top banner adv

رای‌گیری ترا امروز تمام می‌شود؛ ایردراپ لونا به چه کسانی تعلق خواهد گرفت؟

رای‌گیری ترا امروز تمام می‌شود؛ ایردراپ لونا به چه کسانی تعلق خواهد گرفت؟
0
بازدید : 10363

فکت کوینز: رای‌گیری حاکمیتی جامعه ترا در رابطه با پروپوزال 1623 امروز به پایان می‌رسد و اکثر جامعه تا به الان به آن رای داده‌اند. انتظار می‌رود با مشخص شدن نتیجه، روز جمعه 6 خرداد شبکه جدید ترا راه‌اندازی شد. در همین راستا، یکی از ولیدیتورهای (اعتبارسنج) ترا جزئیات چگونگی توزیع ایردراپ توکن‌های لونا جدید را در حساب توییتری خود به اشتراک گذاشته است.

بر اساس طرح احیای ترا، بلاکچین جدیدی ساخته و در آن، توکنی با نام لونا بین هولدرهای فعلی توزیع خواهد شد. ترا اخیرا در رشته توییتی اعلام کرد فورکی در کار نخواهد بود و شبکه‌ای جدید راه‌اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید : BingX تور جهانی را برای طرفداران فوتبال و ارزدیجیتال آغاز می کند

ساعاتی پیش یکی از ولیدیتورهای ترا با نام Orbital Command در رشته توییتی جزئیات چگونگی توزیع ایردراپ لونا را به اشتراک گذاشت.

به گفته این ولیدیتور، توکن جدید لونا نام خواهد داشت و توکن قبلی نام خود را به لونای کلاسیک تغییر خواهد داد. لونا قرار است طی ایردراپ بین 4 گروه از سرمایه‌گذاران توزیع شود.

این چهار گروه افرادی هستند که پیش و پس از حمله لونا و یا استیبل کوین ترا در اختیار داشتند. برای شناسایی هولدرها پیش از حمله اسنپ شاتی در تاریخ 7 مه (17 اردیبهشت) از شبکه گرفته شده است. برای افرادی که پس از حمله لونا و یا UST خریداری کردند هم قرار است در تاریخ 27 مه (6 خرداد) اسنپ شات گرفته شود.

بیشتر بخوانید : خالق اتریوم: بزرگ‌ترین چالش کنونی شبکه اتریوم، حفظ حریم خصوصی است

بر این اساس، آن دسته از سرمایه‌گذارانی که پیش از سقوط قیمت لونا داشتند، به نسبت یک به یک لونای جدید دریافت خواهند کرد. به آن دسته از سرمایه‌گذارانی که پس از حمله لونا خریدند هم به نسبت ۱:۰.۰۰۰۰۱۵ توکن جدید داده می‌شود. این یعنی برای توکن‌های خریداری شده پس از حمله، به ازای هر ده هزار لونا، 0.15 لونای جدید به کاربران اختصاص داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید : کارناوال جام جهانی BingX 2022 با جایزه بزرگ آغاز می شود

در رابطه با UST، هولدرهای قبلی به نسبت ۱:۰.۰۳۳ و هولدرهای جدید به نسبت ۱:۰.۰۱۳ لونای جدید دریافت می‌کنند. این یعنی به ازای هر هزار واحد UST پس از حمله، 13 لونای جدید دریافت خواهد شد.

Orbital Command خاطرنشان کرد تمامی توکن‌ها به یک باره بین کاربران توزیع نخواهد شد و تنها یک سوم آن (30%) در روز راه‌اندازی ترا 2.0 به کاربران داده می‌شود.

وی در این رابطه اظهار داشت:

بیشتر بخوانید : وایت پیپر بیت کوین ۱۵ ساله شد؛ هدف این شبکه چه بود؟

بیشتر بخوانید : دستورالعمل جدید شاپرک: دامنه پرداخت‌یارها از .com به .ir تغییر کند

صرف نظر از اینکه در کدام گروه قرار دارید، 30% از ایردراپ را در زمان راه‌اندازی شبکه و بقیه را طی 2 سال دریافت می‌کنید.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x