازار معاملاتی فرگمنت نشان می‌دهد 3 نام کاربری @news، @auto و bank@ با رقمی حدود 1.76 میلیون دلار، 1.55 میلیون دلار و 1.47 میلیون دلار، گران‌ترین یوزرنیم‌های به فروش رسیده در این بازار هستند. جالب است بدانید بنا به گفته پاول دوروف، این بازار کمتر از یک ماه پس از راه‌اندازی در مجموع 50 میلیون دلار فروش داشته است.

نام کاربری iran@ در تلگرام، در تاریخ 19 نوامبر (28 آبان) با قیمت 68000 واحد تون کوین به فروش رسیده است. بر اساس داده‌های وب‌سایت «tonapi.io»، همان شخصی که نام‌های کاربری دیگر مانند news@ و game@ را خریداری کرده است iran@ را در اختیار دارد. با این حال، در حال حاضر، هیچ حساب، کانال و یا گروهی در تلگرام از نام کاربری iran@ استفاده نمی‌کند و احتمالا این خرید با هدف سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

نام کاربری iran@ در تلگرام
نام کاربری iran@ در تلگرام

همانطور که به تازگی گزارش دادیم، دوروف، بنیانگذار تلگرام اخیرا در پستی در کانال تلگرامی خود از ضرورت غیرمتمرکزسازی در حوزه رمزارزها صحبت کرد و از راه‌اندازی مجموعه‌ای از ابزارهای غیرمتمرکز، مانند کیف پول‌های غیرحضانتی و صرافی‌های غیرمتمرکز برای این پیامرسان خبر داد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان